ПОВНА ЗОСЕРЕДЖЕНІСТЬ НА ВАШОМУ ЗАДОВОЛЕННІ.

BMW Service.

Якість, ефективність та інновації: три основні фактори того досвіду, який пропонує BMW Service ― сьогодні та завтра. Ще до того, як нова модель BMW піде у виробництво, наші інженери розробляють інноваційні сервісні послуги та концепції. Ми прагнемо забезпечити вас першокласним сервісом вашого BMW, а також незрівнянними відчуттями від водіння.

Оборудование Автомобиля BMW

АВТОМОБІЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ ВІД BMW.

Розумний підхід до сервісу: ви можете визначити статус сервісу, який залежить від того, яка робота дійсно потрібна, причому прямо з вашого комфортного автомобіля. Зв'язок між бортовими системами, вашим сервісним партнером BMW та головним офісом BMW використовується, зокрема, для оптимізації процесу обслуговування. Це дозволяє легко планувати технічні обслуговування наперед, а також уникати платежів за зайву роботу, яка не є необхідною.

Станция техобслуживания BMW

СЕРВІСНІ ПАРТНЕРИ BMW.

Завжди до ваших послуг: завдяки нашій всесвітній мережі, ви дуже рідко будете перебувати далеко від одного з наших сервісних партнерів BMW. Куди б ви не поїхали, завдяки зв'язоку з головним офісом BMW та постійній передачі досвіду знаходиться шлях до оптимального сервісу.
Дозволивши своєму місцевому сервісному партнеру BMW турбуватися про ваш автомобіль, ви можете бути спокійними, бо ви можете покластися на наших фахівців, високий рівень сервісу. Наші всебічно підготовлені фахівці проведуть ремонт та проконсультують вас, використовуючи комп'ютерні інформаційні системи та діагностичне обладнання.

Бортовая система диагностики

БОРТОВА ДІАГНОСТИКА.

Високотехнологічний сервіс: вбудована система діагностики автомобіля виявляє та завчасно попереджає про потенційні несправності в електричних та електронних система автомобіля. На основі цієї діагностики, комп'ютеризована система проводить швидке та точне усунення несправності. Більше того, є інтерактивний двосторонній зв'язок між сервісним партнером BMW та фахівцем в головному офісі BMW, забезпечуючи дотримання високих стандартів сервісу.

Всегда в курсе благодаря техническому обслуживанию по состоянию

ЗАВЖДИ В КУРСІ СПРАВ З CONDITION BASED SERVICE.

Ще в далекому 1982 році BMW стала першим автовиробником, який відмовився від жорстких інтервалів технічного обслуговування та запровадив проведення сервісу на основі дійсних потреб. В залежності від моделі, тепер стан зносу деталей та робочих рідин визначається із використанням сенсорів та алгоритмів, або це може визначатися на основі таких параметрів, як пробіг або звички водіння.
Коли ви запускаєте двигун, на дисплеї відображається статус автомобіля та інформація коли має відбутись наступне обслуговування ― це певна перевага, оскільки у вас вже є підказка і, отже, ви обираєте час, коли дійсно необхідно провести технічне обслуговування автомобіля.

BMW Keyreader

KEYREADER.

Інноваційно, швидко та надійно: починаючи з 2000 року випуску на автомобілях BMW така важлива інформація, як ідентифікаційний номер автомобіля, пробіг або термінова потреба в сервісі, зберігається на ключі. Ваш сервісний партнер BMW може зчитати цю інформацію за допомогою електронного пристрою KeyReader, коли автомобіль прибуває на сервіс. Це попереджає випадки неясності чи надання неправильної інформації, а у вас залишається більше часу на обговорення будь-яких конкретних питань з сервісним консультантом BMW.