Skip to main content

Website currently not fully available

Our tool for managing your permission to our use of cookies is temporarily offline. Therefore some functionality is missing.

BMW iX2 xDrive30 SUV Повністю електричний

Перевірити готову конфігурацію

BMW Х СЕРІЇ.

РОЗКІШНИЙ І ДИНАМІЧНИЙ.

BMW iX2 xDrive30[1]: Споживання енергії у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл, WLTP): 17,7–16,3; Запас ходу в км (WLTP): 417–449

АКТУАЛЬНА ЛІНІЙКА BMW Х СЕРІЇ.

Візитною карткою BMW X cерії є окремі автомобілі, які є носіями типових Х-генів. Спортивний, міцний дизайн поєднується з безкомпромісною продуктивністю. Із цим позашляховиком чіткий огляд, інтелектуальний повний привід BMW xDrive і чудова паливна економічність дозволять вам досліджувати світ у новий захоплюючий спосіб.

Сортувати за популярністю
Сортувати за ціною за зростанням
Сортувати за ціною за спаданням
Сортувати за потужністю
Моделі BMW іХ М
Моделі BMW іХ М
  • 455 (619) кВт (к.с)
  • 0–100 за 3.8 сек
BMW i

BMW iX M60.

Ціна від: 5 123 475 грн.

BMW iX M60[1]: Споживання енергії у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл, WLTP): 24,7–21,9; Запас ходу в км (WLTP): 501–564

BMW iX
  • 240 (326) кВт (к.с)
  • 0–100 за 6.1 сек
BMW iX3
  • 210 (286) кВт (к.с)
  • 0–100 за 6.8 сек
BMW iX2
  • 230 (313) кВт (к.с)
  • 0–100 за 5.6 сек
BMW iX1
  • 230 (313) кВт (к.с)
  • 0–100 за 5.6 сек
Моделі BMW XM M
  • 480 (653) кВт (к.с)
  • 0–100 за 4.3 сек
BMW M

Моделі BMW XM.

Ціна від: 8 210 700 грн.

Моделі BMW X7 M
Моделі BMW X7 M
  • 390 (530) кВт (к.с)
  • 0–100 за 4.7 сек
BMW M

BMW X7 M60i xDrive.

Ціна від: 5 212 350 грн.

BMW X7 M60i xDrive: Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл, WLTP): 12,9–12,1; Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл, WLTP): 292–273

Моделі BMW X6 M
  • 460 (625) кВт (к.с)
  • 0–100 за 3.9 сек
BMW M

Моделі BMW X6 M.

Ціна від: 6 357 195 грн.

Моделі BMW X5 M
  • 460 (625) кВт (к.с)
  • 0–100 за 3.9 сек
BMW M

Моделі BMW X5 M.

Ціна від: 6 213 330 грн.

Моделі BMW X4 M
  • 353 (480) кВт (к.с)
  • 0–100 за 4.0 сек
BMW M

Моделі BMW X4 M.

Ціна від: 4 758 480 грн.

Моделі BMW X2 M
Моделі BMW X2 M
  • 221 (300) кВт (к.с)
  • 0–100 за 5.4 сек
BMW M

BMW X2 M35i xDrive.

Ціна від: 2 515 320 грн.

BMW X2 M35i xDrive: Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл, WLTP): 8,0–7,7; Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл, WLTP): 181–174

BMW X7
  • 259 (352) кВт (к.с)
  • 0–100 за 5.9 сек
BMW X6
  • 280 (381) кВт (к.с)
  • 0–100 за 5.4 сек
BMW X5
  • 280 (381) кВт (к.с)
  • 0–100 за 5.4 сек
BMW X4
  • 210 (286) кВт (к.с)
  • 0–100 за 5.7 сек
BMW X2
  • 125 (170) кВт (к.с)
  • 0–100 за 8.3 сек
BMW X1
  • 125 (170) кВт (к.с)
  • 0–100 за 8.3 сек

ДІЗНАЙТЕСЯ БІЛЬШЕ.

Сталий розвиток мережі серії і — чиста серпантинна дорога на гору через лісисту місцевість уздовж узбережжя

СТАЛИЙ РОЗВИТОК BMW.

BMW i7, підключений до зарядної станції перед офісною будівлею

ЕЛЕКТРОМОБІЛЬНІСТЬ BMW.

BMW i5 припаркований перед фінансовою установою

ФІНАНСОВІ ПОСЛУГИ BMW.

ОГЛЯД BMW Х СЕРІЇ.

Дізнайтеся більше про світ BMW Х серії. І про всі переваги, які пропонує широкий модельний ряд позашляховиків BMW. Незалежно від того, чи обираєте ви ефективний електричний позашляховик, гнучку гібридну модель або авто з двигуном внутрішнього згоряння. Від маленьких компактних автомобілів до великих 7-місних моделей і розкішних комфортабельних позашляховиків. Уживані або нові. Знайдіть позашляховик, який ідеально підходить для вашого життя.

BMW X1.

Позашляховик BMW X1 E84 їде дорогою в центрі сучасного міста

ПЕРШЕ ПОКОЛІННЯ (BMW E84).

З появою на ринку в 2009 році BMW X1 вийшов на лідируючі позиції в сегменті компактних позашляховиків преміум-класу. Надійний і універсальний з одного боку, спортивний і маневровий з іншого. Розумний повний привід BMW xDrive плавно розподіляє рушійну силу на передні та задні колеса. У результаті тяга і динаміка руху досягають вражаюче високого рівня.

 

Візуально його екстер'єр справляє враження спортивного та потужного автомобіля. Оздоблення салону вражає узгодженими за кольором декоративними планками та високоякісними вставками з нержавіючої сталі.

