ОГЛЯД BMW 5 СЕРІЇ.

BMW 5-ї серії розвиває концепцію «Нового класу»: це динамічні автомобілі із сучасним дизайном, оснащені технологічними новинками, потужними двигунами та рішеннями, що гарантують ексклюзивний рівень комфорту. Вже півстоліття такі елементи, як подвійна радіаторна решітка і «вигин Хофмайстера» на задній стійці, формують стиль BMW і є візитною карткою спортивного седана бізнес-класу. BMW 5-ї серії – перший автомобіль BMW, який презентував нову номенклатуру. Перша цифра позначала серію, дві інші давали інформацію про двигун. Усі наступні серії використовували саме цю систему. 1975 року до цієї номенклатури приєднався BMW 3-ї серії, 1976 року — BMW 6-ї серії, а в 1977 році — BMW 7-ї серії.

Читати далі

5 ХАРАКТЕРИСТИК BMW 5 СЕРІЇ.

  • 01 Вражаюча динаміка
  • 02 Елегантна сучасна оптика
  • 03 Комфортний та елегантний салон
  • 04 Інноваційні технології
  • 05 Зручне підключення до всіх сервісів завдяки BMW ConnectedDrive
BMW 5 серії Седан, стоять моделі з 6 покоління

КОРОТКА ІСТОРІЯ BMW 5 СЕРІЇ.

Вже півстоліття BMW 5-ї серії – видатний представник свого класу. Він по праву вважається найкращим зразком бізнес-седанів у всьому світі. Дізнайтесь більше про історію BMW 5-ї серії.

Читати далі

КОРОТКА ІСТОРІЯ BMW 5 СЕРІЇ.

ПЕРШЕ ПОКОЛІННЯ BMW 5 СЕРІЇ.

BMW 520 (E12) три чверті вигляд спереду нерухомий

(BMW E12)

У 1972 році на ринок виходить перший автомобіль, створений легендою дизайну Полем Шлюбом для BMW. BMW 5-ї серії вже тоді володів усіма рисами, які відрізнятимуть середньогабаритний седан бізнес-класу і в майбутньому: гратами радіатора, що притягують погляди, з подвійними фарами, витягнутим силуетом і характерним для BMW приводом на задню вісь. Ці особливості доповнювала підвіска, що відповідає за безпеку, комфорт та спортивний характер моделі. Для кабіни було розроблено суворий функціонал — у ньому не було химерних деталей. Цей надихаючий інтер'єр вражав вражаючими матеріалами та комфортним оснащенням.

Через рік на ринку з'явилися досконаліші двигуни: BMW 525 потужністю 145 к. с., а також BMW 528 потужністю 165 к. с.

З 1977 модельного року відбулася модернізація всіх автомобілів: був незначно піднятий капот від решітки радіатора до переднього скла, збільшилися задні фонари і з'явилися подвійні карбюратори на шестициліндрових моделях BMW 525 і 528, що значно підвищило потужність транспортних засобів. Фахівці BMW побудували майже 700 000 таких автомобілів, але потім, з появою преемника BMW 5-й серії (E28), виробництво припинилося.

Період виробництва: 1972 - 1981 р.

Двигуни: 1.8 – 3.5 л (66 – 160 кВт, 90 – 218 к. с.), 4 та 6-циліндровий

Довжина/ширина/висота: 4 620/1 690/1 425 мм

ДРУГЕ ПОКОЛІННЯ BMW 5 СЕРІЇ.

BMW 5 серії Седан (E28) вид збоку три чверті стоячи

(BMW E28)

Наступник першої BMW 5-ї серії в першу чергу вирізнявся ще більш передовими технологіями. Дизайн став мінімалістичнішим, суворішим — в основному за рахунок піднятої задньої частини — і аеродинамічним. Знаменита передня частина кузова залишилася незмінною, з подвійними фарами в решітці радіатора. Саме тоді вперше стали доступні технічні інновації: ABS, подушка безпеки, електронне керування двигуном, каталітичні перетворювачі та бортовий комп'ютер. Майже всі двигуни тепер були обладнані впорскуванням палива у впускний колектор.

У 1983 році модель BMW 5-ї серії вперше оснащується дизельним двигуном: BMW 524td розвиває потужність 115 л. с. і стає найшвидшим дизельним седаном того часу.

