Технічні характеристики BMW M5 Седан.
| 1 , 2 | |
|---|---|
| Тип силового агрегату | Бензин – плагін-гібрид | 
| Потужність в кВт (к.с.) | 535 (727) 3 | 
| Крутний момент в Нм | 1 000 3 | 
| Трансмісія | 8-ступінчаста, автомат | 
| Тип приводу | Повний привід | 
| 1 | |
|---|---|
| Циліндри | 8 | 
| Робочий об'єм в см3 | 4 395 | 
| Номінальна потужність у кВт (к.с.)/1/хв | 430 (585) / 5 600 - 6 500 | 
| Номінальний крутний момент у Нм/1/хв | 750 / 1 800 - 5 400 | 
| 2 , 4 | |
|---|---|
| (Номінальна) потужність/30-хвилинна потужність у кВт (к.с.) | 145 (197) | 
| (Номінальний) крутний момент у Нм | 280 | 
| Розгін 0–100 км/год в с | 3,5 | 
|---|---|
| Максимальна швидкість у км/год | 250 | 
| Максимальна швидкість електродвигуна в км/год | 140 | 
| 1 , 5 | |
|---|---|
| Викиди CO2, комбінований WLTP, г/км 6 | 0 | 
| 7 | |
|---|---|
| Ємність батареї в кВт*год | 18,6 | 
| Максимальна потужність заряджання змінного струму в кВт | 11 | 
| Час заряджання змінним струмом 0–100% в год | 2:15 | 
| 
                5 096 mm
             | |
| 
                1 970 mm
             | |
| 
                1 510 mm
             | |
| Довжина в мм | 5 096 | 
| Ширина в мм | 1 970 | 
| Висота в мм | 1 510 | 
| Ширина включаючи дзеркала (з боку водія / пасажира) в мм | 2 156 | 
| Колісна база в мм | 3 006 | 
| Споряджена маса автомобіля в кг 8 | 2 510 | 
| Допустима вага брутто в кг | 2 940 | 
| Вантажопідйомність в кг | 505 | 
| Опціонально поставляється з можливістю причіпного навантаження, з гальмом до 12% навантаження на тягово-зчіпний пристрій кг. 9 | 2 000 / 100 | 
| Об'єм багажника в л | 466 | 
| Ємність бака в л | 60 | 
Витрата пального та викиди CO2.
M5[1][2]: Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл, WLTP): -; Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл, WLTP): 0; Споживання енергії у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл, WLTP): -; Електричний запас ходу у км (WLTP): -
[1] Запас ходу залежить від різних факторів, зокрема: індивідуального стилю водіння, особливостей маршруту, зовнішньої температури, опалення/кондиціонування та попереднього кондиціонування.
[2] Для плагін-гібридів: Навантажений, комбінований цикл (ЄC зарядка змінного струму)