Період виробництва: 2009 – 2015

Двигуни: 2,0 – 3,0 л (85 – 225 кВт, 116 – 306 к.с.), 4- та 6-циліндрові

Довжина/ширина/висота: 4 454 мм / 1 798 мм / 1 545 мм

Позашляховик BMW X1 F48 на плато з панорамою міста позаду і гірським хребтом на задньому плані

ДРУГЕ ПОКОЛІННЯ (BMW F48).

Чи то різкі лінії, що підіймаються до задньої частини, чи похилий дах: спортивний дизайн другого покоління BMW X1 робить його ще більш динамічним. Завдяки інноваційному обладнанню, такому як проєкційний дисплей BMW або опціонально доступні світлодіодні фари з функцією адаптивного освітлення, позашляховик вражає сучасними технологіями. Нове покоління дизельних і бензинових двигунів з турбонаддувом забезпечує надзвичайне поєднання ефективності та спортивності. Більше того, з березня 2020 року позашляховик також доступний як плагін-гібридна модель. На додаток до маневрового повнопривідного BMW xDrive, тепер він також доступний з переднім приводом.

Завдяки значно більш помітній подвійній решітці радіатора та ширшим повітрозабірникам з боків переднього бампера, автомобіль виглядає ще елегантніше після косметичного оновлення 2019 року.

 

Період виробництва: 2015 – 2022

Двигуни: 1,5–2,0 л (85–170 кВт, 116–231 к.с.), 3- та 4-циліндрові

Довжина/ширина/висота: 4 439–4 447 мм / 1 821 мм / 1 582–1 612 мм

Позашляховик BMW X1 U11 на парковці перед крутим урвищем посеред природи

ТРЕТЄ ПОКОЛІННЯ (BMW U11).

З 2022 року BMW X1 став настільки ж впевненим у собі, наскільки універсальним і функціональним. Він доступний з двигуном внутрішнього згоряння, як плагін-гібрид або повністю електрична модель. Чітка мова дизайну надає йому переконливого вигляду: чи то завдяки виразній передній частині з яскравою, майже квадратною решіткою радіатора з подвійними вставками, чи то завдяки монолітним елементам дизайну, чи то завдяки майже гострим колісним аркам, характерним для серії X.

Тонкі адаптивні світлодіодні фари, що простягаються далеко в боки, розставляють динамічні акценти. Те ж саме стосується і вертикальних пропорцій.

Поєднання потужності та динаміки також відображено в технічному оснащенні. BMW X1 доступний як з переднім приводом, так і зі спритною системою BMW xDrive. На додаток до покращеної динаміки руху, це також забезпечує високий рівень зчеплення з дорогою та безпеки руху. Автоматична семиступенева коробка передач Steptronic із дводисковим зчепленням забезпечує особливо м’яке перемикання передач та визначний комфорт руху з малим розходом палива. Гібридні автомобілі забезпечують чисто електричний запас ходу (WLTP) до 86 км[1].

Період виробництва: 2022 – дотепер
Двигуни: 1,5–2,0 л (100–240 кВт, 136–326 к.с.), 2-, 3- та 4-циліндрові
Довжина/ширина/висота: 4 500 мм/1 845 мм/1 630–1 642 мм

BMW X2.

Позашляховик BMW X2 F39 з високою швидкістю на з'їзді з шосе

ПЕРШЕ ПОКОЛІННЯ (BMW F39).

Як концептуальний автомобіль на базі BMW X1, BMW X2 з'явився на світ у 2016 році. . Відтоді модель позашляховика надихає нас своїм виразним дизайном і технологічним блиском. Майже квадратні колісні арки можуть похвалитися виключно екстравертним характером разом з пласкою лінією даху. Спереду подвійна решітка радіатора, що розширюється донизу, і повітрозабірники сигналізують про впевненість у собі.

З точки зору динаміки водіння, BMW X2 також випереджає невеликі моделі позашляховиків. Сучасні турбодвигуни в поєднанні з трансмісією Steptronic мають потужність напоготові. З опціональним повним приводом BMW xDrive позашляховик-купе відчуває себе комфортно і за межами міста. На будь-якій поверхні, власне кажучи. Логотипи BMW на С-подібній стійці нагадують легендарні моделі BMW, такі як 2000 CS та 3.0 CSL.

 

Період виробництва: 2018 – дотепер

Двигуни: 1,5–2,0 л (100–225 кВт, 136–306 к.с.), 3- та 4-циліндрові

Довжина/ширина/висота: 4 360 мм/1 824 мм/1 512–1 526 мм

Позашляховик BMW X2 U10 перед сучасною будівлею в центрі міста

ДРУГЕ ПОКОЛІННЯ (U10).

Друге покоління BMW X2 з'явилося у 2024 році. Дизайн позашляховика характеризується потужними лініями та силуетом купе. Спереду спортивна решітка радіатора в сітчастому дизайні підкреслює його яскравий зовнішній вигляд. Фари і задні ліхтарі з найсучаснішою світлодіодною технологією забезпечують спортивний дизайн і оптимальну видимість.

В інтер'єрі вас зустрічають високоякісні матеріали, інноваційні технології та ергономічний комфорт. Оббивка з перфорованої штучної шкіри привертає увагу і забезпечує неймовірно зручне сидіння. Інноваційні розважальні програми з іграми та потоковою передачею відео — це те, чим можна насолоджуватися з комфортом. Користуйтеся навігацією та налаштуваннями автомобіля на великому вигнутому дисплеї BMW Curved Display та BMW Live Cockpit Professional. А панорамний скляний дах преміум-класу відкриває простір над головою, завдяки чому салон здається ще більшим з кожного сидіння.

Завдяки потужності у 125 кВт (170 к.с.)[3] BMW X2 розганяється до максимальної швидкості 213 км/год. Відчуйте захоплюючу динаміку руху та скористайтеся допомогою розумних систем допомоги водієві, таких як, наприклад, асистент паркування Parking Assistant Plus, який також надає 3D-відображення навколишнього середовища. Або асистент водіння Driving Assistant Professional, який безпечно підтримує вашу смугу руху та дистанцію на швидкості до 210 км/год.

