BMW X6 M Competition F96 2023 технічні характеристики

НОВИЙ BMW X6 М COMPETITION

BMW X6 M Competition F96 2023 технічні характеристики

АВТОМОБІЛІ BMW X6 M: ДВИГУНИ ТА ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ.

НОВИЙ BMW X6 М COMPETITIONАВТОМОБІЛІ BMW X6 M: ДВИГУНИ ТА ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ.

Нові автомобілі BMW X6 M: двигуни, факти і розміри.

АВТОМОБІЛІ BMW X6 M: ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ.

Оберіть модель

Усі силові агрегати [1]

Тип силового агрегату Бензин - мягкий гибрид
Потужність у кВт (к.с.) 460 (625)
Крутний момент у Нм 750
Трансмісія 8-ступінчаста, автомат
Привід Повний привід

Двигун внутрішнього згоряння TwinPower Turbo [1]

Циліндри 8
Робочий обсяг см³ 4395
Номінальна потужність у кВт (к.с.)/1/хв 460 (625)/6000
Номінальний крутний момент у Нм/1/хв 750/1800-5500

Електродвигун

(Номінальна) потужність/30 хв потужність у кВт (к.с.) 9 (12)/9 (12)
(Номінальний) Крутний момент у Нм 200

Продуктивність

Розгін 0–100 км/год у с 3,9
Максимальна швидкість км/год 250

Економія палива/викиди CO2 [1][2]

Витрата палива по WLTP у змішаному циклі, л/100 км. 12,9-12,6
Викиди CO2, комбінований WLTP в г/км 293-284

Високовольтна/48-вольтова батарея, заряджання [3]

Місткість акумулятора в кВтг 0,5

Розміри/вага

Довжина/ширина/висота мм 4948/2019/1695
Колісна база в мм 2972
Споряджена маса в кг [4] 2445
Об'єм багажника в л 580-1530
Запас палива в л 83
Опціонально поставляється з можливістю причіпного навантаження, з гальмом до 12% навантаження на тягово-зчіпний пристрій кг. 3000/140

Усі силові агрегати [1]

Тип силового агрегату Бензин - мягкий гибрид
Потужність у кВт (к.с.) 390 (530)
Крутний момент у Нм 750
Трансмісія 8-ступінчаста, автомат
Привід Повний привід

Двигун внутрішнього згоряння TwinPower Turbo [1]

Циліндри 8
Робочий обсяг см³ 4395
Номінальна потужність у кВт (к.с.)/1/хв 390 (530)/5500-6000
Номінальний крутний момент у Нм/1/хв 750/1800-4600

Електродвигун

(Номінальна) потужність/30 хв потужність у кВт (к.с.) 9 (12)/9 (12)
(Номінальний) Крутний момент у Нм 200

Продуктивність

Розгін 0–100 км/год у с 4,3
Максимальна швидкість км/год 250

Економія палива/викиди CO2 [1][2]

Витрата палива по WLTP у змішаному циклі, л/100 км. 12,3-11,4
Викиди CO2, комбінований WLTP в г/км 279-258

Високовольтна/48-вольтова батарея, заряджання [3]

Місткість акумулятора в кВтг 0,5

Розміри/вага

Довжина/ширина/висота мм 4960/2004/1700
Колісна база в мм 2975
Споряджена маса в кг [4] 2390
Об'єм багажника в л 580-1530
Запас палива в л 83
Опціонально поставляється з можливістю причіпного навантаження, з гальмом до 12% навантаження на тягово-зчіпний пристрій кг. 3500/140

ВИТРАТА ПАЛЬНОГО ТА ВИКИДИ CO2.

BMW X6 M Competition:
Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл, WLTP): 12,9–12,6
Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл, WLTP): 293-284
 

BMW X6 M60i xDrive:
Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл, WLTP): 12,3-11,4
Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл, WLTP): 279-258

 

Офіційні показники витрати пального, викидів CO2, енергоспоживання та електричного запасу ходу були визначені відповідно до встановленої процедури вимірювання та відповідають Регламенту (ЄС) 715/2007, оскільки значення WLTP щодо запасів ходу з поправками враховують будь-яке додаткове обладнання. Для транспортних засобів, офіційно затверджених з 01.01.2021, офіційні технічні характеристики існують тільки відповідно до WLTP.

Показники продуктивності, споживання та викидів CO2 стосуються автомобілів зі стандартною коробкою передач.

[1] Дані про продуктивність бензинових двигунів стосуються транспортних засобів, що використовують пальне з дослідницьким октановим числом RON 98. Дані про споживання пального стосуються транспортних засобів, що використовують високоякісне пальне відповідно до Регламенту ЄС 715/2007. Також допускається використання неетилованого пального з дослідницьким октановим числом RON 91 і вище та максимальним вмістом етанолу 10% (E10). BMW рекомендує використання пального з дослідницьким октановим числом RON 95. Для високопродуктивних автомобілів BMW рекомендує пальне з дослідницьким октановим числом RON 98.

