BMW X1 xDrive23i: Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл, WLTP): {techdata.consumptionWltpCombined}; Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл, WLTP): {techdata.emissionsWltpCombined}
Досить багатогранний, щоб бути і міським універсалом, і спортивним лідером. Для водіїв, які не бажають йти на компроміси. BMW X1 та BMW X1 плагін-гібрид забезпечують ідеальний баланс стилю, комфорту та потужності. Відкрийте для себе всі варіанти моделей BMW X1 та BMW X1 плагін гібрид, їхні варіанти оснащення та технічні характеристики, а також численні варіанти лізингу та фінансування.
BMW X1 xDrive23i | |
---|---|
Потужність¹ | 160 кВт (218 к.с) |
0–100 км/год | 8.3 с |
Максимальна швидкість | 216 км/год |
BMW X1 xDrive23i: Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл, WLTP): 7,1–6,4; Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл, WLTP): 159–143
¹ Складається з двигуна внутрішнього згоряння потужністю 150 кВт та електроприводу потужністю 15 кВт.
Універсальний і в дизайні: навіть з першого погляду BMW X1 не можна не впізнати. Спереду вражаюча, майже прямокутна решітка радіатора з подвійними ламелями і тонкі світлодіодні фари створюють потужний ефект присутності. Збоку створюється враження прямих пропорцій і великих поверхонь. Подовжений край даху підкреслює плавні лінії силуету. У сучасній задній частині L-подібні об'ємні задні ліхтарі справляють яскраве враження. Цей автомобіль готовий до будь-якої пригоди.
Світло зустрічає тінь. Великі, майже квадратні колісні арки. Видатний кліренс на дорозі. Збоку BMW X1 виглядає одночасно міцним і вишуканим.
Інтер'єр BMW X1 мінімалістичний, щоб залишити місце для найважливішого. Цьому сприяє безрамковий вигнутий дисплей Curved Display, який ставить інформацію в центр уваги. Декоративні хромовані смуги обрамляють дисплеї та переходять на двері. У поєднанні з такими деталями, як високоякісна контрастна прострочка, створюється атмосфера спокою та потужності, характерна для моделей BMW X.
Голос чи дотик? Ви самі вирішуєте, як вам зручніше спілкуватися зі своїм BMW X1. На вигнутому дисплеї BMW Curved Display ви побачите всю важливу інформацію з першого погляду.
BMW X1 xDrive30e⁴: Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл, WLTP): {techdata.consumptionWltpCombined}⁵; Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл, WLTP): {techdata.emissionsWltpCombined}; Енергоспоживання у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл, WLTP): {techdata.electricConsumption}; Запас ходу в км (WLTP): {techdata.electricRangeWltpCombined}
⁴ Запас ходу залежить від різних факторів, зокрема: індивідуального стилю водіння, особливостей маршруту, зовнішньої температури, опалення/кондиціонування та попереднього кондиціонування.
З електромобілями та гібридами водіння стає ефективним і зручним. Завдяки гнучким можливостям заряджання та інноваційним технологіям ви завжди можете подорожувати спокійно. BMW Charging має правильне рішення для ваших потреб.
Збагатіть свій індивідуальний лізинговий або кредитний продукт привабливими послугами та страхуванням в одному пакеті.
All in. Simply Smart. BMW Financial Services
Завжди на крок попереду. Незалежно від того, чи настає час обслуговування, чи зношуються шини: ми зв'яжемося з вами завчасно. Ви можете домовитися про прийом безпосередньо через повідомлення у своєму застосунку My BMW. А потім насолоджуватися спокоєм, продовжуючи поїздку.
Витрата пального та викиди CO2.
BMW X1 xDrive23i: Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл, WLTP): 7,1–6,4; Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл, WLTP): 159–143
¹ Складається з двигуна внутрішнього згоряння потужністю 150 кВт та електроприводу потужністю 15 кВт.
² Для плагін-гібридів: Електричний запас ходу залежить від рівня заряду батареї.
³ Для плагін-гібридів: За температур нижче нуля, система повністю електричного приводу стане доступною лише після кількох кілометрів їзди, коли батарея нагріється до робочої температури.
⁴ Складається з двигуна внутрішнього згоряння потужністю 150 кВт та електроприводу потужністю 15 кВт. Електропривод залежить від рівня заряду батареї.
⁵ Запас ходу залежить від різних факторів, зокрема: індивідуального стилю водіння, особливостей маршруту, зовнішньої температури, опалення/кондиціонування та попереднього кондиціонування.
⁶ Для плагін-гібридів: Навантажений, комбінований цикл (ЄC зарядка змінного струму)
Офіційні дані про витрату пального, викиди CO2, енергоспоживання й електричний запас ходу були визначені відповідно до приписаної процедури вимірювання і відповідають Регламенту (ЄС) 715/2007 у чинній версії. Під час обчислення запасу ходу, визначеного відповідно до процедури WLTP, враховується будь-яке додаткове обладнання (у цьому разі доступне на німецькому ринку). Для транспортних засобів, які отримали схвалення з 1 січня 2021 року та пізніше, офіційні дані розраховуються виключно згідно з процедурою WLTP. Крім того, з 1 січня 2023 року згідно з Регламентом ЄС 2022/195 значення NEDC видаляються із сертифікатів відповідності. Додаткову інформацію про методи вимірювання WLTP і NEDC можна знайти на сайті www.bmw.com/wltp