BMW 530e Touring[1][2][3]: Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл, WLTP) 0.9–0.7; Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл, WLTP): 20–16; Споживання енергії у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл, WLTP): 21,6–19,5; Запас ходу в км (WLTP): 84–96
[1] Запас ходу залежить від різних факторів, зокрема: індивідуального стилю водіння, особливостей маршруту, зовнішньої температури, опалення/кондиціонування та попереднього кондиціонування.
[2] Для плагін-гібридів: Навантажений, комбінований цикл (ЄC зарядка змінного струму)
[3] Значення є умовними; будь-які відсутні значення не були доступні на момент публікації.
ДВА ПРИВОДИ. БЕЗЛІЧ МОЖЛИВОСТЕЙ.
Новий плагін-гібрид BMW 5 Series Touring — це ваш ідеальний щоденний супутник на дорозі. Завдяки поєднанню двигуна внутрішнього згоряння та електродвигуна, а також повністю електричному запасу ходу до 96 км[1][3], він є одночасно спортивним та ефективним. Він може похвалитися великим внутрішнім простором, щоб пасажири могли подорожувати з комфортом, а також достатньою кількістю місця для великогабаритного багажу. І завжди на крок попереду, адже він оснащений цифровими функціями, зокрема чудовим вигнутим дисплеєм BMW Curved Display, та надшвидким прискоренням у 220 кВт (299 к.с.)[1][3][4]. Відкрийте для себе всі варіанти моделі нового плагін-гібрида BMW 5 серії Touring, його варіанти оснащення та технічні характеристики, а також численні варіанти лізингу та фінансування.
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
ВАРІАНТИ.
- Моделі
- Плагін-гібрид
- Моделі М
Потужність[3][4][5] | 220 кВт (299 к.с.) |
---|---|
0–100 км/год[3][4][5] | 6.4 у с |
Потужність[3][5][6] | 220 у км/год |
Електричний Запас ходу[1][3] | 84–96 у км |
BMW 530e Touring[1][2][3]:Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл, WLTP) 0.9–0.7; Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл, WLTP): 20–16; Споживання енергії у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл, WLTP): 21,6–19,5; Запас ходу в км (WLTP): 84–96
[1] Запас ходу залежить від різних факторів, зокрема: індивідуального стилю водіння, особливостей маршруту, зовнішньої температури, опалення/кондиціонування та попереднього кондиціонування.
[2] Для плагін-гібридів: Навантажений, комбінований цикл (ЄC зарядка змінного струму)
[3] Значення є умовними; будь-які відсутні значення не були доступні на момент публікації.
[4] Складається з приводу від двигуна внутрішнього згоряння (вказане номінальне значення) та електричного приводу (до вказаного номінального значення). Електричний запас ходу залежить від рівня заряду батареї.
[5] Для плагін-гібридів: Електричний запас ходу залежить від рівня заряду батареї.
[6] Для плагін-гібридів: За температур нижче нуля, система повністю електричного приводу стане доступною лише після кількох кілометрів їзди, коли батарея нагріється до робочої температури.
СВІЙ НОВИЙ BMW 5 СЕРІЇ TOURING ПЛАГІН-ГІБРИД.
ДИЗАЙН ІНТЕР’ЄРУ
УСЕБІЧНО РОЗКІШНИЙ.
Багато місця для ваших планів. Сховайте сумки для гольфу, багаж або навіть велосипед у просторому багажному відділенні. Практичні секції, петлі та гачки спрощують завантаження.
НОВИЙ РІВЕНЬ КОМФОРТУ ТА РОЗВАГ.
ПОВНІСТЮ ІНТЕГРОВАНЕ ПОТОКОВЕ ВІДЕО.
Зручно дивіться фільми та серіали на дисплеї керування вашого BMW. Відео високої роздільної здатності скорочує час очікування та пропонує найкраще дозвілля[7].
ДИЗАЙН ЕКСТЕР’ЄРУ
УОСОБЛЕННЯ ДИЗАЙНУ.
ЗАПАС ХОДУ ТА ЗАРЯДЖАННЯ
ВАРІАНТИ ЗАРЯДЖАННЯ.
ТЕХНОЛОГІЇ
РОЗУМНИЙ КОМПАНЬЙОН.
PROACTIVE CARE У НОВОМУ BMW 5 СЕРІЇ TOURING ПЛАГІН-ГІБРИД.
ПОШИРЕНІ ПИТАННЯ ЩОДО BMW 5 СЕРІЇ TOURING ПЛАГІН-ГІБРИД
Витрата пального та викиди CO2.
BMW 530e Touring[1[2][3]: Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл, WLTP): 0,9–0,7; Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл, WLTP): 20–16; Споживання енергії у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл, WLTP): 21,6–19,5; Запас ходу в км (WLTP): 84–96
[1] Запас ходу залежить від різних факторів, зокрема: індивідуального стилю водіння, особливостей маршруту, зовнішньої температури, опалення/кондиціонування та попереднього кондиціонування.
[2] Для плагін-гібридів: Навантажений, комбінований цикл (ЄC зарядка змінного струму)
[3] Значення є умовними; будь-які відсутні значення не були доступні на момент публікації.
[4] Складається з приводу від двигуна внутрішнього згоряння (вказане номінальне значення) та електричного приводу (до вказаного номінального значення). Електричний запас ходу залежить від рівня заряду батареї.
[5] Для плагін-гібридів: Електричний запас ходу залежить від рівня заряду батареї.
[6] Для плагін-гібридів: За температур нижче нуля, система повністю електричного приводу стане доступною лише після кількох кілометрів їзди, коли батарея нагріється до робочої температури.
[7] Вміст, послуги та функції відрізняються та можуть бути доступні не в усіх регіонах, а також можуть потребувати окремої підписки.
Дані про продуктивність бензинових двигунів стосуються транспортних засобів, що використовують пальне з дослідницьким октановим числом RON 98. Дані про витрату пального стосуються транспортних засобів, що використовують високоякісне пальне, що відповідає Регламенту ЄС 715/2007. Також допускається використання неетильованого пального з дослідницьким октановим числом RON 91 і вище та максимальним вмістом етанолу 10% (E10). BMW рекомендує використовувати пальне з дослідницьким октановим числом RON 95. Для високопродуктивних автомобілів BMW рекомендує пальне з дослідницьким октановим числом RON 98.
Офіційні дані про витрату пального, викиди CO2, енергоспоживання й електричний запас ходу були визначені відповідно до приписаної процедури вимірювання і відповідають Регламенту (ЄС) 715/2007 у чинній версії. Під час обчислення запасу ходу, визначеного відповідно до процедури WLTP, враховується будь-яке додаткове обладнання (у цьому випадку доступне на німецькому ринку). Для транспортних засобів, які отримали схвалення з 1 січня 2021 року та пізніше, офіційні дані розраховуються виключно згідно з процедурою WLTP. Крім того, з 1 січня 2023 року згідно з Регламентом ЄС 2022/195 значення NEDC видаляються із сертифікатів відповідності. Додаткову інформацію про методи вимірювання WLTP і NEDC можна знайти на сайті www.bmw.de/wltp