Динамика движения и мощность 3-дверного BMW 1 серии

ПОТУЖНІСТЬ ЩЕ НІКОЛИ НЕ БУЛА ТАКОЮ ДОСТУПНОЮ

Динаміка руху і потужність 3-дверного BMW 1 серії

Маневрений і енергійний - BMW 1 серії ідеальний для міських вулиць. Двигуни BMW TwinPower Turbo і додатково пропонована 8-ступінчаста коробка передач Steptronic забезпечують миттєве пристосування до будь-якого потоку. А режим ECO PRO дозволяє досягати максимальної дальності поїздок. Загалом, ідеальний супутник: швидкий як блискавка при розгоні і неймовірно економічний.

Потужність ще ніколи не була такою доступноюДинаміка руху і потужність 3-дверного BMW 1 серії

Маневрений і енергійний - BMW 1 серії ідеальний для міських вулиць. Двигуни BMW TwinPower Turbo і додатково пропонована 8-ступінчаста коробка передач Steptronic забезпечують миттєве пристосування до будь-якого потоку. А режим ECO PRO дозволяє досягати максимальної дальності поїздок. Загалом, ідеальний супутник: швидкий як блискавка при розгоні і неймовірно економічний.

Читати далі
Технологии BMW Efficient Dynamics

ТЕХНОЛОГІЇ BMW EFFICIENT DYNAMICS

Більше віддачі від кожного літра палива з BMW EfficientDynamics: більше динаміки, вище ефективність і ще більше задоволення від водіння. Технологічні інновації, що дозволяють знизити витрату палива і при цьому підвищити задоволення від водіння, зробили динамічність невід'ємною частиною кожного автомобіля BMW.

  • BMW 116d EfficientDynamics Edition

    BMW 116d EfficientDynamics Edition оснащується 3-циліндровим дизельним двигуном BMW TwinPower Turbo об'ємом 1,5 літра і встановлює власні стандарти ефективності. Потужність силового агрегату становить 85 кВт (116 л. С.) При 4000 об/хв, а крутний момент досягає 270 Нм в діапазоні 1750-2250 об/хв. Це дозволяє BMW 116d EfficientDynamics Edition розганятися з місця до 100 км/год за 10,4 секунди. Витрата палива становить всього від 3,8 до 3,4 л/100 км, при цьому викиди СО2 становлять від 101 до 89 г/км - вражаючі результати, які підтверджують високу ефективність двигуна.


    3-циліндровий дизельний двигун BMW TwinPower Turbo об'ємом 1,5 літра демонструє чудову реакцію навіть при низьких оборотах двигуна, відрізняючись при цьому виключно плавною роботою. Він оснащений системою безпосереднього вприскування CommonRail і інноваційним турбонагнітачем із змінною геометрією. Свій внесок в чудову ефективність автомобіля вносять також аеродинамічні елементи, наприклад оптимізовані з точки зору аеродинаміки 16-дюймові легкосплавні диски і пристрій для регулювання витрати повітря з електроприводом, що відкриває і закриває впускні отвори для повітря перед радіатором автомобіля.

Двигатели BMW Twinpower Turbo

ДВИГУНИ BMW TWINPOWER TURBO

Завдяки технології BMW TwinPower Turbo інноваційні бензинові і дизельні двигуни BMW нового покоління забезпечують набагато більш активну віддачу потужності і видатну реакцію навіть на низьких оборотах. І все це при виключно високій економії палива і низькому рівні викидів. Підвищення потужності і оптимальна динамічність гарантують помітно яскравіші враження від водіння.


Бензинові двигуни застосовують інноваційну технологію турбонаддува, повністю регульований механізм газорозподілу Valvetronic з системою зміни фаз відкриття впускних клапанів Double-VANOS, а також безпосереднє уприскування палива. Всі разом ці високотехнологічні компоненти забезпечують приголомшливу корисну потужність і поліпшену ефективність. Крім цього, в дизельних двигунах використовуються турбонагнітачі із змінною геометрією і система безпосереднього уприскування Common Rail останнього покоління. Такий рівень оптимізації процесу згоряння забезпечує додаткове зниження витрати палива і викидів шкідливих речовин.

8-Ступенчатая коробка передач Steptronic

8-СТУПІНЧАСТА КОРОБКА ПЕРЕДАЧ STEPTRONIC

8-ступінчаста коробка передач Steptronic є ключовим елементом BMW EfficientDynamics і ставить нові стандарти комфорту, динаміки і потужності. Надзвичайно малі кроки між окремими передачами дозволяють двигуну розвивати оптимальну потужність на всіх швидкостях. Витрата палива значно знижується, а водій отримує задоволення від свого спортивного і динамічного автомобіля. Двигун працює на більш низьких оборотах, особливо при високих швидкостях, що дозволяє скоротити витрату палива і знизити рівень шуму.


