Потужний і тихий.
Завдяки додатковому електродвигуну ви швидко прискорюєтесь і насолоджуєтеся майже безшумним водінням в електричному режимі. Максимальна ефективність завдяки розумній взаємодії між двигуном внутрішнього згоряння та електроприводом.
Потужний і тихий.
Завдяки додатковому електродвигуну ви швидко прискорюєтесь і насолоджуєтеся майже безшумним водінням в електричному режимі. Максимальна ефективність завдяки розумній взаємодії між двигуном внутрішнього згоряння та електроприводом.
На короткі та довгі відстані.
Плагін-гібрид адаптується до вашого повсякденного життя. Пересувайтеся без локальних викидів на короткі відстані та в місті. Або ж скористайтеся всіма перевагами запасу ходу бензинового двигуна під час тривалих подорожей.
Ваша зрядна станція вдома.
Заряджайте свій BMW вдома за допомогою швидкого зарядного пристрою Flexible Fast Charger або BMW Wallbox. Заряджаючи свій автомобіль вночі, ви економите на поїздці до заправної станції, а також час.
Плагін-гібрид (PHEV – Plug-in Hybrid Electric Vehicle) поєднує в собі бензиновий та електричний двигуни, а також високовольтну батарею — отже, він пропонує найкраще з обох світів. Це дозволяє зменшити споживання палива та викиди CO2. Взаємодія між цими двома системами також забезпечує додаткову продуктивність та прискорення.
Плагін-гібрид можна заряджати від розетки, настінної станції заряджання Wallbox або на громадській зарядній станції. Максимальна ефективність плагін-гібрида досягається за умови використання повністю зарядженої батареї, що передбачає наявність зарядного пристрою повинен вдома та на роботі.
Наприклад, електричний запас ходу з повністю зарядженою батареєю у BMW 2 серії Active Tourer 230e xDrive сягає 93 кілометрів. Як і у випадку з усіма транспортними засобами, які використовують високовольтну батарею, внаслідок технологічних досягнень останніх років запас ходу продовжує збільшуватися. Під час рекуперації, тобто кожного разу, коли ви піднімаєте ногу з педалі акселератора, кінетична енергія перетворюється в електричну енергію і подається до батареї — у результаті ви отримаєте додаткові кілометри до вашого запасу ходу.
Як частина своєї стратегії «Сила вибору», BMW пропонує своїм клієнтам великий вибір плагін-гібридів як свідоме рішення на користь цієї особливо ефективної системи приводу.
Плагін-гібрид ідеально підходить для водіїв, які прагнуть якомога більшої універсальності: з одного боку, він пропонує електричний привід для щоденного використання, наприклад, для економічно вигідної поїздки до офісу. Оптимальне використання забезпечується регулярними поїздками на середні відстані, в яких переважає використання електричного приводу. З іншого боку, ці автомобілі пропонують максимальний запас ходу та універсальність для великих відстаней, як-от на вихідні з сім’єю.
Водій плагін-гібрида помітить певні переваги, а саме майже безшумне водіння у повністю електричному режимі та додаткове прискорення від електричного двигуна.
Багато власників плагінів-гібридів вже покривають більшість своїх маршрутів в електричному режимі. Зрештою, щоденна відстань поїздок часто становить менше 50 кілометрів. Залежно від індивідуального тарифу на електроенергію, це вже призводить до значної економії порівняно з класичним автомобілем, що має двигун внутрішнього згоряння. При цьому вам не доведеться жертвувати комфортним діапазоном запасу ходу завдяки плагін-гібриду. Якщо заряду батареї недостатньо, двигун внутрішнього згоряння вмикається автоматично, щоб не зупиняти вашу поїздку.
Для цієї категорії транспортних засобів також існують фінансові переваги в окремих країнах: напряму завдяки субсидіям на електромобілі та додатково завдяки вигідним податкам через зменшені викиди CO2.
Плагін-гібрид можна заряджати від розетки, настінної станції заряджання Wallbox або на громадській зарядній станції. Коли ви в дорозі, вам знадобиться спеціальний зарядний кабель для заряджання на громадських станціях (Mode 3), який входить до стандартного комплекту поставки в Європі. Максимальна ефективність плагін-гібрида досягається за умови використання повністю зарядженої батареї; що можливо у разі, якщо зарядний пристрій знаходиться вдома та на роботі. Заряджайте ваш BMW плагін-гібрид якомога частіше, щоб завжди мати змогу використовувати його додатковий електопривід на повну.
