ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ BMW i7 M70 xDRIVE.
Тип силового агрегату |
Електричний |
---|---|
Потужність в кВт (к.с.) |
485 (659) |
Крутний момент в Нм |
1 015 |
Трансмісія |
1-ступінчаста, автомат |
Тип приводу |
Повний привід |
(Номінальна) потужність/30-хвилинна потужність у кВт (к.с.) |
485 (659) / 135 (184) |
---|---|
(Номінальний) крутний момент у Нм |
1 015 |
Розгін 0–100 км/год в с |
3,7 |
---|---|
Максимальна швидкість електродвигуна в км/год |
250 |
1 | |
---|---|
Викиди CO2, комбінований WLTP, г/км |
0 |
Споживання енергії, змішаний WLTP у кВт-год/100 км |
23,8–20,8 |
Запас ходу на електриці, WLTP в км 2 |
488–560 |
3 | |
---|---|
Ємність батареї в кВт*год |
101,7 |
Максимальна потужність заряджання змінного струму в кВт |
11 / 22 |
Час заряджання змінним струмом 0–100% в год |
10:45 / 5:30 |
Максимальна потужність заряду постійного струму в кВт |
195 |
Час заряджання постійним струмом 10–80% в хв |
0:34 |
5 391 mm
|
|
1 950 mm
|
|
1 544 mm
|
|
Довжина в мм |
5 391 |
Ширина в мм |
1 950 |
Висота в мм |
1 544 |
Ширина включаючи дзеркала (з боку водія / пасажира) в мм |
2 192 |
Колісна база в мм |
3 215 |
Споряджена маса автомобіля в кг 4 |
2 770 |
Допустима вага брутто в кг |
3 250 |
Вантажопідйомність в кг |
555 |
Об'єм багажника в л |
500 |
Тип силового агрегату |
Електричний |
---|---|
Потужність в кВт (к.с.) |
400 (544) |
Крутний момент в Нм |
745 |
Трансмісія |
1-ступінчаста, автомат |
Тип приводу |
Повний привід |
(Номінальна) потужність/30-хвилинна потужність у кВт (к.с.) |
400 (544) / 135 (184) |
---|---|
(Номінальний) крутний момент у Нм |
745 |
Розгін 0–100 км/год в с |
4,7 |
---|---|
Максимальна швидкість електродвигуна в км/год |
240 |
1 | |
---|---|
Викиди CO2, комбінований WLTP, г/км |
0 |
Споживання енергії, змішаний WLTP у кВт-год/100 км |
20,3 - 19,6 |
Запас ходу на електриці, WLTP в км 2 |
572 - 624 |
3 | |
---|---|
Ємність батареї в кВт*год |
101,7 |
Максимальна потужність заряджання змінного струму в кВт |
11 / 22 |
Час заряджання змінним струмом 0–100% в год |
10,75 (5,5) |
Максимальна потужність заряду постійного струму в кВт |
195 |
Час заряджання постійним струмом 10–80% в хв |
34 |
5 391 mm
|
|
1 950 mm
|
|
1 544 mm
|
|
Довжина в мм |
5 391 |
Ширина в мм |
1 950 |
Висота в мм |
1 544 |
Ширина включаючи дзеркала (з боку водія / пасажира) в мм |
2 192 |
Колісна база в мм |
3 215 |
Споряджена маса автомобіля в кг 4 |
2 715 |
Допустима вага брутто в кг |
3 250 |
Вантажопідйомність в кг |
610 |
Опціонально поставляється з можливістю причіпного навантаження, з гальмом до 12% навантаження на тягово-зчіпний пристрій кг. 5 |
2 000 / 80 |
Об'єм багажника в л |
500 |
Витрата пального та викиди CO2.
BMW i7 M70 xDrive*: споживання енергії, комбінований цикл WLTP у кВт-год/100 км: 23,3-20,8; Запас ходу на електриці, WLTP в км: 488–560
Показники продуктивності, споживання та викидів CO2 стосуються автомобілів зі стандартною трансмісією.
* Офіційні дані щодо споживання палива, викидів CO2, споживання електроенергії та запасу ходу на електричному струмі були визначені відповідно до встановленої процедури вимірювання та відповідають Європейському регламенту (ЄС) 715/2007 у застосовній версії. Для діапазонів даних, визначених відповідно до WLTP, враховується будь-яке додаткове обладнання (у цьому випадку доступне на німецькому ринку). Для транспортних засобів, які отримали схвалення типу з 1 січня 2021 року, існують лише офіційні дані згідно з WLTP. Крім того, значення NEDC видаляються із сертифікатів відповідності з 1 січня 2023 року згідно з Регламентом ЄС 2022/195. Для отримання додаткової інформації про процедури вимірювання NEDC та WLTP відвідайте www.bmw.com/wltp
Додаткову інформацію щодо споживання палива та офіційних викидів CO2 нових легкових автомобілів для конкретної моделі можна знайти в «Рекомендаціях щодо споживання палива, викидів CO2 та споживання електроенергії для нових легкових автомобілів», доступних за адресою https://www.dat.de/co2/.
Запас ходу залежить від різних факторів, зокрема: індивідуального стилю водіння, характеристик маршруту, зовнішньої температури, опалення/кондиціонування повітря, попереднього кондиціонування.
Попередні цифри; будь-які відсутні цифри були недоступні на момент публікації.