[2] Офіційні дані про витрату пального, викиди CO2, енергоспоживання й електричний запас ходу були визначені відповідно до приписаної процедури вимірювання і відповідають Регламенту (ЄС) 715/2007 у чинній редакції. Під час обчислення запасу ходу, визначеного відповідно до процедури WLTP, враховується будь-яке додаткове обладнання (у цьому разі доступне на німецькому ринку). Для транспортних засобів, які отримали схвалення з 1 січня 2021 року та пізніше, офіційні дані розраховуються виключно згідно з процедурою WLTP. Крім того, з 1 січня 2023 року згідно з Регламентом ЄС 2022/195 значення NEDC видаляються із сертифікатів відповідності. Додаткову інформацію про методи вимірювання WLTP і NEDC можна знайти на сайті www.bmw.de/wltp


Додаткову інформацію про витрату пального та офіційні викиди CO2 нових легкових автомобілів для конкретної моделі можна знайти в «Посібнику з витрати пального, викидів CO2 та енергоспоживання для нових легкових автомобілів», який можна безкоштовно отримати в усіх точках продажу за адресою Deutsche Automobil Treuhand GmbH (DAT), Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern-Scharnhausen, Німеччина, та на https://www.dat.de/co2/


[3] Продуктивність заряджання залежить від рівня заряду батареї, температури навколишнього середовища, стилю водіння та використання додаткових джерел споживання. Вказані запаси ходу засновані на найкращому зразку WLTP. Час заряджання вказано за навколишньої температури 23 градуси за Цельсієм після поїздки та може відрізнятися в залежності від поведінки при використанні.


[4] Споряджена маса автомобіля за стандартом ЄC стосується автомобіля зі стандартним обладнанням і не включає жодного додаткового оснащення. Споряджена маса автомобіля включає 90% заповненості паливного баку та вагу водія 75 кг. Додаткове обладнання може вплинути на вагу автомобіля, корисне навантаження та максимальну швидкість, якщо вибране обладнання впливає на аеродинаміку автомобіля.

Читати далі

Показники продуктивності, витрати пального та викидів CO2 стосуються автомобілів зі стандартною коробкою передач.
 

(1) Дані про продуктивність бензинових двигунів стосуються транспортних засобів, що використовують пальне з дослідницьким октановим числом RON 98. Дані про витрату пального стосуються транспортних засобів, що використовують високоякісне пальне відповідно до Регламенту ЄС 715/2007. Також допускається використання неетильованого пального з дослідницьким октановим числом RON 91 і вище та максимальним вмістом етанолу 10% (E10). BMW рекомендує використання пального з дослідницьким октановим числом RON 95. Для високопродуктивних автомобілів BMW рекомендує пальне з дослідницьким октановим числом RON 98.
 

(2) Офіційні дані про витрату пального, викиди CO2, енергоспоживання й електричний запас ходу були визначені відповідно до приписаної процедури вимірювання і відповідають Регламенту (ЄС) 715/2007 у чинній версії. Під час обчислення запасу ходу, визначеного відповідно до процедури WLTP, враховується будь-яке додаткове обладнання (у цьому разі доступне на німецькому ринку). Для транспортних засобів, які отримали схвалення з 1 січня 2021 року та пізніше, офіційні дані розраховуються виключно згідно з процедурою WLTP. Крім того, з 1 січня 2023 року згідно з Регламентом ЄС 2022/195 значення NEDC видаляються із сертифікатів відповідності. Додаткову інформацію про методи вимірювання WLTP і NEDC можна знайти на сайті www.bmw.de/wltp


Додаткову інформацію про витрату пального та офіційні викиди CO2 нових легкових автомобілів для конкретної моделі можна знайти в «Посібнику з витрати пального, викидів CO2 та енергоспоживання для нових легкових автомобілів», який можна безкоштовно отримати в усіх точках продажу за адресою Deutsche Automobil Treuhand GmbH (DAT), Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern-Scharnhausen, Німеччина, та на https://www.dat.de/co2/


(3) Продуктивність заряджання залежить від рівня заряду батареї, температури навколишнього середовища, стилю керування та використання додаткових джерел споживання. Вказані запаси ходу засновані на найкращому зразку WLTP. Час заряджання вказано за навколишньої температури 23 градуси за Цельсієм після поїздки та може відрізнятися в залежності від поведінки при використанні.


(4) Споряджена маса автомобіля за стандартом ЄC стосується автомобіля зі стандартним обладнанням і не включає жодних додаткових аксесуарів. Споряджена маса автомобіля включає 90% заповненості паливного бака та вагу водія 75 кг. Додаткове обладнання може вплинути на вагу автомобіля, корисне навантаження та максимальну швидкість, якщо вибране обладнання впливає на аеродинаміку автомобіля.

 

Читати далі