Цьому також сприяє муфта блокування гідротрансформатора, причому вона працює навіть в тому випадку, якщо керування здійснюється в ручному режимі. Разом з виключно швидкою зміною обертів двигуна і точністю налаштувань коробки передач це гарантує максимально плавне перемикання передач.


Вбудовані функції прогнозування перемикання передач і безперервного контролю переміщень автомобіля і дорожньої ситуації значно впливають на схему роботи трансмісії. Незалежно від поточного режиму руху, система завжди вибирає оптимальну передачу. Блок управління коробкою передач пов'язаний з навігаційною системою, що дозволяє в залежності від маршруту вибирати більш енергійний і чуйний варіант налаштувань (режим SPORT) або більш комфортний варіант з менш частою зміною передач (режим COMFORT).

АБСОЛЮТНАЯ СПОРТИВНОСТЬ
АБСОЛЮТНАЯ СПОРТИВНОСТЬ
АБСОЛЮТНАЯ СПОРТИВНОСТЬ

АБСОЛЮТНА СПОРТИВНІСТЬ

Модель BMW M135i M Performance - найспортивніша версія BMW 1 серії в усіх відношеннях. Такі системи, як адаптивне спортивне рульове управління, підвіска M Sport або адаптивна М-підвіска, надають водінню додаткову динаміку.

  • M135i

    BMW M135i - це квінтесенція щирого задоволення від водіння і виняткової динаміки руху. Високообертовий рядний 6-циліндровий бензиновий двигун BMW M Performance TwinPower Turbo об'ємом 3,0 літра розвиває потужність 240 кВт (326 л. С.) при 5800 об/хв і розганяє автомобіль до 100 км/год всього за 5,1 секунди (4, 9 секунди з коробкою передач Steptronic). Крім цього, двигун володіє прекрасним потужним звуком, а також приголомшливою тягою в будь-яких ситуаціях завдяки крутним моментом 450 Нм.


    Ходова частина занижена на 10 мм, отримала більш жорсткі амортизатори і загальні налаштування, унікальні для М-моделей і здатні максимально ефективно і безпечно передати потужність двигуна на колеса. Гальма М Sport з гальмовими супортами синього кольору, прикрашеними емблемами М-серії, забезпечують максимально ефективну гальмівну дію навіть у граничних режимах. Виключно чуйне адаптивне спортивне рульове управління з особливими М-налаштуваннями забезпечує водієві точний зворотний зв'язок для максимально безпечного водіння. Доповнює набір елементів зовнішнього оснащення аеродинамічний М-пакет з особливими повітрозабірниками в передній частині, ексклюзивними 18-дюймовими легкосплавними дисками М-серії з шинами Performance і двома патрубками системи випуску.


    У салоні динамічний характер моделі підкреслюють накладки на пороги М-серії, спортивні М-сидіння, шкіряне рульове колесо М-серії та особлива комбінація приладів в М-стилі.


    Витрата палива/викиди CO2

    Показники для 5-дверного BMW M135i

    Витрата палива в змішаному циклі:
    8,0 л/100 км
    [7,5 л / 100 км]
    Викиди CO2 в змішаному циклі:
    188 г / км
    [175 г / км]


    Значення без дужок вказані для базової моделі зі стандартною коробкою передач, значення в дужках - для моделі з коробкою передач, доступною в якості опції (див. Додаткове обладнання).


    Значення витрати палива і викидів CO2 залежать від розмірів коліс і шин.


    Подальша офіційна інформація про витрату палива і конкретних значеннях викидів CO2 для нових легкових автомобілів вказана в буклеті «Нові директиви по витраті палива і викидів CO2 для легкових автомобілів», що надається безкоштовно у всіх пунктах продажу, а також в компанії DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH за адресою : 1, 73760 Ostfildern, Germany (Німеччина).

  • Адаптивне спортивне рульове керування

    Адаптивне спортивне рульове керування з системою Servotronic забезпечує безпосередню і гостру керованість, вимагаючи менше фізичних зусиль при поворотах. Воно реагує на кут повороту рульового колеса і регулює передавальне відношення рульового механізму незалежно від швидкості руху автомобіля. Це полегшує обертання рульового колеса, особливо при великих кутах повороту. Система виробляє змінне зусилля, залежне від швидкості руху. Це значно покращує маневреність і керованість при динамічному проходженні крутих поворотів або при виконанні швидких маневрів для об'їзду перешкод. Система також підвищує комфортність рульового керування при парковці, на поворотах і при маневруванні. При невеликих кутах повороту рульового колеса система забезпечує чудову курсову стійкість і високу точність рульового управління.

