Електромобільність BMW, електромобілі BMW

ЕЛЕКТРОМОБІЛІ BMW.

ЕЛЕКТРОМОБІЛІ BMW.

100% електричний. 100% задоволення від водіння. 100% BMW.

Чи знали ви, що ще на літніх Олімпійських іграх 1972 року, що проводились в Мюнхені, повністю електричний BMW 1602e був попереду спортсменів під час змагань на витривалість для того, щоб знімати їх на відео та забезпечити водою за необхідності? Тиха та без шкідливих викидів, ця модель у той час була ідеальним супутником і не перешкоджала конкурентам досягати їх вражаючих результатів. Сьогодні, майже через п’ять десятиліть, ми вдосконалили цю особливість автомобіля, а також поглибили свої знання в галузі електрифікованої мобільності завдяки постійному розвитку технології BMW eDrive та дочірнього бренда BMW i. З нашими повністю електричними моделями BMW iX, BMW iX3, BMW i3, BMW i3s та BMW i4 ви отримаєте неймовірне відчуття задоволення від водіння. Зрештою, ніщо не порівняється з відчуттям майже безшумного ковзання під час руху у місті або поза його межами, миттєвої реакції електричного двигуна та унікального прискорення з місця. І все це без жодних вихлопних газів та локальних викидів. Приєднуйтесь до нас, дізнайтесь більше про світ електромобілів BMW.

Читати далі
NA

ІДЕАЛЬНИЙ ЕЛЕКТРИЧНИЙ АВТОМОБІЛЬ.

Єдині у своєму сегменті, нові, повністю електричні BMW i4 та BMW iX - це новий рівень якості для справжнього задоволення від водіння. Завдяки великому запасу ходу та мережі станцій заряджання від BMW Charging, нові BMW i4 та BMW iX встановлюють найвищі стандарти, як у практичності повсякденної їзди, так і в комфорті подорожей на далеких відстанях.

Електромобільність BMW, відео про технології BMW eDrive в електромобілях BMW

ТЕХНОЛОГІЧНА ОСНОВА.

Дізнайтесь більше про технології для електромобілів BMW eDrive

ЧАСТІ ЗАПИТАННЯ: ВІДПОВІДІ НА НАЙВАЖЛИВІШІ ЗАПИТАННЯ СТОСОВНО НАШИХ ЕЛЕКТРОМОБІЛІВ.

  • Що таке електромобіль?
    Часті запитання щодо електромобільності BMW та електромобілів BMW

    Повністю електричний автомобіль (BEV – Battery Electric Vehicle) пересувається за допомогою лише електроенергії. Тому він не має двигуна внутрішнього згоряння для приведення автомобіля у рух. Електроенергія зберігається у батареї. Її ємність визначає запас ходу електромобіля, іншими словами відстань, яку можна подолати на одному заряді батареї.
    Багато водіїв турбуються через запас ходу електромобілів, проте у більшості випадків такі турботи безпідставні. Зрештою, більшість електромобілів сьогодні можуть проїхати понад 250 кілометрів на одному заряді. Окрім того, 90% водіїв, наприклад, у Німеччині, проїжджають менше 100 кілометрів на день.
    Повністю електричні автомобілі ідеально підходять для водіїв, які мають можливість їх заряджати на роботі чи вдома. Водночас продовжується розширення інфраструктури громадських зарядних станцій. Тому нові зарядні станції постійно з’являються у міських центрах та на автомагістралях. В наслідок цього, з часом тривалі поїздки ставатимуть ще простішими і простішими.

  • Які переваги надає електромобіль?
  • Які фактори впливають на роботу високовольтної батареї в моєму електромобілі?
  • Як мій стиль водіння впливає на запас ходу мого електромобіля?
  • Що я повинен враховувати, якщо мій електричний автомобіль залишається нерухомим або припаркованим упродовж тривалого періоду часу?
Including of /content/bmw/marketB4R1/master/en_BQ/publicPools/teaser-pool/small-teasers/electromobility-2020-new/jcr:content/par-1col1/smallcontentteaser_4 failed
Including of /content/bmw/marketB4R1/master/en_BQ/publicPools/teaser-pool/small-teasers/electromobility-2020-new/jcr:content/par-1col1/smallcontentteaser_5 failed
Including of /content/bmw/marketB4R1/master/en_BQ/publicPools/teaser-pool/small-teasers/electromobility-2020-new/jcr:content/par-1col1/smallcontentteaser_c failed

Я хотів/ла би ознайомитись із програмою корпоративних продажів BMW для підприємств.

ВИТРАТА ПАЛЬНОГО ТА ВИКИДИ CO2.