Період виробництва: з 2024 року
Двигуни: 1,5–2,0 л (110–221 кВт, 150–300 к.с.), 3- та 4-циліндрові
Довжина/ширина/висота: 4 554–4 567 мм / 1 845 мм / 1 575–1 590 мм

BMW X3.

Позашляховик BMW X3 E83 на дорозі на тлі історичного центру європейського міста

ПЕРШЕ ПОКОЛІННЯ (BMW E83).

BMW X3 був представлений у 2003 році на 60-му Міжнародному автосалоні. Там позашляховик був представлений майже без конкуренції. Розумна система повного приводу BMW xDrive вперше з'явилася тут. Вона плавно розподіляє зусилля між передньою і задньою осями. Яскравий і спортивний дизайн також святкує свою прем'єру. Наприклад, у вражаючій передній частині, де біксенонові фари вишикувалися вздовж подвійної решітки радіатора. На них видно характерні кільця бічних ліхтарів, які роблять автомобілі BMW цього часу добре впізнаваними здалеку навіть у темряві.

У 2006 році було зроблено косметичне оновлення. Воно удосконалило радіаторну решітку, задні ліхтарі та передній бампер. Двигуни стали ефективнішими та значно потужнішими.

 

Період виробництва: 2003–2010

Двигуни: 2,0–3,0 л (105–210 кВт, 143–286 к.с.), 4- та 6-циліндрові

Довжина/ширина/висота: 4 565 мм/1 853 мм/1 674 мм

Позашляховик BMW X3 F25 швидко їде серпантином посеред гір

ДРУГЕ ПОКОЛІННЯ (BMW F25).

Шість років потому з'являється наступник з абсолютно новим дизайном. Упевнений і компетентний з цілою низкою нових функцій. Наприклад, амортизатори з електронним керуванням, які активно підлаштовуються під дорожнє покриття. А також система контролю динаміки руху, яка дозволяє двигуну більш спонтанно реагувати на натискання педалі акселератора. Це стосується і динамічного перемикання передач трансмісії, і чутливості кермування, і системи динамічного контролю стабілізації (DSC). Цілий ряд систем допомоги водієві, таких як асистент утримання в смузі руху і проєкційний дисплей BMW, забезпечують абсолютно новий досвід водіння. І це без позбавлення стандартних чеснот BMW.

Оновлення позашляховика 2014 року представляє новий дизайн фар і бічні покажчики повороту в зовнішніх дзеркалах. В інтер'єрі з'явилося більше хрому, стандартне шкіряне кермо і значно більше можливостей для персоналізації BMW X3.

 

Період виробництва: 2010–2017

Двигуни: 2,0–3,0 л (105–230 кВт, 143–313 к.с.), 4- та 6-циліндрові

Довжина/ширина/висота: 4 648 мм/1 881 мм/1 661 мм

Позашляховик BMW X3 G01 припаркований під підземним переходом промислового комплексу

ТРЕТЄ ПОКОЛІННЯ (BMW G01 ТА F97).

У 2017 році було представлено третє покоління позашляховика. Хоча модель більша за свою попередницю, вона все одно важить менше. Це робить автомобіль особливо спритним. Фари, радіаторна решітка та задні ліхтарі підкреслюють його ширину. У поєднанні з ширшими подвійними решітками радіатора та отворами для впуску повітря BMW X3 виглядає впевнено та спортивно.

Кокпіт анімований і сучасний, ним можна керувати за допомогою системи управління жестами BMW. Системи допомоги водієві є одними з найкращих у своєму роді. Наприклад, автомобіль може самостійно здійснювати обгін. Шасі, трансмісія та двигун мають спортивний дизайн. Також доступний інтелектуальний повний привід BMW xDrive. Автомобіль підходить для будь-якої ситуації: чи то в міських умовах, чи то в сільській місцевості, чи то на природі.

 

Період виробництва: 2017 – дотепер

Двигуни: 2,0–3,0 л (135–375 кВт, 184–510 к.с.), 2-, 4- та 6-циліндрові

Довжина/ширина/висота: 4 708–4 734 мм / 1 897 мм / 1 667–1 676 мм

BMW X4.

Позашляховик BMW X4 F26 їде заміською дорогою через американську скелясту гірську місцевість

ПЕРШЕ ПОКОЛІННЯ (BMW F26).

У 2014 році BMW представив позашляховик середнього класу Coupé. За технічними характеристиками BMW X4 базується на BMW X3. З точки зору дизайну, однак, він дуже виразний. Вигнута лінія даху та подвійне окантування підкреслюють спортивний характер автомобіля навіть збоку. Передня і задня частини також підкреслюють ширину автомобіля. Це пояснюється плоскою подвійною решіткою радіатора спереду, а також фарами і задніми ліхтарями, витягнутими вниз по боках.

BMW X4 оснащується широким спектром двигунів. Ефективні та потужні силові агрегати дозволяють автомобілю працювати маневрено та динамічно в будь-якій ситуації. Стандартна система повного приводу забезпечує унікальну динаміку руху. На будь-якій поверхні, власне кажучи.

 

Період виробництва: 2014 – 2018

Двигуни: 2,0–3,0 л (135–230 кВт, 184–313 к.с.), 4- та 6-циліндрові

Довжина/ширина/висота: 4 671 мм/1 881 мм/1 624 мм

Позашляховик BMW X4 G02 на гірському перевалі на тлі альпійського пейзажу

ДРУГЕ ПОКОЛІННЯ (BMW G02 & F98).