Одним із основних зовнішніх факторів, що впливає на ефективність та ємність батареї, є температура. Як ви мабуть вже знаєте з досвіду користування мобільним телефоном, продуктивність батарей обмежена за знижених та підвищених температур. Ось чому, особливо взимку, важливо «підготувати» ваш транспортний засіб під час заряджання — іншими словами, використати спеціальну функцію для попереднього нагрівання батареї та салону. Або ж навпаки, охолодити їх влітку. Це не лише економить вашу електроенергію для подорожі, але й означає, що ви з самого початку отримаєте додаткову ефективність. Заготовлені програми підготовки автомобіля також значною мірою мінімізують вплив температури. А чи знали ви, що ємність батареї також впливає на доступний запас ходу? Окрім температури, іншими факторами є використання додаткових систем, як, наприклад, кондиціонер, а також вага вантажу, який ви перевозите, та стиль водіння.
Якщо ви не плануєте використовувати свій автомобіль протягом тривалого часу, наприклад під час відпустки, існують різні способи подовжити термін служби акумуляторної батареї. Якщо можливо, підтримуйте рівень заряду від 30 до 50 відсотків та залишайте автомобіль у прохолодному місці або в тіні під час літнього періоду, а взимку — в гаражі, для збереження тепла. Крім того, транспортний засіб не слід залишати під’єднаним до електромережі для заряджання, коли він залишатиметься нерухомим тривалий час.
Прогностична гібридна система допоможе вам економічно дістатися до пункту призначення за допомогою активних вказівок. Тож використовуйте активну функцію навігації, навіть якщо ви вже знаєте дорогу. Використання доступної електричної енергії можна розподілити розумно та оптимально відповідно до вашого маршруту, що дозволяє вам їздити у місті та зоні призначення з використанням електричного заряду. У плагін-гібриді звичні режими водіння BMW також розширені режимом водіння HYBRID ECO PRO. Він оптимізує економічність приводу, функцій комфорту, освітлення та кондиціонування. Forward View Assistant — це особлива функція цього режиму. Вона показує вам ситуативні поради щодо більш ефективної їзди на проекційному дисплеї або панелі приладів у полі зору — наприклад, вона рекомендує зняти ногу з акселератора у разы, якщо ви наближатиметесь до зони обмеження швидкості. Ще однією корисною функцією є Driving Style Analysis, яка аналізує ефективність вашого стилю водіння у меню автомобіля та надає корисні поради для ще більш економічного водіння. У нових автомобілях BMW з гібридним приводом (наприклад, BMW X5 xDrive50e) адаптивна рекуперація також підтримує вас, коли ви відпускаєте педаль акселератора. За допомогою розумної та адаптованої до ситуації системи керування, транспортний засіб самостійно вибирає між коченням і рекуперацією. Незалежно від транспортний засіб попереду, обмеження швидкості, кругових перехресть, поворотів чи забудованих ділянок — система оптимально адаптує швидкість уповільнення відповідно до дорожньої обстановки. У результаті цього можна зменшити використання гальма та підвищити комфорт руху — все для досягнення максимальної економічності.
Витрата пального, енергоспоживання та викиди CO2.
