BMW 2 серії Active Tourer:
Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл)[2][3][4]: 0,8–0,6
Енергоспоживання у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл)[2][4]: 15,9-14,2
Електричний запас ходу в км (змішаний цикл)[2][5]: 82-93
Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл)[2][3][4]: 19-14
BMW 3 серії Седан плагін-гібрид:
Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл)[2][3][4]: 2,0-1,3
Енергоспоживання у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл)[2][4]: 18,7-15,8
Електричний запас ходу в км (змішаний цикл)[2][5]: 52-62
Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл)[2][3][4]: 45-29
BMW 3 серії Touring плагін-гібрид:
Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл)[2][3][4]: 2,1-1,4
Енергоспоживання у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл)[2][4]: 19,2-16,1
Електричний запас ходу в км (змішаний цикл)[2][5]: 47-61
Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл)[2][3][4]: 48-31
BMW 750e xDrive:
Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл)[2][3][4]: 1,4-1,0
Енергоспоживання у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл)[2][4]: 26,1-23,4
Електричний запас ходу в км (змішаний цикл)[2][5]: 72-80
Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл)[2][3][4]: 31-23
BMW M760e xDrive:
Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл)[2][3][4]: 1,4-1,1
Енергоспоживання у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл)[2][4]: 25,9-23,4
Електричний запас ходу в км (змішаний цикл)[2][5]: 71-78
Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл)[2][3][4]: 31–22
Плагін-гібриди BMW X1:
Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл)[2][3][4]: 1,0-0,7
Енергоспоживання у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл)[2][4]: 16,9-14,6
Електричний запас ходу в км (змішаний цикл)[2][5]: 76-91
Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл)[2][3][4]: 23-15
BMW X2 xDrive25e:
Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл)[2][3][4]: 2,0-1,6
Енергоспоживання у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл)[2][4]: 16,1-15,0
Електричний запас ходу в км (змішаний цикл)[2][5]: 49-54
Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл)[2][3][4]: 44-37
BMW X3 xDrive30e:
Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл)[2][3][4]: 2,6-2,0
Енергоспоживання у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл)[2][4]: 20,5-18,9
Електричний запас ходу в км (змішаний цикл)[2][5]: 42-50
Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл)[2][3][4]: 59-45
BMW X5 xDrive50e:
Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл)[2][3][4]: 1,1–0,8
Енергоспоживання у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл)[2][4]: 27,0–22,9
Електричний запас ходу в км (змішаний цикл)[2][5]: 94–110
Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл)[2][3][4]: 26–18
Плагін-гібриди BMW XM.
Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл)[2][3][4]: 1,7–1,4
Енергоспоживання у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл)[2][4]: 33,6–32,5
Електричний запас ходу в км (змішаний цикл)[2][5]: 76–83
Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл)[2][3][4]: 43–35
BMW i7 xDrive60:
Енергоспоживання у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл)[2]: 19,6–18,4
Електричний запас ходу в км (змішаний цикл)[2][5]: 591–625
Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл)[2]: 0
BMW i5 eDrive40:
Енергоспоживання у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл)[2]: 18,9–15,9 с[7]
Електричний запас ходу в км (змішаний цикл)[2][5]: 497–582 с[7]
Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл)[2]: 0
BMW i4 M50:
Енергоспоживання у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл)[2]: 22,5–18,1
Електричний запас ходу в км (змішаний цикл)[2][5]: 414–519
Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл)[2]: 0
BMW i4 eDrive40:
Енергоспоживання у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл)[2]: 19,1–16,1
Електричний запас ходу в км (змішаний цикл)[2][5]: 492–589
Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл)[2]: 0
BMW i4 eDrive35:
Енергоспоживання у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл)[2]: 18,7–15,8
Електричний запас ходу в км (змішаний цикл)[2][5]: 406–483
Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл)[2]: 0
BMW iX M60:
Енергоспоживання у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл)[2]: 24,7–22,0
Електричний запас ходу в км (змішаний цикл)[2][5]: 500–563
Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл)[2]: 0
BMW iX xDrive50:
Енергоспоживання у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл)[2]: 21,2–21,9
Електричний запас ходу в км (змішаний цикл)[2][5]: 501–564
Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл)[2]: 0
BMW iX xDrive40:
Енергоспоживання у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл)[2]: 21,4–19,4
Електричний запас ходу в км (змішаний цикл)[2][5]: 403–435
Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл)[2]: 0
BMW iX3:
Енергоспоживання у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл)[2]: 18,9–18,5
Електричний запас ходу в км (змішаний цикл)[2][5]: 453–461
Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл)[2]: 0
BMW iX1 xDrive30:
Енергоспоживання у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл)[2]: 18,1–16,9
Електричний запас ходу в км (змішаний цикл)[2][5]: 417–439
Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл)[2]: 0
[1] Застосунок My BMW UA сумісний не з усіма автомобілями BMW. Перевірме можливість підключення у вашого дилера BMW.
[2] Офіційні дані про витрату пального, викиди CO2, енергоспоживання й електричний запас ходу були визначені відповідно до приписаної процедури вимірювання і відповідають Регламенту (ЄС) 715/2007 у чинній версії. Під час обчислення запасу ходу, визначеного відповідно до процедури WLTP, враховується будь-яке додаткове обладнання (у цьому разі доступне на німецькому ринку). Для транспортних засобів, які отримали схвалення з 1 січня 2021 року та пізніше, офіційні дані розраховуються виключно згідно з процедурою WLTP. Крім того, з 1 січня 2023 року згідно з Регламентом ЄС 2022/195 значення NEDC видаляються із сертифікатів відповідності. Додаткову інформацію про методи вимірювання WLTP і NEDC можна знайти на сайті www.bmw.de/wltp
Додаткову інформацію про витрату пального та офіційні викиди CO2 нових легкових автомобілів для конкретної моделі можна знайти в «Посібнику з витрати пального, викидів CO2 та енергоспоживання для нових легкових автомобілів», який можна безкоштовно отримати в усіх точках продажу за адресою Deutsche Automobil Treuhand GmbH (DAT), Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern-Scharnhausen, Німеччина, та на https://www.dat.de/co2/.
[3] Дані про продуктивність бензинових двигунів стосуються транспортних засобів, що використовують пальне з дослідницьким октановим числом RON 98. Дані про витрату пального стосуються транспортних засобів, що використовують високоякісне пальне відповідно до Регламенту ЄС 715/2007. Також допускається використання неетилованого пального з дослідницьким октановим числом RON 91 і вище та максимальним вмістом етанолу 10% (E10). BMW рекомендує використання пального з дослідницьким октановим числом RON 95. Для високопродуктивних автомобілів BMW рекомендує пальне з дослідницьким октановим числом RON 98.
[4] Для плагін-гібридів: Навантажений, комбінований цикл (заряджений змінним струм ЄС).
[5] Запас ходу залежить від різних факторів, зокрема: індивідуального стилю водіння, особливостей маршруту, зовнішньої температури, опалення/кондиціонування, попереднього кондиціонування.
[6] Очікується, що буде доступно з 23.07.
[7] Значення є умовними; будь-які відсутні значення не були доступні на момент публікації.