У 1985 році, поряд з BMW M535i, з'являється перший BMW M5, який започаткував лінійку спортивних седанів. Цей автомобіль довів, що виняткові ходові характеристики притаманні не лише унікальним спортивним автомобілям. BMW M5 був зібраний повністю вручну та оснащений тим же рядним шестициліндровим двигуном об'ємом 3,5 л, що і BMW M635Csi. Він розвивав потужність 286 л. с. Водночас відсутність химерних деталей вказувала на шляхетний характер автомобіля.

BMW M GmbH виробляли M-версії E12 обмеженими серіями ще 1974 року. Найзначнішим автомобілем став BMW M535i. Завдяки великому передньому спойлеру та шестициліндровому двигуну потужністю 218 л. с. він став лідером відразу за двома критеріями: зовнішній вигляд та спортивні характеристики.

До кінця 1987 року завод виробив понад 722 000 автомобілів BMW 5-ї серії (E28).

Період виробництва: 1981 – 1987 р.р.

Двигуни: 1.8 – 3.5 л (66 – 210 кВт, 90 – 218 к. с.), 4 та 6-циліндровий

Довжина/ширина/висота: 4,620/1,700/1,415 мм

ТРЕТЄ ПОКОЛІННЯ BMW 5 СЕРІЇ.

BMW M Седан (E34) три чверті вид спереду в русі

(BMW E34)

BMW 5-ї серії (E34), представлений публіці в січні 1988 року, значно більший і ширший за свого попередника: покращена аеродинаміка з коефіцієнтом аеродинамічного опору 0,30 гарантувала, що всі бензинові моделі BMW 5-ї серії могли розвивати швидкість понад 200 км/ год. Завдяки довгій колісній базі та майже оптимальному розподілу ваги 50:50 на передню та задню осі автомобілі вражали своїми спортивними ходовими характеристиками та динамікою – від BMW 518i з чотирма циліндрами до BMW M5 потужністю 315 л. с., який також став доступним у рік запуску.

1991 року BMW 5-ї серії Touring здивував не менше: вперше в середньорозмірному представницькому сегменті з'явився універсал від BMW. Його унікальна риса – заднє скло, яке відкривалося незалежно від задніх дверей. Того ж року двері отримали захист від бічного удару - автомобіль став безпечнішим.

У 1992 році на ринок вийшов перший BMW 5-ї серії з повним приводом - BMW 525iX. Серед нововведень оснащення моделей BMW 5-ї серії восьмициліндровими двигунами. У BMW 530i та BMW 540i ці двигуни відрізнялися особливо плавним ходом. BMW M5 зберіг рядний шестициліндровий двигун, проте його робочий об'єм збільшився до 3,8 л, що спричинило підвищення потужності до 340 л. с. Більш потужний BMW M5 став також доступним у версії Touring.

Седан перестали виробляти у 1995 році, а продажі BMW 5-ї серії Touring тривали до 1996 року. Усього власникам передали 1,3 мільйона автомобілів.

Період виробництва: 1988 - 1996 р.р.

Двигуни: 1.8 – 4.0 л (83 – 250 кВт, 113 – 340 л. с.), 4, 6 та 8-циліндровий

Довжина/ширина/висота: 4,720/1,751/1,412 – 1,421 мм

ЧЕТВЕРТЕ ПОКОЛІННЯ BMW 5 СЕРІЇ.

BMW 5 серії Седан (E39) вид збоку три чверті нерухомий

(BMW E39)

Незважаючи на великі габарити, маса кузова BMW 5-ї серії (E39) залишилася колишньою - став широко використовуватися алюміній, а підвіска в основному створювалася саме з цього легкого металу. Також значно покращився опір скручування. Крім того, BMW 5-ї серії (E39), доступний в автосалонах з 1995 року, отримав видатний захист від іржі - понад три чверті кузова були оброблені методом гарячого оцинкування. На додаток до інших корисних рішень елегантний дизайн забезпечував рекордний коефіцієнт аеродинамічного опору, що робило автомобіль найкращим у своєму класі. Як гарантія безпеки компанія BMW постачала до десяти подушок безпеки.

