Our tool for managing your permission to our use of cookies is temporarily offline. Therefore some functionality is missing.

ЕЛЕКТРОМОБІЛІ BMW.
100% електричний. 100% задоволення від водіння. 100% BMW.
Чи знали ви, що ще на літніх Олімпійських іграх 1972 року, що проводились в Мюнхені, повністю електричний BMW 1602e був попереду спортсменів під час змагань на витривалість для того, щоб знімати їх на відео та забезпечити водою за необхідності? Тиха та без шкідливих викидів, ця модель у той час була ідеальним супутником і не перешкоджала конкурентам досягати їх вражаючих результатів. Сьогодні, майже через п’ять десятиліть, ми вдосконалили цю особливість автомобіля, а також поглибили свої знання в галузі електрифікованої мобільності завдяки постійному розвитку технології BMW eDrive та дочірнього бренда BMW i. З нашими повністю електричними моделями BMW iX, BMW iX3, BMW i3, BMW i3s та BMW i4 ви отримаєте неймовірне відчуття задоволення від водіння. Зрештою, ніщо не порівняється з відчуттям майже безшумного ковзання під час руху у місті або поза його межами, миттєвої реакції електричного двигуна та унікального прискорення з місця. І все це без жодних вихлопних газів та локальних викидів. Приєднуйтесь до нас, дізнайтесь більше про світ електромобілів BMW.

ІДЕАЛЬНИЙ ЕЛЕКТРИЧНИЙ АВТОМОБІЛЬ.
Єдині у своєму сегменті, нові, повністю електричні BMW i4 та BMW iX - це новий рівень якості для справжнього задоволення від водіння. Завдяки великому запасу ходу та мережі станцій заряджання від BMW Charging, нові BMW i4 та BMW iX встановлюють найвищі стандарти, як у практичності повсякденної їзди, так і в комфорті подорожей на далеких відстанях.
НАШІ ЕЛЕКТРОМОБІЛІ: НАРОДЖЕНІ ЕЛЕКТРИЧНИМИ.






BMW i4.
Перший у світі повністю електричний автомобіль BMW i4 Gran Coupé гарантує масу задоволення від водіння із запасом ходу до 590 кілометрів*. Чотиридверний автомобіль здатний досягати виняткових показників потужності до 390 кВт/530 к.с.,а завдяки вражаючому запасу ходу, він є ідеальним компаньйоном для далеких поїздок. * Виміряно відповідно до циклу випробувань WLTP.
BMW iX
Згідно задуму: створено для електромобільності. Завдяки енергоефективній технології BMW eDrive та електричному повному приводу, BMW iX досягає виняткового запасу ходу та вражаючого прискорення з місця. Мінімалістична мова дизайну надає йому сучасний та виразний вигляд. У той же час, розкішна атмосфера просторого інтер'єру, що відрізняється екологічністю, забезпечує максимальний комфорт для всіх п'яти людей. Улюблений мобільний простір – дізнайтесь більше про BMW iX.
BMW iX3.
BMW iX3 переосмислює їзду без локальних викидів. Завдяки технології BMW eDrive п’ятого покоління, перший повністю електричний автомобіль класу SAV поєднує в собі електропривід майбутнього з неймовірною динамікою та комфортом руху, а також широкою функціональністю та великим внутрішнім простором, характерним для та сімейства BMW X. Інноваційні технології, такі як адаптивна рекуперація, ще більше підвищують ефективність, оскільки вони додатково відновлюють енергію під час гальмування шляхом інтелектуального регулювання ефекту уповільнення відповідно до різних факторів.
BMW i3.
BMW i3 не слідує жодним тенденціям. Він – це втілення самодостатнього стилю життя. Його сучасна мова дизайну передає чіткість зовнішніх контурів і особливий характер інтер’єру. Легкість, яка передається через екологічні матеріали та функціональні деталей. Автомобіль, з яким індивідуальність стає тенденцією.
BMW i3s.
Якщо повсякденна та спортивна їзда без викидів – це майбутнє, то BMW i3s прибув до нас звідти вже давно. Він миттєво зривається з місця. Завдяки разючому прискоренню, типовому керуванню за допомогою однієї педалі та своєму прогресивному дизайну, він розкриває свою спортивну динаміку. Задоволення від електромобільності відчувається з кожним метром.
BMW i4.
Перший у світі повністю електричний автомобіль BMW i4 Gran Coupé гарантує масу задоволення від водіння із запасом ходу до 590 кілометрів*. Чотири дверний автомобіль здатний досягати виняткових показників потужності до 390 кВт/530 к.с.,а завдяки вражаючому запасу ходу, він є ідеальним компаньйоном для далеких поїздок. * Виміряно відповідно до циклу випробувань WLTP.