Друге покоління BMW X4 стало ще більш спортивним. З м'язистими колісними арками, широкою колісною базою та купеподібним дахом. Дизайн, таким чином, вражає типовими характеристиками моделі X: потужністю, впевненістю та спортивністю. Вузькі світлодіодні задні ліхтарі візуально розширюють задню частину. Як і піднята над задніми крилами лінія. Спереду домінує решітка радіатора, що складається з двох частин, із вузькими світлодіодними фарами. Це підкреслює спортивну та динамічну експресію купе-позашляховика.

Інтелектуальна система повного приводу BMW xDrive входить до складу всіх моделей BMW X4. У поєднанні з 8-ступінчастою автоматичною коробкою передач, яка також входить до стандартної комплектації, автомобіль вражає неперевершеною динамікою руху. Салон оснащений великими сенсорними екранами, системою управління жестами BMW та сучасними системами допомоги водієві.

 

Період виробництва: 2018 – дотепер

Двигуни: 2,0–3,0 л (135–375 кВт, 184–510 к.с.), 4- та 6-циліндрові

Довжина/ширина/висота: 4 733–4 758 мм / 1 918–1 938 мм / 1 618–1 621 мм

BMW X5

Позашляховик BMW X5 E53 на заміській трасі їде перед пшеничними полями

ПЕРШЕ ПОКОЛІННЯ (BMW Е53).

Не що інше, як революційна інновація: у 1999 році світ побачив перший позашляховик від BMW. Спортивний позашляховик (SUV) з повним приводом у стандартній комплектації поєднує в собі ексклюзивність зі спортивністю та комфортом. Автомобіль преміум-класу з маневровістю, яку ви очікуєте від BMW. Не в останню чергу завдяки відмінному налаштуванню шасі та підвіски, а також потужним двигунам з шістьма та вісьмома циліндрами.

У 2003 році дизайн набув більш виразного вигляду завдяки оновленій решітці радіатора з подвійними вставками. До того ж ми отримали технічні вдосконалення у вигляді нової системи BMW xDrive. Значно покращене зчеплення з дорогою та швидша реакція забезпечують явні переваги в керованості та динаміці. У 2004 році з'являється найпотужніший восьмициліндровий двигун — BMW X5 4.8is. Його робочий об'єм 4,8 л і потужність 265 кВт (360 к.с.) виділяють автомобіль з-поміж інших. Було вироблено понад 500 000 моделей E53.

 

Період виробництва: 1999 – 2006

Двигуни: 3,0–4,8 л (135–265 кВт, 184–360 к.с.), 6- та 8-циліндрові

Довжина/ширина/висота: 4 667 мм / 1 872 – 1 925 мм / 1 707 – 1 715 мм

Позашляховик BMW X5 E70 припаркований перед панорамним гірським озером

ДРУГЕ ПОКОЛІННЯ (BMW E70).

У 2006 році з'являється наступник BMW X5. Він вражає технічними інноваціями, такими як Adaptive Drive. Ця система стабілізує хід коліс і активно впливає на роботу амортизаторів. Візуально позашляховик виглядає більш спортивним і маневровим завдяки оновленому дизайну. Серед іншого, це пов'язано з характерними колісними арками. Фари мають інтегровані кільцеподібні бічні та ходові вогні. Таким чином, автомобіль можна одразу ідентифікувати як BMW, як у сутінках, так і вночі. Додаткове сидіння третього ряду тепер дозволяє розмістити до шести додаткових пасажирів.

В оновленому 2010 модельному році позашляховик отримав світлодіодні фари. А також — повністю оновлену лінійку двигунів. Системи допомоги водієві тепер включають інформацію про обмеження швидкості та активний круїз-контроль. Ще одна родзинка — Side View. Ця функція включає в себе камери з боків транспортного засобу, щоб забезпечити водіям ще кращий огляд.

 

Період виробництва: 2006 – 2013

Двигуни: 3,0–4,8 л (173–300 кВт, 235–408 к.с.), 6- та 8-циліндрові

Довжина/ширина/висота: 4 854 мм / 1 933 мм / 1 739 мм

Позашляховик BMW X5 F15 з пиловим слідом за ним на трасі в пустелі

ТРЕТЄ ПОКОЛІННЯ (BMW F15).

Аеродинамічні поліпшення третього покоління помітні одразу. Складна система повітрозабірників у передньому бампері та випускних отворів за передніми колесами зменшує завихрення повітря в передніх колісних арках. Це зменшує опір. І додає у BMW X5 дух спортивного автомобіля. Гармонійні пропорції випромінюють витонченість, впевненість і спритність.

Особливо елегантно виглядає навколишнє освітлення в інтер'єрі. Використання ретельно оброблених високоякісних матеріалів підкреслює цей благородний підхід. Це помітно, наприклад, на шкірі з подвійною прошивкою. Ви можете інтуїтивно керувати комплексними системами допомоги водієві завдяки оновленому сенсорному контролеру iDrive з чутливим інтерфейсом. Сюди входить круїз-контроль з асистентом руху в заторах. І система нічного бачення BMW Night Vision, яка робить людей і тварин легко розпізнаваними в темряві.

 

Період виробництва: 2013 – 2018

Двигуни: 2,0–4,4 л (160–330 кВт, 218–450 к.с.), 4-, 6- та 8-циліндрові

Довжина/ширина/висота: 4 880–4 886 мм / 1 938–1 985 мм / 1 717–1 762 мм

Позашляховик BMW X5 G05 на галявині з багнистою землею в пересіченій місцевості з деревами та кущами на задньому плані

ЧЕТВЕРТЕ ПОКОЛІННЯ (BMW G05).

BMW X5 виглядає впевнено і вражаюче завдяки явно збільшеним розмірам і тепер вже цільній решітці радіатора з подвійними вставками. Світлодіодні фари можуть додатково освітлювати дорогу за допомогою лазерного світла. Система BMW Live Cockpit Professional повністю цифрова і може бути налаштована відповідно до ваших потреб. Ви можете інтуїтивно керувати ним за допомогою жестів і голосових команд. Сучасні системи допомоги водієві підтримують водія в небезпечних ситуаціях, наприклад, при гальмуванні.