З 1997 року в цій лінійці також з'явився BMW 5 серії Touring. А 1998 року дебютувала нова технологія: перший рядний шестициліндровий силовий агрегат Common Rail від BMW визначив світові стандарти продуктивності та ефективності дизельних двигунів, які були актуальні довгі роки. Двигуни тих років – від чотирициліндрового дизельного двигуна до виняткового восьмициліндрового силового агрегату потужністю 400 л. с. в BMW M5 - вражали продуктивністю та плавністю роботи.

Версія BMW 5-ї серії 2000 року відрізнялася фарами далекого світла, які досі розташовуються у формі кільця навколо фар, і круглими протитуманними фарами замість незграбних попередників. Компанія поставила понад 1,48 мільйона автомобілів BMW 5-ї серії (включаючи 266 000 моделей Touring) та встановила новий рекорд продажів аж до припинення виробництва у 2004 році.

Період виробництва: 1995 – 2004 р.р.

Двигуни: 2.0 – 5.0 л (85 – 294 кВт, 115 – 400 к. с.), 4, 6 та 8-циліндровий

Довжина/ширина/висота: 4,775 – 4,805/1,800/1,435 – 1,445 мм

П'ЯТЕ ПОКОЛІННЯ BMW 5 СЕРІЇ.

BMW 5 серії седан (E60) три чверті вид спереду в русі

(BMW E60, E61)

Дизайн седана BMW 5-ї серії (E60/60) з унікальними формами, доступного з 2003 року, керував уже Кріс Бенгл. Чергування увігнутих і опуклих площин створювало унікальну гру світла та тіні — потужну та динамічну. Концепція керування була запозичена у седана BMW преміум-класу, що дозволяло водієві керувати різними системами BMW 5-ї серії за допомогою iDrive. Рішення було доступне з опціональним проекційним дисплеєм, який проектував найважливішу інформацію про поїздку прямо у поле зору водія на вітрове скло.

Новий седан BMW 5-ї серії був більшим і просторішим за попередню модель, але при цьому на 75 кг легше (залежно від моделі). Це стало можливо завдяки полегшеній алюмінієвій передній частині, яка в поєднанні з сталевою оболонкою кузова, що залишилася, відчинила двері в нову епоху.

Як опція були доступні адаптивне освітлення поворотів і адаптивні гальмівні вогні. Крім того, у BMW 5-ї серії поряд із системою стабілізації при крені Dynamic Drive дебютував активний круїз-контроль (ACC), який у поєднанні зі спортивною підвіскою забезпечував унікальну для цього динаміку. Рядні шестициліндрові двигуни вражали технологією Common Rail для дизельних двигунів та системою Bi-VANOS у бензинових версіях.

На початку 2005 року на ринок вийшов сучасний BMW M5 із величезним п'ятилітровим двигуном V10 потужністю 507 к. с. Динамічний спортивний седан був доступний у моделях Sedan та Touring, що зробило його одним із найшвидших універсалів у світі.

У 2007 році зовнішній вигляд автомобіля було модернізовано за рахунок зміни бамперів та технологій освітлення, а також удосконаленої системи iDrive.

Період виробництва: 2003 – 2010 рр.

Двигуни: 2.0 – 5.0 л (120 – 373 кВт, 163 – 507 к. с.), 4, 6, 8 та 10-циліндровий

Довжина/ширина/висота: 4,841 – 4,855/1,846/1,468 – 1,512 мм

BMW 5 СЕРІЇ GRAN TURISMO.

BMW 5 Серії Gran Turismo. (F07) три чверті вид спереду в русі

(BMW F07)

Паралельно з BMW 5-ї серії компанія сформувала новий сегмент автомобілів: BMW 5-ї серії Gran Turismo поєднував у собі риси седана, універсального спортивного автомобіля (SAV) і класичного Gran Turismo. Автомобіль пропонував елегантність, неймовірний комфорт, простір та динаміку, характерну для BMW.

Купеподібна лінія даху та подовжена бічна сторона гармонійно сусідили з великою решіткою радіатора BMW та широкою задньою частиною з L-подібними задніми ліхтарями та горизонтально вирівняними контурами. Завдяки різним варіантам двигунів, стандартній системі Dynamic Driving Control та восьмиступінчастій автоматичній коробці передач BMW 5-ї серії Gran Turismo пропонував найвищий рівень динаміки та економічності. Підвіска вражала технічними інноваціями, такими як двоважільна передня вісь, інтегральна V-подібна задня вісь та опціональне активне кермо.