ТЕХНОЛОГІЧНА ОСНОВА.
Дізнайтесь більше про технології для електромобілів BMW eDrive
ЧАСТІ ЗАПИТАННЯ: ВІДПОВІДІ НА НАЙВАЖЛИВІШІ ЗАПИТАННЯ СТОСОВНО НАШИХ ЕЛЕКТРОМОБІЛІВ.
Що таке електромобіль?
Повністю електричний автомобіль (BEV – Battery Electric Vehicle) пересувається за допомогою лише електроенергії. Тому він не має двигуна внутрішнього згоряння для приведення автомобіля у рух. Електроенергія зберігається у батареї. Її ємність визначає запас ходу електромобіля, іншими словами відстань, яку можна подолати на одному заряді батареї.
Багато водіїв турбуються через запас ходу електромобілів, проте у більшості випадків такі турботи безпідставні. Зрештою, більшість електромобілів сьогодні можуть проїхати понад 250 кілометрів на одному заряді. Окрім того, 90% водіїв, наприклад, у Німеччині, проїжджають менше 100 кілометрів на день.
Повністю електричні автомобілі ідеально підходять для водіїв, які мають можливість їх заряджати на роботі чи вдома. Водночас продовжується розширення інфраструктури громадських зарядних станцій. Тому нові зарядні станції постійно з’являються у міських центрах та на автомагістралях. В наслідок цього, з часом тривалі поїздки ставатимуть ще простішими і простішими.Які переваги надає електромобіль?
Електромобіль пропонує абсолютно нові відчуття від водіння. Завдяки крутному моменту, доступному з місця, ви відчуваєте захоплюючу електродинаміку та швидке прискорення. Водночас майже безшумний електричний двигун надає вам нові, розслаблені відчуття від водіння.
Під час їзди електромобіль також не виділяє шкідливих викидів — а, отже, забезпечує максимальний захист для нашого навколишнього середовища.
Додаткові переваги електромобілів — це найвища категорія субсидій та податкових пільг, які пов’язані з ними.Які фактори впливають на роботу високовольтної батареї в моєму електромобілі?
Одним із основних зовнішніх факторів, що впливає на ефективність та ємність батареї, є температура. Можливо, ви помітили те саме і з батарею вашого мобільного телефону. Зокрема, дуже низькі температури можуть зменшити продуктивність батареї. Те ж саме відбувається і з вашим електромобілем. Однак, наші оптимізовані стратегії продуктивності зводять до мінімуму вплив температури.
А чи знали ви, що ємність батареї також надає інформацію про запас ходу, що залишився? Окрім температури, на запас ходу впливають й інші фактори, що стосуються швидкості споживання енергії, наприклад: використання кондиціонера, поточне навантаження та ваш стиль водіння.
Якщо, перебуваючи далеко від дому, вам знадобиться підзарядка, ваш електромобіль BMW буде підготований для заряджання постійним струмом* в пункті вашого призначення. Це означає, що високовольтна батарея уже буде доведена до оптимальної робочої температури ще до завершення подорожі. Це збільшує максимальну потужність під час заряджання та скорочує час заряджання.
* Актуально лише для електромобілів BMW.
Як мій стиль водіння впливає на запас ходу мого електромобіля?
Як і у випадку з автомобілем з традиційним приводом, стиль водіння також впливає на запас ходу електромобіля. Як правило, передбачуваний, розслаблений та рівномірний стиль водіння збільшує ваш запас ходу. Наприклад, якщо ви зменшите свою швидкість на автомагістралі, ви зможете помітно збільшити свій запас ходу. Під час рекуперації, тобто кожного разу, коли ви піднімаєте ногу з педалі акселератора, кінетична енергія перетворюється в електричну енергію і подається до батареї — а ви отримуєте додаткові кілометри до вашого запасу ходу.
Що я повинен враховувати, якщо мій електричний автомобіль залишається нерухомим або припаркованим упродовж тривалого періоду часу?
Якщо ви не плануєте використовувати свій автомобіль протягом тривалого часу, наприклад під час відпустки, існують різні способи подовжити термін служби акумулятора. Якщо можливо, підтримуйте рівень заряду від 30 до 50 відсотків та залишайте автомобіль у прохолодному місці або в тіні під час літнього періоду, а взимку – в гаражі, для збереження тепла. Крім того, транспортний засіб не слід залишати під’єднаним до електромережі для заряджання, коли він залишатиметься нерухомим тривалий час.