Для бездоріжжя позашляховик має чотири режими руху для різних типів місцевості в пакеті off-road. Для ідеального досвіду водіння в будь-який час. Ефективні двигуни та регульоване шасі забезпечують маневровість і динаміку. Як гібридна модель позашляховик пропонує місцеву відсутність шкідливих викидів і майже безшумну їзду для щоденних подорожей завдяки допоміжному електроприводу.

Період виробництва: 2018 – 2022
Двигуни: 2,0–4,4 л (170–390 кВт, 231–530 к.с.), 4-, 6- та 8-циліндрові
Довжина/ширина/висота: 4 922–4 938 мм / 2 004–2 015 мм / 1 745–1 747 мм

Позашляховик BMW X5 G05 з косметичним оновленням і сучасна офісна будівля на задньому плані

П'ЯТЕ ПОКОЛІННЯ (BMW G05 & F95).

У 2022 році BMW X5 виглядає майже як абсолютно нова модель завдяки масштабному оновленню, яке він отримав спереду. Широкий, горизонтальний дизайн поверхні. Характерна радіаторна решітка BMW зі світловим елементом «Iconic Glow». Оновлені, вужчі світлодіодні фари. Разом вони створюють яскраве та виразне обличчя. Цей дизайнерський підхід поширюється на тривимірні світлодіодні задні ліхтарі та широку задню стійку. Залежно від обраного пакета, сучасність (X Line) або спортивність (пакет M Sport) BMW X5 посилюється ще більше.

Інтер'єр автомобіля також сучасний. Інтегрований вигнутий дисплей BMW Curved Display та панель BMW Interaction Bar як елемент керування створюють мультимедійний досвід. Скляна аплікація «Crafted Clarity» надає розкішного відблиску. Елементи з полірованого кришталевого скла ручної роботи прикрашають важіль селектора з підсвіченим символом X, кнопку старт/стоп і контролер iDrive Controller. Завдяки новому помічнику Trailer Assistant тепер ви також можете рухатися заднім ходом з причепом.

Позашляховик пропонує спортивну динаміку завдяки потужному 6-циліндровому двигуну внутрішнього згоряння BMW TwinPower Turbo. Він вражає першокласним комфортом водіння завдяки пакету xOffroad та адаптивній 2-осьовій пневматичній підвісці.

 

Період виробництва: 2022 – дотепер

Двигуни: 3,0–4,4 л (219–460 кВт, 298–625 к.с.), 2-, 6- та 8-циліндрові

Довжина/ширина/висота: 4 935 мм / 2 004 мм / 1 765 мм

BMW X6.

Позашляховик BMW X6 E71 посеред білого пустельного пейзажу

ПЕРШЕ ПОКОЛІННЯ (BMW E71).

Це купе? Це позашляховик? У 2008 році на вулицях з'являється позашляховик, який не піддається жодній класифікації. BMW X6 поєднує в собі найкращі якості обох класів автомобілів. Автомобіль для тих, хто цінує індивідуальність та продуктивність. З 6- та 8-циліндровими двигунами він має достатньо потужності, яку оптимально реалізує система Dynamic Performance Control, підвищуючи точність кермування. У поєднанні з інтелектуальним повним приводом xDrive оптимізовано курсову стійкість і зчеплення з дорогою, оскільки крутний момент тепер можна плавно розподіляти на кожне колесо окремо.

 

Позашляховик виглядає особливо обтічним завдяки боковим лініям, що нагадують купе. У поєднанні з подвійною решіткою радіатора вузькі фари візуально розширюють передню частину.

Дизайн непомітно змінюється в рамках оновлення 2012 модельного року. Бічні світлові кільця тепер доступні у світлодіодному виконанні. Також доступний ширший спектр варіантів оснащення. Наприклад, капот з куполом радіатора.

Період виробництва: 2008 – 2014
Двигуни: 3,0–4,4 л (173–300 кВт, 235–408 к.с.), 6- та 8-циліндрові
Довжина/ширина/висота: 4 876 – 4 877 мм / 1 983 мм / 1 684 – 1 690 мм

Позашляховик BMW X6 F16 на ґрунтовій дорозі в оточенні пальм на тлі Карибського моря

ДРУГЕ ПОКОЛІННЯ (BMW F16).

На сцену виходить наступник із ще більш незалежним характером. Фари, підтягнуті до подвійної решітки радіатора, роблять модель позашляховика ще ширшою. Передня частина є ще більш похилою. Ширші задні ліхтарі тепер прикрашають задню частину кузова. Впадає в око подвійна обробка з боків. Інтер'єр вирізняється високоякісними матеріалами, оновленими приладами та регульованим за кольором навколишнім освітленням. Насолоджуйтесь практично необмеженим вибором музики та контенту за допомогою потокових трансляцій.

Нові двигуни забезпечують більшу потужність і водночас підвищують ефективність. Разом зі стандартним повним приводом xDrive та 8-ступінчастою автоматичною коробкою передач вони запрошують вас насолодитися динамічним, маневровим водінням.

Період виробництва: 2014 – 2019
Двигуни: 3,0–4,4 л (190–330 кВт, 258–450 к.с.), 6- та 8-циліндрові
Довжина/ширина/висота: 4 909 мм / 1 989 мм / 1 689 – 1 702 мм

Позашляховик BMW X6 G06 на нічному шосе в центрі міста з підсвіченими будівлями на задньому плані

ТРЕТЄ ПОКОЛІННЯ (BMW G06).

У 2019 році BMW X6 може похвалитися потужними пропорціями та виразним дизайном. Дуже вузькі та довгі передні та задні фари. Великі повітрозабірники з боків і під подвійною решіткою радіатора. Завдяки самопідсвічуванню та опціональному лазерному світлу позашляховик залишається помітним навіть у темряві. Потужні двигуни, розумні системи допомоги водієві та стандартний повний привід xDrive забезпечують особливо вражаючу динаміку руху.

