Our tool for managing your permission to our use of cookies is temporarily offline. Therefore some functionality is missing.
АВАРІЙНА СЛУЖБА ДОПОМОГИ BMW.
Команда експертів, на яку можна покластися коли Вам це найбільше потрібно.
БІЛЬШЕ ПІДТРИМКИ. МЕНШЕ СТРЕСУ.
Завдяки BMW ConnectedDrive Bи зможете завжди своєчасно отримати допомогу, адже Ваш BMW автоматично розпізнає певну несправність та може передати відповідні дані щодо цієї несправності нашим фахівцям. Завдяки цьому фахівці Служби Допомоги зможуть Вас проконсультувати максимально предметно у тій чи іншій ситуації.
BMW TELESERVICE З BMW CONNECTED DRIVE.
З BMW ConnectedDrive ви можете користуватися дистанційними послугами сервісного обслуговування. Щоб активувати послугу вам потрібно:
- Зареєструйтеся на порталі BMW ConnectedDrive або в додатку My BMW.
- Прив’яжіть свій автомобіль до свого облікового запису.
- Виберіть свого сервісного партнера BMW безпосередньо на порталі BMW ConnectedDrive, у застосунку My BMW або на дисплеї iDrive у вашому автомобілі в розділі BMW ASSISTANCE > SERVICE PARTNER.
- BMW ConnectedDrive Portal
- Застосунок My BMW
BMW TELESERVICE З BMW CONNECTED DRIVE.
Коли потрібне технічне обслуговування або у випадку несправності, BMW Teleservice Call надасть вам і вашому партнеру з обслуговування всю необхідну інформацію. Ще до того, як зв’яжеться з вами, щоб записатися на зустріч, ваш сервісний партнер BMW вже знає стан вашого автомобіля, може замовити запчастини та повністю готовий задовольнити індивідуальні вимоги вашого автомобіля. Це також скорочує час очікування під час прийому.
Система також визначає необхідність позапланового технічного обслуговування на ранній стадії, наприклад, у випадку зношених гальм. Необхідна інформація передається, щоб будь-які подібні недоліки можна було своєчасно усунути. Вам більше ні про що не потрібно турбуватися, а ваш BMW залишається в ідеальному стані.
Щоб зв’язатися з вами та призначити зустріч, ваш призначений сервісний партнер може активувати та викликати поточні дані BMW Teleservice Call вашого автомобіля та надсилати повідомлення, наприклад нагадування про зустріч, до вашого автомобіля.
Ваші переваги з першого погляду.
Скористайтеся перевагами більшого комфорту та ефективності:
- Автоматичне визначення вимог до обслуговування
- Пряма передача сервісних даних BMW
- Ваш бажаний сервісний партнер може отримати доступ до дати, що стосується обслуговування
- Автоматичне нагадування про час обслуговування
- Оптимально підготовлене та більш ефективне обслуговування
- Короткі сервісні візити
З BMW ConnectedDrive ви можете користуватися дистанційними послугами сервісного обслуговування. Щоб активувати послугу вам потрібно:
- Зареєструйтеся на порталі BMW ConnectedDrive або в додатку My BMW.
- Прив’яжіть свій автомобіль до свого облікового запису.
- Виберіть свого сервісного партнера BMW безпосередньо на порталі BMW ConnectedDrive, у застосунку My BMW або на дисплеї iDrive у вашому автомобілі в розділі BMW ASSISTANCE > SERVICE PARTNER.
Детально про особливості
Датчики Condition Based Service (CBS) постійно контролюють рівень рідини (наприклад, моторного масла) або зношеності компонентів (наприклад, гальмівних колодок). Якщо потрібен запис на технічне обслуговування, ваш BMW автоматично передає BMW всі пов’язані з ним дані. У разі потреби ваш обраний сервісний партнер BMW зателефонує вам, щоб узгодити зустріч. Завдяки точності даних, що передаються, можна точно визначити дату обслуговування з усіма необхідними компонентами та запасними частинами, тому автомобіль залишається в сервісному центрі лише протягом мінімального періоду часу. Забудьте про негнучкі інтервали обслуговування. Ви відвідуєте станцію технічного обслуговування лише тоді, коли потрібно.
ВИКЛИК У ВИПАДКУ НЕСПРАВНОСТІ.
У випадку несправності Ви можете зв’язатися зі Службою Допомоги безпосередньо з автомобіля, вибравши опцію «Виклик у випадку несправності» у меню BMW ConnectedDrive через iDrive. Усі важливі дані щодо стану автомобіля та його поточне місцезнаходження будуть негайно передані до Служби Допомоги і буде встановлено голосовий зв’язок. Фахівці перевірять, чи невідповідність можливо усунути за допомогою дистанційної консультації, чи необхідно викликати допомогу на місце, чи можливо оптимальним є переадресувати випадок одразу безпосередньо до попередньо погодженого з Вами сервісного партнера BMW.