  • Спортивна ходова частина M

    Ходова частина М Sport відрізняється спортивними налаштуваннями, а на задньопривідних моделях кузов розташовується на 10 мм нижче. У ходової частини використовуються більш короткі пружини, жорсткіші амортизатори і стабілізатори. Все це робить регулювання автомобіля ще більш безпосередніми для виключно динамічного стилю водіння

  • Адаптивна М-підвіска

    Адаптивна М-підвіска, з якою автомобіль розташовується на 10 мм ближче до дороги, дозволяє повніше розкрити динамічний потенціал моделі. Водій може змінювати характеристики підвіски залежно від власних уподобань - від комфортних до екстремально-спортивних. У будь-яких режимах амортизатори з електронним управлінням миттєво підлаштовуються під стан дорожнього покриття. Система також використовує безліч датчиків, що вимірюють вібрації коліс, а також швидкість автомобіля, забезпечуючи оптимальні характеристики амортизаторів і максимальну безпеку.


    Для стабільного водіння можна вибрати режим COMFORT. У режимі SPORT підвіска отримує набагато спортивніші налаштування, а амортизатори стають помітно жорсткішими. Для екстремально-динамічного водіння ідеальним вибором стане режим SPORT +: в цьому режимі активується функція DTC (динамічна регулювання тяги), яка припускає невелику пробуксовку ведучих коліс для енергійного водіння на межі динамічних можливостей автомобіля. Проте система динамічного контролю стійкості DSC не відключається повністю, але втручається в керування автомобілем набагато пізніше, в межах можливого прагнучи стабілізувати автомобіль.

РЕЖИМ ECO PRO
РЕЖИМ ECO PRO
РЕЖИМ ECO PRO
РЕЖИМ ECO PRO
РЕЖИМ ECO PRO
РЕЖИМ ECO PRO

РЕЖИМ ECO PRO.

Згідно з даними внутрішнього дослідження BMW на тему витрати палива, в режимі ECO PRO витрата палива може бути на 20% нижче в залежності від стилю керування автомобілем. Функція руху накатом (тільки з коробкою передач Steptronic), асистент попереднього аналізу маршруту (тільки з навігаційною системою Professional), функція маршруту ECO PRO (тільки в поєднанні з навігаційною системою Professional або Business) дозволяють заощадити ще 5 %.

  • Рух накатом

    При русі накатом трансмісія від'єднується від двигуна і автомобіль рухається без участі двигуна. Автомобіль починає рухатися накатом, якщо водій прибирає ногу з педалі акселератора на швидкості від 50 до 160 км / год і не натискає на гальмо. При необхідності асистент попереднього аналізу маршруту може вимкнути функцію руху накатом.

  • Асистент попереднього аналізу маршруту

    Використовуючи дані навігаційної системи, асистент попереднього аналізу маршруту розпізнає зони обмеження швидкості, вигини дороги, об'їзні шляхи, повороти і виїзди на автостраду, рекомендуючи водієві в оптимальний момент припинити розгін.

  • Маршрут ECO PRO

    Функція «Маршрут ECO PRO» розраховує найефективніший маршрут з урахуванням дорожньої ситуації, манери водіння і умов руху. Бортовий комп'ютер показує відсоток можливої економії палива при русі по маршруту, розрахованому функцією ECO PRO.

Интеллектуальное управление энергией
Интеллектуальное управление энергией
Интеллектуальное управление энергией

ІНТЕЛЕКТУАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ЕНЕРГІЄЮ

У BMW 1 серії інтелектуальне управління енергією забезпечують стандартні системи BMW EfficientDynamics, такі як функція автоматичного запуску/зупинки двигуна, система рекуперації енергії гальмування, електропідсилювач рульового керування і індикатор оптимального перемикання передачі. Спільна робота цих систем забезпечує пересування з урахуванням вимог захисту навколишнього середовища і експлуатаційну надійність.

  • Автоматична функція «старт-стоп»

    Завдяки функції автоматичного запуску/зупинки двигуна ( «старт-стоп») паливо витрачається тільки тоді, коли ваш автомобіль рухається. Коли автомобіль ненадовго зупиняється, наприклад на світлофорі або в заторі, функція "старт-стоп» сприяє економії палива, вимикаючи двигун, як тільки автомобіль перестає рухатися і водій відпускає педаль зчеплення (механічна коробка передач) або натискає на гальмо (коробка передач Steptronic).