 

20 динаміків системи об'ємного звучання Bowers & Wilkins Diamond забезпечують особливий досвід прослуховування. Із BMW X6 ви зможете дістатися до місця призначення не тільки швидко та безпечно, але й з комфортом.

Період виробництва: 2019 – 2022
Двигуни: 2,0–3,0 л (195–390 кВт, 265–530 к.с.), 4-, 6- та 8-циліндрові
Довжина/ширина/висота: 4.935 – 4.948 мм/2.004 – 2.019 мм/1.693 – 1.697 мм

Позашляховик BMW X6 G06 на звивистій гірській дорозі з крутим схилом праворуч і гірською панорамою

ЧЕТВЕРТЕ ПОКОЛІННЯ (BMW G06 & F96).

М'язистий атлетизм з максимальною виразністю. Четверте покоління BMW X6 в стандартній комплектації оснащується пакетом M Sport. Оновлена передня частина з підсвічуванням «Iconic Glow» надає візуальну родзинку. А також спортивний, аеродинамічно оптимізований дизайн екстер'єру. Глянцеві елементи Shadowline M, специфічні вихлопні труби М, 20-дюймові легкосплавні диски BMW, а також передній і задній бампер у дизайні M привертають увагу всіх присутніх.

Розкішна спортивність і сучасні технології також визначають інтер'єр. Вигнутий дисплей BMW Curved Display та панель приладів зі специфічним M- дисплеєм, шкіряне кермо M, ексклюзивні педалі M та накладки на пороги з підсвіченим позначенням «M» надають йому особливої елегантності.

Завдяки потужному 8-циліндровому двигуну BMW M TwinPower Turbo модель позашляховика досягає чистої динаміки руху. А завдяки пакету xOffroad та 8-ступінчастій спортивній коробці передач Steptronic він забезпечує найвищий рівень комфорту на будь-якій поверхні. Він керується безпосередньо і спритно завдяки адаптивній підвісці M і функції спринту.

Період виробництва: 2022 – дотепер
Двигуни: 3,0–4,4 л (219–460 кВт, 298–625 к.с.), 6- та 8-циліндрові
Довжина/ширина/висота: 4 960 мм / 2 004 мм / 1 700 мм

BMW X7.

Позашляховик BMW X7 G07 на середземноморському узбережжі на тлі грозових хмар, що збираються на задньому плані

ПЕРШЕ ПОКОЛІННЯ (BMW G07).

Коли з' явився BMW X7, він став найбільшим позашляховиком, коли-небудь створеним компанією BMW. У цьому відношенні його можна порівняти лише з пізнішою моделлю BMW XM. Тим не менш, його мінімалістичний стиль і проста мова дизайну роблять його легким і маневровим. Спортивний, атлетичний і впевнений у собі автомобіль спирається на якості, характерні для BMW. І переосмислює їх. Розкішний комфорт водіння та потужна динаміка руху виділяються в цьому класі. Це забезпечується, серед іншого, подвійними важелями спереду, п'ятиланковою віссю ззаду, повним приводом xDrive та 8-ступінчастою автоматичною коробкою передач.

У передній частині салону водій отримує всю необхідну інформацію через два 12,3-дюймові дисплеї і одночасно керує різноманітними функціями і системами допомоги водієві преміум-класу. Ззаду на два дисплеї виводиться інформація про бортову розважальну систему. Коли пасажири дивляться вгору, вони бачать панорамний дах, який у стандартній комплектації оснащений 15 000 кольорових точок підсвічування в темряві. Позашляховик пропонує широкий вибір варіантів персоналізації. Від шкіри мериноса з контрастною прострочкою до ексклюзивного лакофарбового покриття «металік» — бажати кращого не доводиться.

У 2022 році BMW X7 отримав виразне та елегантне оновлення зовнішнього вигляду. Решітка радіатора з підсвічуванням BMW «Iconic Glow», широка посадка та новий колір екстер'єру Sparkling Copper Grey металік підкреслюють його статус розкішного автомобіля. Вигнутий дисплей BMW Curved Display та операційна система BMW Operating System 8 в кабіні пропонують інноваційні цифрові можливості.

 

Період виробництва: 2019 – дотепер
Двигуни: 3,0–4,4 л (259–390 кВт, 352–530 к.с.), 6- та 8-циліндрові
Довжина/ширина/висота: 5 151 – 5 181 мм / 2 000 мм / 1 835 мм

BMW XM.

Позашляховик BMW XM G09 з футуристичним 3D тлом

ПЕРШЕ ПОКОЛІННЯ (BMW G09).

Завдяки нещодавно розробленому двигуну V8, потужний BMW XM виводить на дорогу 550 кВт (748 к.с.). А завдяки 83 км чистого запасу ходу на електротязі (WLTP)[1], він пропонує безшумну їзду без шкідливих викидів у місцевому масштабі. Завдяки сучасній гібридній технології плагін-гібриду позашляховик поєднує в собі найкраще з обох світів.

Великі та потужні пропорції також здалеку демонструють свою безкомпромісну незалежність. Завдяки новому, безпомилково впізнаваному дизайну передньої частини, бренд BMW M зберігає свої позиції в сегменті розкоші.

Поєднання елементів BMW M і BMW X також послідовно витримано в інтер'єрі. Передня частина орієнтована на продуктивність. Як і належить BMW M, водій знаходиться в центрі уваги. Новий кластер дисплеїв BMW Curved Display долає розрив між традиційною зосередженістю на водієві та сучасними цифровими функціями.