ВИТРАТА ПАЛЬНОГО ТА ВИКИДИ CO2.
BMW iX(1):
Енергоспоживання у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл): менше 21
Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл): 0
Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл): 0
BMW iX3:
Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл): 0
Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл): 0
Енергоспоживання у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл): 17,8 – 17,5
BMW i3:
Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл): 0
Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл): 0
Енергоспоживання у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл): 13,1
BMW i3s:
Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл): 0
Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл): 0
Енергоспоживання у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл): 14,6 – 14,0
Значення для автомобілів, відмічених (1), є попередніми.
Інформація щодо витрати пального, викидів CO2 та енергоспоживання була визначена відповідно до приписаної процедури вимірювання VO (EU) 715/2007 у версії, що діє на момент затвердження типу. Цифри стосуються автомобіля з базовою комплектацією для Німеччини, а представлений запас ходу враховує додаткове обладнання та різні розміри коліс і шин, доступних для даної моделі.
Додаткову інформацію про офіційну витрату пального та офіційні питомі викиди CO2 для нових легкових автомобілів можна знайти у «Посібнику з витрати пального та викидів CO2 для нових легкових автомобілів», який можна безкоштовно отримати у всіх торгових точках або у DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern, Німеччина та за посиланням https://www.dat.de/co2
Значення вже засновані на новому регламенті WLTP і переведені назад у значення, еквівалентні випробувального циклу NEDC, щоб забезпечити порівняння транспортних засобів. Для податків, пов'язаних з транспортними засобами, або інших зборів, заснованих (щонайменше, серед іншого) на викидах CO2, значення CO2 можуть відрізнятися від значень, вказаних тут.
Витрата пального та викиди CO2.
Дані про споживання визначаються відповідно за циклом водіння ЄЕК і залежать від обраних коліс і шин. Представлені моделі включають додаткове обладнання.
Цифри в дужках відносяться до транспортного засобу з семиступінчастою коробкою передач M з подвійним зчепленням з Drivelogic.
Дані про споживання визначаються відповідно за циклом водіння ЄЕК і залежать від обраних коліс і шин. Представлені моделі включають додаткове обладнання.
Більш детальну інформацію про офіційні витрати палива й офіційні викиди CO2 для нових легкових автомобілів можна знайти в «Керівництві з витрати палива і викидів CO2 в новому пасажирському транспортному засобі», яке надається безкоштовно у всіх торгових точках, від DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth -Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern, Німеччина, і за адресою http://www.dat.de/en/offers/publications/guideline-for-fuel-consumption.html.
Цифри не належать до індивідуального транспортного засобу і не є частиною пропозиції; Вони призначені виключно для порівняння різних типів транспортних засобів. Викиди CO2, що виникають при виробництві та постачанні палива або інших джерел енергії, не враховуються при визначенні викидів CO2 відповідно до Директиви 1999/94/EC.
Витрата пального та викиди CO2.
BMW iX(1):
Енергоспоживання у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл): менше 21
Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл): 0
Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл): 0
BMW iX3:
Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл): 0
Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл): 0
Енергоспоживання у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл): 17,8 – 17,5
BMW 3 серії Седан плагін-гібрид:
Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл): 2,0 – 1,5
Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл): 45 – 35
Енергоспоживання у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл): 15,9 – 13,9
BMW 5 серії Седан плагін-гібрид:
Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл): 2,3 – 1,6
Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл): 53 – 36
Енергоспоживання у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл): 16,3 – 13,8
Значення для автомобілів, відмічених (1), є попередніми.
Інформація щодо витрати пального, викидів CO2 та енергоспоживання була визначена відповідно до приписаної процедури вимірювання VO (EU) 715/2007 у версії, що діє на момент затвердження типу. Цифри стосуються автомобіля з базовою комплектацією для Німеччини, а представлений запас ходу враховує додаткове обладнання та різні розміри коліс і шин, доступних для даної моделі.
Додаткову інформацію про офіційну витрату пального та офіційні питомі викиди CO2 для нових легкових автомобілів можна знайти у «Посібнику з витрати пального та викидів CO2 для нових легкових автомобілів», який можна безкоштовно отримати у всіх торгових точках або у DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern, Німеччина або за посиланням www.dat.de/co2.
Значення вже засновані на новому регламенті WLTP і переведені назад у значення, еквівалентні випробувального циклу NEDC, щоб забезпечити порівняння транспортних засобів. Для податків, пов'язаних з транспортними засобами, або інших зборів, заснованих (щонайменше, серед іншого) на викидах CO2, значення CO2 можуть відрізнятися від значень, вказаних тут.