УВЕДЕННЯ
ЦИРКУЛЯРНА ЕКОНОМІКА ДОЗВОЛЯЄ ЗАОЩАДЖУВАТИ РЕСУРСИ.
Збереження ресурсів — одна з наших цілей. Так само, як і максимально раціональне та ефективне використання сировини. Наша головна мета — циркулярна економіка. З повагою до навколишнього середовища та хорошими ідеями для покращення нашого сталого розвитку.
Циркулярний підхід.
У середньому 60 кг переробленого пластику інтегрується в новий автомобіль BMW Group — тобто до 20% загальної маси.
Переробка акумуляторних батарей.
90% матеріалів високовольтної акумуляторної батареї в електрифікованому автомобілі від BMW Group підлягають переробці.
Переробка відходів.
У 2021 році 99% відходів, які утворюються в результаті нашого світового внутрішнього виробництва у 2,5 мільйонів автомобілів на рік, або переробляються як матеріали (93,4%), або піддаються подальшій (наприклад, термічній) обробці (5,8%).
ЦИРКУЛЯРНА ЕКОНОМІКА
ПІЗНАЙТЕ СИЛУ ЦИРКУЛЯРНОСТІ.
Відповідальне поводження з ресурсами відіграє ключову роль для BMW Group. У цьому процесі ми хочемо продовжувати використовувати сировину відповідно до наших чотирьох принципів циркулярної економіки:
BMW i VISION CIRCULAR.
RE:THINK, RE:DUCE, RE:USE & RE:CYCLE. Концепт BMW i Vision Сircular розроблений відповідно до принципів циркулярної економіки. Компактний, повністю електричний автомобіль з панорамним оглядом, який орієнтований на екологічність та розкіш, пропонує із захопленням подивитись у майбутнє.
ЕКОЛОГІЧНІШІ ЛАКОФАРБОВІ ПОКРИТТЯ З БІОМАСИ.
У фарбувальних цехах європейських заводів BMW Group використовуються фарби з матовим покриттям, які виробляються не з сирої нафти, а з регенеративної сировини, як-от біологічні відходи. Крім того, на заводах BMW Group у Росліні та Лейпцигу також використовується екологічно чисте антикорозійне покриття. Зниження викидів CO2 у процесі, сертифікованому TÜV, становить понад 15 000 тонн у період з 2022 по 2030 рік.
ТЕРМІН СЛУЖБИ БАТАРЕЇ
ЖИТТЄВІ ЦИКЛИ АКУМУЛЯТОРНОЇ БАТАРЕЇ.
Розвиток.
У Мюнхенському центрі компетенції з виробництва акумуляторних батарей BMW Group проводить дослідження ідеального хімічного складу елементів літій-іонної батареї. Це передбачає піддавання складових частин катода, анода, сепаратора та електроліту складному процесу розробки.
Використання в автомобілі.
Сучасні електромобілі вже зараз досягають запасу ходу понад 600 км на одному заряді, і ця тенденція зростає. Досвід показує, що електромобілі здатні досягати такого ж пробігу, як і їхні звичайні аналоги, без необхідності заміни високовольтної батареї.
Друге життя.
Після інтенсивного використання літій-іонної батареї в транспортному засобі цілком можливо продовжувати використовувати її протягом багатьох наступних років як стаціонарне сховище на акумуляторних фермах, наприклад, до того, як вона потрапить у процес переробки.
Переробка.
Сировина елемента живлення може бути перероблена. У Центрі компетенцій з виробництва акумуляторних батарей BMW Group розробляє технологію переробки вторинної сировини для наступного покоління акумуляторних батарей. Таким чином життєвий цикл батареї закінчується, після чого починаєтесь новий.
ЧАСТІ ЗАПИТАННЯ