Телематичні дані щодо стану і поточної локації Вашого автомобіля (зокрема для випадків необхідності застосування евакуатора) можуть передаватись виключно в разі Вашої згоди. Після того, як Ви підтвердите свою згоду в діалоговому меню Вашого автомобіля, транспортні засоби з iDrive останнього покоління можуть передавати відповідні дані щодо несправності і місцезнаходження автомобіля віддалено. Таким чином, фахівець Служби Допомоги зможе отримати дані транспортного засобу, навіть якщо Ви початково обрали зв’язок по телефону.
Крім того, Ви можете ініціювати процес допомоги на дорозі безпосередньо із застосунку My BMW. У цьому випадку Служба Допомоги також отримає всю необхідну інформацію, щоб надати Вам можливо доступну підтримку.
Основні переваги:
Якщо виникають певні несправності або суттєві відхилення в роботі функціональних систем Вашого автомобіля, Ви можете покластися на експертні знання фахівців, які допоможуть виконати їх первинну діагностику віддалено:
- Оперативно з’ясувати початковий напрямок пошуку причин несправності.
- Дистанційно розпізнати окремі невідповідності і відхилення.
- Надати професійну первинну консультацію в будь-який час і за будь-якої ситуації.
- Рекомендувати щодо подальших оптимальних дій та сервісного обслуговування.
Детально про особливості
У разі несправності Вашого BMW просто виберіть через меню iDrive BMW ConnectedDrive та функцію "Виклик у випадку несправності". Натиснувши кнопку, Ви підтверджуєте, що поточні дані з автомобіля передаються нашим фахівцям для початкової експертної оцінки. Наші фахівці здатні віддалено продіагностувати Ваш BMW, як ніби би він перебуває на СТО. За допомогою автоматичного голосового зв'язку наші фахівці проінформують Вас щодо стану автомобіля та можливих подальших дій. Інколи вдається вирішити ситуацію віддалено. Однак, якщо усунути несправність дистанційно не стане можливим, залежно від випадку і в межах діючого покриття картки Road Side Assistance, Службою Допомоги може бути або відправлено технічний автомобіль безпосередньо до місцеположення Вашого автомобіля, або евакуатор, або Вас спрямують одразу до найближчого (попередньо погодженого з Вами) сервісного партнера BMW. Дані щодо несправності, отримані з Вашого автомобіля, будуть в такому випадку також надані сервісному партнеру BMW з метою кращої підготовки для подальшої діагностики і обслуговування Вашого автомобіля.
АВАРІЙНА СЛУЖБА ДОПОМОГИ BMW.
Аварійна служба допомоги BMW - це підтримка в разі дорожньо-транспортної пригоди, під час котрої подушка(и) безпеки не задіються. Проте, датчики Вашого автомобіля все ще дозволяють виявляти характер пошкоджень та інформувати Вас, відображаючи відповідне попередження на моніторі iDrive. Досить лише натиснути кнопку і спеціалісти Служби Допомоги нададуть професійну та кваліфіковану допомогу. Якщо Ваш автомобіль може безпечно експлуатуватись далі, фахівці Служби Допомоги з Вашої згоди охоче організують запис до найближчого сервісного партнера. Якщо ні, може бути організована послуга евакуатора.
ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА СИСТЕМА ЕКСТРЕНОГО ВИКЛИКУ BMW.
У разі спрацювання подушки (подушок) безпеки внаслідок активування датчиків зіткнення, інтелектуальна система екстреного виклику BMW автоматично надсилає екстрений сигнал-виклик (аналог екстреного виклику за номером 112) до кол-центру Державної Національної Служби з Надзвичайних Ситуацій (ДСНС) України через пристрій, встановлений у автомобілі стаціонарно і захищений від зовнішнього впливу внаслідок ДТП. Оператор ДСНС зв'яжеться з Вами та надасть відповідну підтримку або інструкції по телефону. Одночасно передається точне положення автомобіля (координати GPS) та інші дані, важливі для порятунку. Це дозволяє рятувальникам на ранній стадії надати оптимальну допомогу учасникам ДТП.
Екстрений виклик у певних ситуаціях також можливо активувати і самостійно вручну за допомогою екстреної кнопки SOS, наприклад, щоб допомогти іншим учасникам дорожнього руху.
Вимоги та застереження
- Функціонал залежить від моделі та комплектації автомобіля і може бути не доступний для Вашого автомобіля.
- Не всі пошкодження внаслідок ДТП можуть виявлятись автоматично з технічних причин. У таких виняткових випадках Екстрений виклик можна активувати вручну.
SERVICE PARTNER MANAGEMENT.
Service Partner Management allows you to define a preferred Service Partner who will receive the Teleservice Calls from your vehicle. You can check and change the currently assigned Service Partner at any time in the vehicle menu, your ConnectedDrive customer portal or the My BMW App. In order to ensure Teleservices are provided, BMW can also correct missing or obviously incorrect Service Partner assignments.