Інтер'єр міг порадувати зручними габаритами та універсальним простором з високою посадкою та великими вікнами. Атмосферу розкоші доповнювали найкращі матеріали оздоблення. Завдяки BMW iDrive водій завжди міг контролювати численні функції BMW 5 серії Gran Turismo, наприклад опцію BMW ConnectedDrive з такими допоміжними системами, як попередження про вихід зі смуги руху, система нічного бачення BMW і асистент далекого світла. Крім того, система пропонувала підключення до BMW Online та BMW Teleservices через інтернет.

Період виробництва: 2009 – 2017 рр.

Двигуни: 2.0 – 4.4 л (135 – 330 кВт, 184 – 450 к. с.), 4, 6 та 8-циліндровий

Довжина/ширина/висота: 4,998/1,901/1,559 мм

ШОСТЕ ПОКОЛІННЯ BMW 5 СЕРІЇ.

BMW 518d Седан (F10 LCI) вид збоку три чверті в русі

(BMW F10, F11)

У 2010 році на ринок вийшло найуспішніше покоління BMW 5-ї серії: було продано понад два мільйони екземплярів. Спортивний та елегантний дизайн, комфортне ведення, характерне для BMW, та безліч інноваційних технологій забезпечували цьому автомобілю лідерство у сегменті седанів бізнес-класу.

Автомобіль був доступний з інтелектуальною системою повного приводу BMW xDrive, яка розподіляла тягове зусилля на колеса, залежно від ситуації. Восьмициліндровий двигун BMW Twin Power Turbo потужністю 407 к. с. с. став найпотужнішим бензиновим двигуном. Його аналог серед дизельних силових агрегатів – рядний шестициліндровий двигун потужністю 300 л. с. У вересні 2010 року для BMW 5-ї серії став доступний пакет M, що вдосконалює спортивні характеристики BMW 5-ї серії всередині та зовні. Завдяки підвісці M Sport, аеродинамічному пакету M та легкосплавним дискам M автомобіль справляв особливо сильне враження. Інтер'єр доповнювали спортивні сидіння в дизайні M, шкіряне кермо M, ручка перемикання передач M і декоративні елементи M.

Модернізація 2013 року включала оновлення дизайну і введення додаткових варіантів двигуна. Серія отримала ксенонові фари та інтерфейс Bluetooth Hands Free у стандартній комплектації.

BMW 5 серії Hybrid доступний з 2016 року: BMW 530e iPerformance був оснащений двигуном plug-in hybrid, що дозволило усунути викиди шкідливих речовин в атмосферу. При цьому автомобіль BMW зберіг свої найкращі риси: динаміку, комфорт та економічність.

Період виробництва: 2010 – 2017 рр.

Двигуни: 2.0 – 4.4 л (105 – 423 кВт, 143 – 575 к. с.), 4, 6 та 8-циліндровий

Довжина/ширина/висота: 4,899 – 5,039/1,860/1,464 – 1,471 мм

СЬОМЕ ПОКОЛІННЯ BMW 5 СЕРІЇ.

BMW 530e Седан (G30) три чверті вид спереду на зарядці

(BMW G30, G31)

З 2017 року BMW 5 серії виводить концепцію спортивного седана бізнес-класу на новий рівень. У дизайні переважали типові для BMW пропорції: довга колісна база, подовжений капот та плавна лінія даху. Мінімалістичні поверхні і чіткі контури підкреслювали радіаторні решітки BMW, безпосередньо з'єднані з фарами що демонструють ширину автомобіля.

Сучасні двигуни — економічні та доступні в гібридних моделях на запит — пропонували динаміку, що не має аналогів у цьому класі. Опціональна адаптивна підвіска та інтегрована система активного керування доповнювали набір передових рішень.

Сучасні системи допомоги стали гарантією безпеки у критичних дорожніх ситуаціях. Так, опціональна система Driving Assistant Professional допомагала водіям утримувати смугу руху та здійснювати аварійну зупинку.