Інтенсивна концентрація уваги водія в передній частині поєднується із затишною та розкішною атмосферою лаунжу в задній частині. Тут пасажирів зустрічає місце для відпочинку, яке відповідає рівню знаменитостей. Завдяки високоякісним матеріалам, вишуканим поверхням і виразним деталям. Візуальною родзинкою в задній частині є дах з тривимірною призматичною структурою. Разом з навколишнім освітленням цей елемент вражаюче демонструє взаємодію прогресивної розкоші та комфорту.

Період виробництва: 2022 – дотепер
Двигуни: 4,4-літровий двигун внутрішнього згоряння (360 – 430 кВт, 489 – 585 к.с.), 8 циліндрів + електродвигун (145 кВт, 197 к.с.), потужність системи (480 – 550 кВт, 653 – 748 к.с.)[2]
Довжина/ширина/висота: 5 110 мм / 2 005 мм / 1 755 мм

BMW іX1.

BMW iX1 U11 BEV білого кольору на серпантині в скелястій гірській місцевості

ПЕРШЕ ПОКОЛІННЯ (BMW U11 BEV).

У 2022 році BMW iX1 став першим електричним позашляховиком від BMW. Водночас, це електрична модель початкового рівня в класі менших моделей позашляховиків BMW.

BMW iX1 поєднує в собі високу динаміку руху класичного компактного позашляховика з сучасною ефективністю технології BMW eDrive. Завдяки пласкій високовольтній батареї в підкапотному просторі та системі рекуперації він забезпечує великий запас ходу: до 474 кілометрів (WLTP)[1] на одному заряді батареї. Масивний двигун потужністю 230 кВт (313 к.с.)[4] завершує загальну продуктивність.

Смілива передня частина і прямі пропорції створюють сучасний і динамічний вигляд збоку. Сині акценти підкреслюють електричний привід міцного автомобіля. Інтер'єр електричного позашляховика також сучасний. Насолоджуйтесь особливим комфортом завдяки активним сидінням. Елегантний безрамковий вигнутий дисплей BMW Curved Display з сенсорним і голосовим управлінням також є центральним інтерфейсом потужного BMW iDrive.

Період виробництва: 2022 – дотепер
Двигуни: Електродвигун (150 – 230 кВт, 204 – 313 к.с.)[4]
Довжина/ширина/висота: 4 500 мм / 1 845 мм / 1 616 мм

BMW іX2.

Позашляховик BMW iX2 U10 на шосе перед лісистою гірською панорамою

ПЕРШЕ ПОКОЛІННЯ (BMW U10 BEV).

BMW iX2 2024 року поєднує в собі просторість позашляховика з перевагами повністю електричного приводу. Він має потужний дизайн з яскравими лініями та силуетом купе-позашляховика. Спереду вражає решітка радіатора з підсвічуванням BMW «Iconic Glow». У поєднанні з 20-дюймовими легкосплавними колісними дисками M, оснащення пакета M Sport явно надає додаткового імпульсу яскравому зовнішньому вигляду BMW iX2.

Позашляховик настільки ж елегантний всередині, наскільки і потужний зовні. Ергономічні спортивні сидіння забезпечують оптимальну підтримку навіть при спортивному стилі водіння. Використовуйте великий вигнутий дисплей BMW Curved Display і BMW Live Cockpit Professional з операційною системою OS 9 для інтуїтивного керування музикою, іграми та зручною навігацією з чітким відображенням маршруту. А завдяки 12 динамікам hi-fi системи Harmon Kardon ваша улюблена музика звучатиме ще більш вражаюче! Панорамний скляний дах преміум-класу відкриває простір над головою, завдяки чому салон здається ще більшим з кожного сидіння.

Завдяки потужності 230 кВт (313 к.с.)[4] BMW iX2 розганяється від 0 до 100 км/год за 5,6 секунди. Окрім чудової динаміки руху, ви також отримуєте вигоду від інтелектуальних систем допомоги водієві, таких як, наприклад, помічник паркування Parking Assistant Plus, який також пропонує 3D-відображення навколишнього середовища. Або професійний асистент водія, який безпечно підтримує вашу смугу руху та дистанцію до автомобіля попереду.

Період виробництва: Із 2024 року
Двигуни: Електродвигун (230 кВт, 313 к.с.)[4]
Довжина/ширина/висота: 4 554 мм / 1 845 мм / 1 560 мм

BMW iX3.

Позашляховик BMW iX3 G08 в оточенні грозових хмар на гірському перевалі

ПЕРШЕ ПОКОЛІННЯ (BMW G08 BEV).

Електрифікована версія BMW X3, яка у 2018 році була концептуальним автомобілем, з'явилася в дилерських центрах у 2021 році. Завдяки технології BMW eDrive п'ятого покоління BMW iX3 пропонує вражаючу динаміку руху з потужністю 210 кВт (286 к.с.). Крутний момент 400 Нм доступний у будь-який час. Разом із розумно налаштованим шасі, він особливо динамічний у русі. А також на довші відстані. Не в останню чергу завдяки системі рекуперації, чистий запас ходу на електротязі (WLTP) становить 450 кілометрів[1].

Але електричний позашляховик вражає і в інтер'єрі. Сучасна, елегантна атмосфера поєднується з анімованим кокпітом BMW Live і такими деталями, як синя кнопка запуску двигуна. BMW iX3 почувається як вдома як у міських умовах, так і на бездоріжжі.

Період виробництва: 2021 – дотепер
Двигуни: Двигуни: Електродвигун (210 кВт, 286 к.с.)
Довжина/ширина/висота: 4 734 мм / 1 891 мм / 1 668 мм

BMW iX.

BMW iX i20 припаркований перед скелею на тлі океану під час відпливу на заході сонця

ПЕРШЕ ПОКОЛІННЯ (BMW i20).

Навіть передня частина BMW iX гарантує виразний зовнішній вигляд. Надзвичайно вузькі фари контрастують з широкою решіткою радіатора з подвійними вставками. За нею знаходиться велика кількість датчиків, готових до роботи. Крім того, тут є чистий, послідовно аеродинамічний дизайн зі втопленими дверними ручками та чіткою мовою дизайну.