BMW 2 серії Active Tourer:
Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл)[1][2][5]: 0,8–0,6
Енергоспоживання у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл)[1][5]: 15,9-14,2
Електричний запас ходу в км (змішаний цикл)[1][3]: 82-93
Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл)[1][2][5]: 19-14
BMW 3 серії Седан плагін-гібрид:
Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл)[1][2][5]: 2,0–1,3
Енергоспоживання у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл)[1][5]: 18,7–15,8
Електричний запас ходу в км (змішаний цикл)[1][3]: 52–62
Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл)[1][2][5]: 45–29
BMW 3 серії Touring плагін-гібрид:
Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл)[1][2][5]: 2,1–1,4
Енергоспоживання у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл)[1][5]: 19,2–16,1
Електричний запас ходу в км (змішаний цикл)[1][3]: 47–61
Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл)[1][2][5]: 48–31
BMW 530e Седан[6]:
Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл)[1][2][5]: 0,8–0,6[4]
Енергоспоживання у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл)[1][5]: 21,4–18,9[4]
Електричний запас ходу в км (змішаний цикл)[1][3]: 87–102[4]
Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл)[1][2][5]: 19–14[4]
BMW 750e xDrive:
Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл)[1][2][5]: 1,4–1,0
Енергоспоживання у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл)[1][5]: 26,1–23,4
Електричний запас ходу в км (змішаний цикл)[1][3]: 72–80
Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл)[1][2][5]: 31–23
BMW M760e xDrive:
Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл)[1][2][5]: 1,4–1,1
Енергоспоживання у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл)[1][5]: 25,9–23,4
Електричний запас ходу в км (змішаний цикл)[1][3]: 71–78
Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл)[1][2][5]: 31–25
Плагін-гібриди BMW X1:
Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл)[1][2][5]: 1,0–0,7
Енергоспоживання у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл)[1][5]: 16,9–14,6
Електричний запас ходу в км (змішаний цикл)[1][3]: 76–91
Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл)[1][2][5]: 23–15
BMW X2 xDrive25e:
Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл)[1][2][5]: 2,0–1,6
Енергоспоживання у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл)[1][5]: 16,1–15,0
Електричний запас ходу в км (змішаний цикл)[1][3]: 49–54
Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл)[1][2][5]: 44–37
BMW X3 xDrive30e:
Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл)[1][2][5]: 2,6–2,0
Енергоспоживання у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл)[1][5]: 20,5–18,9
Електричний запас ходу в км (змішаний цикл)[1][3]: 42–50
Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл)[1][2][5]: 59–45
BMW X5 xDrive50e:
Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл)[1][2][5]: 1,1–0,8
Енергоспоживання у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл)[1][5]: 27,0–22,9
Електричний запас ходу в км (змішаний цикл)[1][3]: 94–110
Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл)[1][2][5]: 26–18
Плагін-гібриди BMW XM.
Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл)[1][2][5]: 1,7–1,4
Енергоспоживання у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл)[1][5]: 33,6–32,5
Електричний запас ходу в км (змішаний цикл)[1][3]: 76–83
Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл)[1][2][5]: 45–35
Outdated browser version
You are using an outdated version of your Browser.Офіційні дані про витрату пального, викиди CO2, енергоспоживання й електричний запас ходу були визначені відповідно до приписаної процедури вимірювання і відповідають Регламенту (ЄС) 715/2007 у чинній версії. Під час обчислення запасу ходу, визначеного відповідно до процедури WLTP, враховується будь-яке додаткове обладнання (у цьому разі доступне на німецькому ринку). Для транспортних засобів, які отримали схвалення з 1 січня 2021 року та пізніше, офіційні дані розраховуються виключно згідно з процедурою WLTP. Крім того, з 1 січня 2023 року згідно з Регламентом ЄС 2022/195 значення NEDC видаляються із сертифікатів відповідності. Додаткову інформацію про методи вимірювання WLTP і NEDC можна знайти на сайті www.bmw.com/wltp
Додаткову інформацію про витрату пального та офіційні викиди CO2 нових легкових автомобілів для конкретної моделі можна знайти в «Посібнику з витрати пального, викидів CO2 та енергоспоживання для нових легкових автомобілів», який можна безкоштовно отримати в усіх точках продажу за адресою Deutsche Automobil Treuhand GmbH (DAT), Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern-Scharnhausen, Німеччина, та на https://www.dat.de/co2/.
Дані про продуктивність бензинових двигунів стосуються транспортних засобів, що використовують пальне з дослідницьким октановим числом RON 98. Дані про витрату пального стосуються транспортних засобів, що використовують високоякісне пальне відповідно до Регламенту ЄС 715/2007. Також допускається використання неетилованого пального з дослідницьким октановим числом RON 91 і вище та максимальним вмістом етанолу 10% (E10). BMW рекомендує використання пального з дослідницьким октановим числом RON 95. Для високопродуктивних автомобілів BMW рекомендує пальне з дослідницьким октановим числом RON 98.
Запас ходу залежить від різних факторів, зокрема: індивідуального стилю водіння, особливостей маршруту, зовнішньої температури, опалення/кондиціонування, попереднього кондиціонування.
Значення є умовними; будь-які відсутні значення не були доступні на момент публікації.
Для плагін-гібридів: Навантажений, комбінований цикл (заряджений змінним струм ЄС).
Очікується, що буде доступний з 11.2023.
Our tool for managing your permission to our use of cookies is temporarily offline. Therefore some functionality is missing.