Our tool for managing your permission to our use of cookies is temporarily offline. Therefore some functionality is missing.

СПРЯМЛЯЄ ВІРАЖІ

ДИНАМІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
ТА ЕФЕКТИВНІСТЬ
BMW M2 КУПЕ
Створений для стрімких прискорень та енергійних віражів. Досвід екстремального водіння, який не забувається. Видатна маневреність, чудові динамічні характеристики та вражаюче звукове супроводження роблять BMW M2 Купе справжнім автомобілем M. З опціональною 7-ступеневою коробкою передач M з двома зчепленнями для дуже швидкого перемикання передач. З комбінованими гальмами, створеними для найвищих навантажень. Зі стандартним активним диференціалом M для забезпечення максимальної курсової стійкості та сили тяги. Одним словом, цей автомобіль покликаний домінувати.
Створений для стрімких прискорень та енергійних віражів. Досвід екстремального водіння, який не забувається. Видатна маневреність, чудові динамічні характеристики та вражаюче звукове супроводження роблять BMW M2 Купе справжнім автомобілем M. З опціональною 7-ступеневою коробкою передач M з двома зчепленнями для дуже швидкого перемикання передач. З комбінованими гальмами, створеними для найвищих навантажень. Зі стандартним активним диференціалом M для забезпечення максимальної курсової стійкості та сили тяги. Одним словом, цей автомобіль покликаний домінувати.
ВАРІАНТИ КОРОБОК ПЕРЕДАЧ.

6-ступенева коробка передач M.

7-ступенева коробка передач M з двома зчепленнями та функцією Drivelogic.
Коробка передач M з двома зчепленнями та функцією Drivelogic є передовою 7-ступеневою трансмісією, створеною спеціально для високооборотних двигунів BMW M. Вона відрізняється оптимізованим алгоритмом вибору передач з урахування умов зчеплення коліс з дорожнім покриттям, функцією Launch Control (гоночний старт), Low Speed Assistant (допомога при русі з низькою швидкістю), а також автоматичною функцією Auto Stop/Start. Це забезпечує можливість дуже швидкого перемикання передач без розриву потоку потужності. Фактично дві коробки передач, кожна зі своїм зчепленням, неперервно передають крутний момент від двигуна на приводні колеса. Передачі можуть перемикатися автоматично або вручну за допомогою підрульових пелюсток, або за допомогою важеля. Водію гарантовані гранично динамічні відчуття при розгоні: як при використанні функції Launch Control, яка дозволяє розганятись з місця з максимальним прискоренням, так і при перемиканні передач на високих швидкостях без використання педалі зчеплення та розриву потоку потужності. Незалежно від обраного водієм режиму – автоматичного (D) або ручного (S) – функція Drivelogic завжди пропонує три варіанта перемикання за допомогою перемикача режимів руху: спортивний, комфортний та економічний.
ГЛУШНИК M.

Завдяки низькому протитиску звичайний глушник M з двома здвоєними вихлопними патрубками дозволяє додатково оптимізувати як характеристики потужності, так і екологічність двигуна M. Заслінка з електричним приводом у випускній магістралі забезпечує характерне, наголошено спортивне звучання при його роботі.

АКТИВНИЙ ДИФЕРЕНЦІАЛ М.
Активний диференціал M забезпечує змінний розподіл крутного моменту між задніми колесами для оптимізації тяги та курсової стійкості при динамічних змінах смуг або прискоренні при виході з поворотів, проходженні поворотів на високій швидкості або на дорогах з нерівним покриттям, включаючи сніг, гравій та лід. Також він сприяє точній керованості при граничному поперечному прискоренні. Постійне плавне регулювання ступеню блокування диференціала стабілізує динамічні характеристики та покращує контроль над автомобілем навіть у найекстремальніших ситуаціях.
Оптимізація сили тяги здійснюється за рахунок пристрою з електронним керуванням, яке зменшує різницю частоти обертання задніх коліс. Ця система, створена для автоспорту, підключена за допомогою електронного блоку до системи динамічної стабілізації (DSC). Вона в упередженому режимі забезпечує точний ступінь блокування від 0 до 100 відсотків, нейтралізуючи тим самим навіть невелику різницю крутного моменту, який підводиться до задніх коліс та не викликає недостатню повороткість. Активний диференціал M забезпечує оптимальне зчеплення коліс з дорогою, а також відмінну курсову стійкість та керованість. У результаті весь крутний момент, який розвивається, використовується для розгону автомобіля.



ГОНОЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ.
Неперевершена динаміка, вражаюча маневреність, точність керування: три особливості, які характеризують автомобілі M з моменту їх створення. Запорукою неймовірних відчуттів при водінні BMW M2 Купе є використання передових технологій, які пройшли випробування у найекстремальніших умовах. Це забезпечує постійну готовність автомобіля до прискорення та максимальну тягу в будь-який момент часу. Всі важливі компоненти були оптимізовані для використання в умовах, близьких до спортивних, та перевірені на максимальну ефективність. Довершує вражаючу концепцію даного автомобіля система DSC з динамічним режимом M, електричний підсилювач рульового керування системою M Servotronic, а також полегшена конструкція передньої та задньої підвісок.
Гоночний потенціал
Поперечні та повздовжні прискорення, які виникають на гоночній трасі, викликають особливі вимоги до подачі моторного мастила. Інженери BMW M GmbH, які мають глибокі знання в автоспорті, забезпечили надійну подучу мастила як при повсякденній експлуатації, так і на гоночній трасі.
Динамічний режим M
Динамічний режим M, який є допоміжною функцією системи динамічного контролю курсової стійкості (DSC), призначений для покращення динаміки руху завдяки обмеженому пробуксованню коліс.
Система DSC за допомогою ряду датчиків відстежує виникнення нестабільних умов руху – наприклад, надлишкової повороткості, недостатньої повороткості або втрати тяги. При нормальній роботі в цих умовах система DSC миттєво стабілізує автомобіль, змінюючи потужність, яку розвиває двигун, і задіюючи окремі гальмівні механізми.
При ввімкненні динамічного режиму M наведені міри реалізуються пізніше, щоб розширити межі можливостей автомобілю та гарантувати ще більшу спортивність керування. Збільшення допустимого прослизання коліс забезпечує повну реалізацію потенціалу руху автомобіля з максимальним поперечним та повздожнім прискореннями. На відміну від руху із вимкненою системою DSC, у даному режимі після досягнення встановленої межі система надає водію необхідну допомогу. Пам’ятайте, що головну відповідальність за стабілізацію автомобіля в будь-якій ситуації несе водій.
Рульове керування M Servotronic
Завдяки M Servotronic водій в будь-якій дорожній ситуації може насолоджуватись оптимальною роботою підсилювача рульового керування. Дана функція регулює ступінь підсилення залежно від швидкості руху та забезпечує безпосередню та точну реакцію на керуючий вплив навіть на високих швидкостях. Крім того, за рахунок зменшення зусилля, необхідного для повороту рульового колеса, суттєво збільшується рівень комфорту і забезпечується максимальна маневреність на парковці, при маневруванні або русі на вузьких або звивистих дорогах,
Блок керування використовує електронні сигнали датчиків швидкості руху, щоб визначити необхідний на даний момент ступінь підсилення рульового керування, Завдяки високій точності регулювання ступеню підсилення, дана система володіє істотно вищою ефективністю в порівнянні зі звичайними підсилювачами, регулювання яких здійснюється на основі поточних обертів двигуна.
При наявності M Servotronic для повороту рульового колеса при русі з низькою швидкістю потрібне мінімальне фізичне зусилля. При збільшенні швидкості автомобіля ступінь підсилення неперервно знижується таким чином, щоб забезпечити максимально точний зворотний зв’язок з дорогою і, як наслідок, оптимальну курсову стійкість. M Servotronic спеціально підготовлений для автомобілів M та володіє трьома індивідуальними налаштуваннями, які ви можете зберегти і потім активувати натисканням кнопки.
КОМБІНОВАНІ ГАЛЬМА М.

Комбіновані гальма M були створені для автоспорту. Вони дозволяють зберегти постійну ефективність гальм та запобігти погіршенню їх параметрів через перегрів навіть у вкрай складних ситуаціях. Використання різноманітних виключно стійких матеріалів забезпечує високу температурну стабільність та тривалий період служби. Їхня ідеальна чуйність у поєднанні з порівняно низькою удільною масою також позитивно впливають на маневреність, динаміку, прискорення та витрати палива.
Перфоровані вентильовані гальмівні диски (передні діаметром 380 мм, задні діаметром 370 мм) з нерухомими супортами з чотирма поршнями спереду та двома поршнями ззаду гарантують оптимальну реакцію на мокрій дорозі та покращують розсіювання тепла, яке виділяється під час гальмування. Забарвлення кольору синій металік та логотип M наголошують на їхньому спортивному призначенні та особливому дизайні M.
270 КМ/ГОД.
Пакет M Driver збільшує максимальну швидкість руху зі стандартних 250 км/год до 270 км/год. Пакет M Driver можна придбати при покупці нового автомобіля або замовити його пізніше. Після встановлення пакету M Driver всі інші технічні характеристики залишаються незмінними. Ваучер на проходження курсів водійської майстерності додається.
ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ ПОЛЕГШЕНІ КОНСТРУКЦІЇ.

Полегшена передня підвіска.
Полегшена передня підвіска була повністю оновлена відповідно до високих вимог, які пред’являють автомобілям M. Шляхом зниження непідресорених мас покращується динаміка руху, зчеплення з дорожнім покриттям та плавність руху. Також оптимізується розподіл навантаження на вісі, що забезпечує нейтральні параметри керованості та покращує керування у складних ситуаціях. Будучи частиною концепції з покращення динамічних параметрів та збільшення жорсткості кузова, полегшена передня підвіска автомобіля збільшує точність роботи рульового керування. В поєднанні зі спеціальними шинами M ця підвіска являє собою єдиний вузол, який покращує зчеплення коліс з дорогою та збільшує точність рульового керування. Важелі, поворотні кулаки, підрамник та панель жорсткості передньої підвіски виготовлені з легкого алюмінієвого сплаву. Додаткового зниження маси вдалось досягти за рахунок пружинних стійок та трубчастого стержня стабілізатора поперечної стійкості, також виготовлених з алюмінієвого сплаву. Панель жорсткості та додаткові нарізні з’єднання на порогах збільшують жорсткість передньої частини автомобіля, що помітно збільшує точність рульового керування.

Полегшена задня підвіска.
ТЕХНОЛОГІЇ BMW EFFICIENT DYNAMICS.

Незалежно від поставленої мети – максимальна потужність або мінімальні витрати палива – для BMW вся увага завжди направлена на досягнення виняткового задоволення при керуванні автомобілем. BMW EfficientDynamics є стратегією, розробленою спеціалістами BMW для зведення до мінімуму витрат палива та викидів СО2 при одночасному збільшенні динамічних якостей та задоволення від водння. Ця досконала технологія поширюється на двигун, систему керування енергоспоживанням та саму концепцію автомобіля. При цьому вона використовується в кожному автомобілі BMW.
- Disclaimer reference invalid