Із вражаючим запасом ходу (WLTP) до 630 км[1] і потужністю 385 кВт (523 к.с.), електричний позашляховик вражає технічною точністю, вишуканістю і придатністю для повсякденного використання.

Усередині BMW iX продовжує комфорт, спортивність та інновації в абсолютно новому інтер'єрі. Повністю перероблена система iDrive є логічною еволюцією для простого та невимушеного керування. Усі сповіщення з'являються на дисплеях перед водієм або проектуються на лобове скло через проекційний дисплей. Комплексні системи допомоги водієві забезпечують комфортне та безпечне керування автомобілем. BMW iX — це очевидний вибір для орієнтованого на майбутнє повністю електричного позашляховика преміум-класу.

Період виробництва: 2021 – дотепер
Двигуни: Двигуни: Електродвигун (240 – 455 кВт, 326 – 619 к.с.)

ЧАСТІ ПИТАННЯ.

Витрата пального та викиди CO2.


BMW iX M60[1]: Споживання енергії у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл, WLTP): 24,7–22,0; Запас ходу в км (WLTP): 500–563

 

BMW iX[1]: Споживання енергії у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл, WLTP): 24,7–19,4; Запас ходу в км (WLTP): 403–633

 

BMW iX3[1]: Споживання енергії у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл, WLTP): 18,0–17,6; Запас ходу в км (WLTP): 461–471

 

BMW iX2[1]: Споживання енергії у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл, WLTP): 17,7–15,3; Запас ходу в км (WLTP): 417–478

 

BMW iX1[1]: Споживання енергії у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл, WLTP): 18,1–15,4; Запас ходу в км (WLTP): 417–474

 

BMW XM[1]: Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл, WLTP): 2,0–1,5; Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл, WLTP): 45–35; Споживання енергії у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл, WLTP): 33,6–31,5; Запас ходу в км (WLTP): 76–84

 

BMW X7 M60i xDrive: Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл, WLTP): 12,9–12,1; Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл, WLTP): 292–273

 

BMW X7: Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл, WLTP): 12,9–7,8; Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл, WLTP): 292–203

 

BMW X6: Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл, WLTP): 12,3–7,1; Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл, WLTP): 279–187

 

BMW X5[1]: Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл, WLTP): 12,5–0,8; Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл, WLTP): 283–19; Споживання енергії у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл, WLTP): 30,7–26,3; Запас ходу в км (WLTP): 87–102

 

BMW X4: Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл, WLTP): 9,5–6,0; Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл, WLTP): 215–156

 

BMW X3[1]: Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл, WLTP): 9,5–2,1; Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл, WLTP): 216–47; Споживання енергії у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл, WLTP): 23,5–21,5; Запас ходу в км (WLTP): 39–44

 

BMW X2 M35i xDrive: Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл, WLTP): 8,1–7,7; Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл, WLTP): 183-174

 

BMW X2: Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл, WLTP): 8,1–4,8; Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл, WLTP): 183–125

 

BMW X1 M35i xDrive: Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл, WLTP): 8,2–7,7; Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл, WLTP): 186–174

 

BMW X1[1]: Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл, WLTP): 8,1–0,7; Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл, WLTP): 183–16; Споживання енергії у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл, WLTP): 19,3–16,8; Запас ходу в км (WLTP): 71–86

 

[1] Запас ходу залежить від різних факторів, зокрема: індивідуального стилю водіння, особливостей маршруту, зовнішньої температури, опалення/кондиціонування, попереднього кондиціонування.

[2] Для плагін-гібридів: Електричний запас ходу залежить від рівня заряду батареї.

[3] Складається з приводу від двигуна внутрішнього згоряння (115 кВт) та електричного приводу (14 кВт).

[4] Тимчасове підвищення на <10 секунд понад вказане номінальне значення. Показники продуктивності, споживання та викидів CO2 стосуються автомобілів зі стандартною коробкою передач.

Офіційні дані про витрату пального, викиди CO2, енергоспоживання й електричний запас ходу були визначені відповідно до приписаної процедури вимірювання і відповідають Регламенту (ЄС) 715/2007 у чинній версії. Під час обчислення запасу ходу, визначеного відповідно до процедури WLTP, враховується будь-яке додаткове обладнання (у цьому випадку доступне на німецькому ринку). Для транспортних засобів, які отримали схвалення з 1 січня 2021 року та пізніше, офіційні дані розраховуються виключно згідно з процедурою WLTP. Крім того, з 1 січня 2023 року згідно з Регламентом ЄС 2022/195 значення NEDC видаляються із сертифікатів відповідності. Додаткову інформацію про методи вимірювання WLTP і NEDC можна знайти на сайті www.bmw.com/wltp


Додаткову інформацію про витрату пального та офіційні викиди CO2 нових легкових автомобілів для конкретної моделі можна знайти в «Посібнику з витрати пального, викидів CO2 та енергоспоживання для нових легкових автомобілів», який можна безкоштовно отримати в усіх точках продажу за адресою Deutsche Automobil Treuhand GmbH (DAT), Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Остфільдерн-Шарнхаузен, Німеччина, та за посиланням https://www.dat.de/co2/.

Дані про продуктивність бензинових двигунів стосуються транспортних засобів, що використовують пальне з дослідницьким октановим числом RON 98. Дані про витрату пального стосуються транспортних засобів, що використовують високоякісне пальне, що відповідає Регламенту ЄС 715/2007. Також допускається використання неетильованого пального з дослідницьким октановим числом RON 91 і вище та максимальним вмістом етанолу 10% (E10). BMW рекомендує використовувати пальне з дослідницьким октановим числом RON 95. Для високопродуктивних автомобілів BMW рекомендує пальне з дослідницьким октановим числом RON 98.