BMW i – комплексна концепція екологічної мобільності майбутнього. Це випереджаючі свій час електромобілі і послуги із забезпечення мобільності, що випереджають свій час, дизайн, що зачаровує, і нове розуміння преміум-класу, яке тепер тісно пов'язане з принципом невичерпного використання природних ресурсів. Дана концепція втілюється в інноваційних транспортних засобах: екологічний електромобіль BMW i3 не виробляє шкідливих вихлопів і призначений для переміщень по місту, а BMW i8 Купе та BMW i8 Родстер дозволяють нам зазирнути в майбутнє спортивних автомобілів.


Електромобіль, що електризує: автомобіль BMW i3 з eDrive до найдрібніших деталей адаптований до активного міського життя. BMW i3, який приводиться в рух електродвигуном, що не виробляє шкідливих вихлопів, гарантує пересування по міських вулицях навіть там, де це неможливо для багатьох інших автомобілів: в центральних районах з певними обмеженнями на в'їзд транспортних засобів. Екологічно чистий BMW i3 справляє незабутнє враження своїм дуже швидким розгоном (з низькою швидкості або навіть з місця). А завдяки великому запасу ходу (до 200 км), який забезпечує високовольтна літій-іонна батарея, цей автомобіль допоможе дістатися навіть до передмість та околиць мегаполісу. Такий запас ходу дозволяє спокійно здійснювати навіть міжміські поїздки.


Спортивний автомобіль майбутнього: i8 більш економічний завдяки продуманій полегшеній та обтічній конструкції з використанням карбону. Більш екологічний завдяки використанню для оздоблення салону матеріалів, що піддаються вторинній переробці. І все це без шкоди динамічним показникам і спортивному зовнішньому вигляду. Безкомпромісне поєднання задоволення за кермом і відповідального ставлення до навколишнього середовища. BMW i8, доступний у кузовах Родстер або Купе – автомобіль з плагін-гібридом і підзарядкою від електромережі, який об'єднує переваги електромобілів та інноваційні технології двигунів. В результаті неймовірна динаміка та задоволення від водіння стають можливі при неймовірно низькій витраті пального та викидах CO2.

Читати далі