    Коли функція автоматичного запуску/зупинки двигуна активна, на інформаційному дисплеї відображається відповідний символ. Як тільки водій натискає педаль зчеплення (механічна коробка передач) або знімає ногу з педалі гальма (коробка передач Steptronic), двигун включається автоматично.


    Функція автоматичного запуску/зупинки двигуна не погіршує комфорт і безпеку їзди, оскільки залишається відключеною, якщо двигун не прогрівся до оптимальної робочої температури, не досягнута необхідна температура в салоні автомобіля або якщо заряд акумуляторної батареї недостатній або водій обертає рульове колесо, задіюючи електропідсилювач керма. У разі необхідності центральний блок управління запустить двигун, навіть якщо автомобіль нерухомий, наприклад якщо автомобіль починає відкочуватися вперед або вітрове скло запітніло.


    Натисканням кнопки функцію автоматичного запуску/зупинки двигуна можна відключити в будь-який момент.

  • Рекуперація енергії гальмування

    При кожному гальмуванні вивільняється кінетична енергія, яка до недавнього часу ніяк не використовувалася. Система рекуперації енергії гальмування дозволяє реалізувати цей потенціал, на який довгий час не звертали уваги. Вона використовує енергію, яка виробляється кожен раз, коли водій гальмує або прибирає ногу з педалі акселератора, і перетворює цю енергію в електрику. За рахунок цієї енергії заряджається акумуляторна батарея. Завдяки інтелектуальній системі управління енергією зникає необхідність в безперервній роботі генератора, що зменшує навантаження на нього. Результатом є зменшення витрат палива і підвищення потужності, який може служити класичною ілюстрацією ефективності програми BMW EfficientDynamics.

  • Електропідсилювач керма

    Рульове керування з електропідсилювачем регулює зусилля на рульовому колесі залежно від швидкості автомобіля. Система забезпечує відмінне почуття керма на високих швидкостях і легкість при маневруванні на парковці. Система рульового управління споживає енергію тільки при маневрах автомобіля. Це дозволяє заощадити паливо і знизити рівень викидів.


    Замість гідравлічного насоса в системі використовується електродвигун. У звичайних системах насос постійно наводиться від двигуна, а система електропідсилювача працює тільки при повороті рульового колеса. При русі по прямій або в довгих пологих поворотах (якщо кут повороту рульового колеса постійний) електродвигун вимкнений і не споживає енергії. Гнучко регулюючи ступінь посилення в відповідно до поточної ситуації і швидкості автомобіля, система підвищує комфорт при їзді.

  • Індикатор оптимального моменту перемикання передач

    Своєчасне перемикання передач допомагає економити паливо, особливо на міських маршрутах, а також в поїздках на великі відстані. Оптимальні перемикання знижують витрату палива: керуюча електроніка двигуна визначає найбільш ефективну передачу в залежності від умов руху і оборотів двигуна. Якщо система визначає, що автомобіль може працювати ефективніше на вищій або нижчій передачі, на інформаційному дисплеї з'являється символ стрілки. Система також розпізнає швидке прискорення і затримує відображення рекомендацій, поки не будуть досягнуті відповідні обороти двигуна. Власні дослідження BMW показали, що автомобілі з системою індикації оптимального моменту перемикання передачі споживають приблизно на 4% менше палива.

BMW xDrive

BMW xDRIVE

Інтелектуальна система повного приводу BMW xDrive ідеально адаптується навіть до найскладніших умов дорожнього покриття і завжди гарантує оптимальне зчеплення з дорогою. Система xDrive і система динамічного контролю стійкості (DSC) гарантують і безпеку і стійкість вашого BMW. Використовуючи систему датчиків DSC, система xDrive швидко і гнучко розподіляє потужність приводу між осями, запобігаючи ефект надлишкової або недостатньої поворотності в поворотах, тим самим забезпечуючи відмінну курсову стійкість. Крім цього, вона гарантує швидкий і безпечний розгін навіть на слизьких або крутих ділянках дороги. Завдяки цьому в критичних дорожніх ситуаціях системі DSC не доводиться втручатися в керування автомобілем настільки інтенсивно. Система xDrive поєднує всі переваги повнопривідної системи, такі як відмінне зчеплення з дорогою, курсова стійкість і безпека руху, з класичною маневреністю BMW.