В результаті модернізації 2020 року в екстер'єрі з'явилися яскраві акценти: вдосконалені радіаторні решітки, більш плоскі фари з опціональною системою лазерного світла і нові варіанти забарвлення. У салоні стали доступні нові комфортні сидіння, а системи допомоги тепер пропонували помічники в екстрених ситуаціях Emergency Corridor Assistant та помічник гальмування City Braking Activation.

Період виробництва: 2017 – до тепер. час

Двигуни: 1.6 – 4.4 л (110 – 467 кВт, 150 – 635 к. с.), 4, 6 та 8-циліндровий

Довжина/ширина/висота: 4,936 – 5,001/1,868 – 1,903/1,467 – 1,479 мм

Автомобілі BMW з пробігом перед дилерським центром BMW

АВТОМОБІЛІ BMW З ПРОБІГОМ.

BMW 5 серії седан (G30) вид збоку три чверті в русі

BMW 5 СЕРІЇ СЕДАН.

BMW 5 серії Седан M Автомобіль (G30) вид спереду три чверті в русі

BMW 5 СЕРІЇ СЕДАН M АВТОМОБІЛЬ.

Витрата палива та викиди CO2.

  • BMW 5 серії Седан###ft[2954570]###:
    Витрата палива в л/100 км (змішаний цикл): 6.4-5.1
    Викиди CO2 в г/км (змішаний цикл):246–39

    BMW 5 серії Седан M автомобіль:
    Витрата палива в л/100 км (змішаний цикл): 10.7
    Викиди CO2 в г/км (змішаний цикл):246

    BMW 5 серії Седан підключаємий гібрид:
    Витрата палива в л/100 км (змішаний цикл): 2.3–1.7
    Викиди CO2 в г/км (змішаний цикл):53–39

    BMW 5 серії Touring:
    Витрата палива в л/100 км (змішаний цикл): 8.3–1.8
    Викиди CO2 в г/км (змішаний цикл):189–42

    BMW 5 серії Touring підключаємий гібрид:
    Витрата палива в л/100 км (змішаний цикл): 2.4–1.8
    Викиди CO2 в г/км (змішаний цикл):54–42

    Офіційні показники споживання палива, викидів CO2, споживання електроенергії та запасу ходу на електричному ходу були визначені відповідно до встановленої процедури вимірювання та відповідають Регламенту (ЄС) 715/2007 зі змінами. Показники WLTP враховують будь-яке додаткове обладнання у випадку дальності ходу. Для автомобілів, що отримали схвалення типу з 01.01.2021, офіційні характеристики існують лише відповідно до WLTP. Додаткову інформацію про методи вимірювання NEDC і WLTP можна знайти на веб-сайті www.bmw.de/wltp

ВИТРАТА ПАЛИВА ТА ВИКИДИ CO2.

BMW 5 серії Седан[1]:
Витрата палива в л/100 км (змішаний цикл): 6.4-5.1
Викиди CO2 в г/км (змішаний цикл):246–39

BMW 5 серії Седан M автомобіль:
Витрата палива в л/100 км (змішаний цикл): 10.7
Викиди CO2 в г/км (змішаний цикл):246

BMW 5 серії Седан підключаємий гібрид:
Витрата палива в л/100 км (змішаний цикл): 2.3–1.7
Викиди CO2 в г/км (змішаний цикл):53–39

BMW 5 серії Touring:
Витрата палива в л/100 км (змішаний цикл): 8.3–1.8
Викиди CO2 в г/км (змішаний цикл):189–42

BMW 5 серії Touring підключаємий гібрид:
Витрата палива в л/100 км (змішаний цикл): 2.4–1.8
Викиди CO2 в г/км (змішаний цикл):54–42

Офіційні показники споживання палива, викидів CO2, споживання електроенергії та запасу ходу на електричному ходу були визначені відповідно до встановленої процедури вимірювання та відповідають Регламенту (ЄС) 715/2007 зі змінами. Показники WLTP враховують будь-яке додаткове обладнання у випадку дальності ходу. Для автомобілів, що отримали схвалення типу з 01.01.2021, офіційні характеристики існують лише відповідно до WLTP. Додаткову інформацію про методи вимірювання NEDC і WLTP можна знайти на веб-сайті www.bmw.de/wltp

Читати далі