BMW iX(1):
Енергоспоживання у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл): менше 21
Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл): 0
Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл): 0


BMW iX3:
Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл): 0
Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл): 0
Енергоспоживання у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл): 17,8 – 17,5


BMW i3:
Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл): 0
Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл): 0
Енергоспоживання у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл): 13,1


BMW i3s:
Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл): 0
Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл): 0
Енергоспоживання у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл): 14,6 – 14,0


Значення для автомобілів, відмічених (1), є попередніми.


Інформація щодо витрати пального, викидів CO2 та енергоспоживання була визначена відповідно до приписаної процедури вимірювання VO (EU) 715/2007 у версії, що діє на момент затвердження типу. Цифри стосуються автомобіля з базовою комплектацією для Німеччини, а представлений запас ходу враховує додаткове обладнання та різні розміри коліс і шин, доступних для даної моделі.


Додаткову інформацію про офіційну витрату пального та офіційні питомі викиди CO2 для нових легкових автомобілів можна знайти у «Посібнику з витрати пального та викидів CO2 для нових легкових автомобілів», який можна безкоштовно отримати у всіх торгових точках або у DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern, Німеччина та за посиланням https://www.dat.de/co2


Значення вже засновані на новому регламенті WLTP і переведені назад у значення, еквівалентні випробувального циклу NEDC, щоб забезпечити порівняння транспортних засобів. Для податків, пов'язаних з транспортними засобами, або інших зборів, заснованих (щонайменше, серед іншого) на викидах CO2, значення CO2 можуть відрізнятися від значень, вказаних тут.

Читати далі

Витрата пального та викиди CO2.

  • Дані про споживання визначаються відповідно за циклом водіння ЄЕК і залежать від обраних коліс і шин. Представлені моделі включають додаткове обладнання.

    Цифри в дужках відносяться до транспортного засобу з семиступінчастою коробкою передач M з подвійним зчепленням з Drivelogic.

    Дані про споживання визначаються відповідно за циклом водіння ЄЕК і залежать від обраних коліс і шин. Представлені моделі включають додаткове обладнання.

    Більш детальну інформацію про офіційні витрати палива й офіційні викиди CO2 для нових легкових автомобілів можна знайти в «Керівництві з витрати палива і викидів CO2 в новому пасажирському транспортному засобі», яке надається безкоштовно у всіх торгових точках, від DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth -Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern, Німеччина, і за адресою http://www.dat.de/en/offers/publications/guideline-for-fuel-consumption.html.

    Цифри не належать до індивідуального транспортного засобу і не є частиною пропозиції; Вони призначені виключно для порівняння різних типів транспортних засобів. Викиди CO2, що виникають при виробництві та постачанні палива або інших джерел енергії, не враховуються при визначенні викидів CO2 відповідно до Директиви 1999/94/EC.

Витрата пального та викиди CO2.

  • BMW iX(1):
    Енергоспоживання у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл): менше 21
    Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл): 0
    Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл): 0

    BMW iX3:
    Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл): 0
    Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл): 0
    Енергоспоживання у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл): 17,8 – 17,5

    BMW 3 серії Седан плагін-гібрид:
    Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл): 2,0 – 1,5
    Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл): 45 – 35
    Енергоспоживання у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл): 15,9 – 13,9

    BMW 5 серії Седан плагін-гібрид:
    Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл): 2,3 – 1,6
    Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл): 53 – 36
    Енергоспоживання у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл): 16,3 – 13,8

    Значення для автомобілів, відмічених (1), є попередніми.

    Інформація щодо витрати пального, викидів CO2 та енергоспоживання була визначена відповідно до приписаної процедури вимірювання VO (EU) 715/2007 у версії, що діє на момент затвердження типу. Цифри стосуються автомобіля з базовою комплектацією для Німеччини, а представлений запас ходу враховує додаткове обладнання та різні розміри коліс і шин, доступних для даної моделі.

    Додаткову інформацію про офіційну витрату пального та офіційні питомі викиди CO2 для нових легкових автомобілів можна знайти у «Посібнику з витрати пального та викидів CO2 для нових легкових автомобілів», який можна безкоштовно отримати у всіх торгових точках або у DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern, Німеччина або за посиланням www.dat.de/co2.

    Значення вже засновані на новому регламенті WLTP і переведені назад у значення, еквівалентні випробувального циклу NEDC, щоб забезпечити порівняння транспортних засобів. Для податків, пов'язаних з транспортними засобами, або інших зборів, заснованих (щонайменше, серед іншого) на викидах CO2, значення CO2 можуть відрізнятися від значень, вказаних тут.