Our tool for managing your permission to our use of cookies is temporarily offline. Therefore some functionality is missing.
МАЙБУТНЄ — ЕЛЕКТРИЧНЕ, ЦИФРОВЕ ТА ЦИРКУЛЯРНЕ.
Сталий розвиток є однією з основних цілей BMW Group і міцно закріплений у корпоративній стратегії. Водночас вона може озирнутися на давні традиції, коли йдеться про те, як можна досягти подальшого прогресу в галузі сталого управління. Задекларованою метою є комплексний підхід з трьома складовими, що простягаються вздовж усього ланцюга створення доданої вартості: екологічні, соціальні, економічні, а також фокус на циркулярній економіці. У цій схемі розробка електромобілів є вирішальним фактором, але не єдиним: для BMW Group сталий розвиток простягається від ланцюга постачання, через розробку та виробництво, і далі — до кінця етапу використання всіх транспортних засобів.
НАШІ ЗОБОВ'ЯЗАННЯ.
- 01 BMW Group взяла на себе зобов’язання дотримуватися Паризької кліматичної угоди та супутньої цілі 1,5 градуса Паризької кліматичної угоди.
- 02 BMW Group має науково підтверджені короткострокові плани щодо скорочення викидів CO2 ( Ініціатива «Науково обґрунтована ціль»( Science-Based-Target initiative), SBTi) і, на додаток до цього, станом на лютий 2023 року єдиний виробник автомобілів що має окрему ціль скорочення викидів CO2 логістичних маршрутів.
- 03 Крім того, BMW Group взяла на себе зобов’язання щодо кліматичної нейтральності (SBTi «net zero»).
ВІДКРИЙТЕ ДЛЯ СЕБЕ НАШ ЦІЛІСНИЙ ПІДХІД ДО СТАЛОГО РОЗВИТКУ ТА i5.
ЧІТКІ ЦІЛІ.
2025.
Новий клас встановить нові орієнтири для сталого розвитку.
Початок виробництва на заводі BMW iFactory у Дебрецені, Угорщина:
- відсутність викопних джерел енергії для роботи заводу
- постійне розширення циркулярної економіки матеріалів та енергії
- повністю електричні моделі
2030.
Зниження викидів CO2 на 40% протягом усього життєвого циклу автомобіля передбачає:
- 20% у ланцюгу постачання
- 80% у виробництві
- 50% на етапі експлуатації
- У 2030 році повністю електричні автомобілі BMW і MINI повинні скласти щонайменше 50% всіх продажів.
Довгострокова перспектива
Чіткою метою BMW Group є досягнення кліматичної нейтральності відповідно до стандарту SBTi. Для цього компанія визначила конкретні цілі та етапи до 2030 року.
СТАЛИЙ РОЗВИТОК Є НЕВІД'ЄМНОЮ ЧАСТИНОЮ СТРАТЕГІЇ BMW GROUP.
НАШ КОМПЛЕКСНИЙ ТРИКОМПОНЕНТНИЙ ПІДХІД.
Екологічна складова.
BMW Group вважає себе зобов'язаною досягти цілей Паризької кліматичної угоди і скоротити викиди CO2 по всьому ланцюгу створення доданої вартості, дотримуючись при цьому всіх екологічних норм. Основними складовими є захист довкілля, ефективне управління наявними ресурсами та подальший розвиток циркулярної економіки як ключового елементу.
Cоціальна складова.
BMW Group розглядає себе як підприємство та роботодавця, що несе соціальну відповідальність перед своїми працівниками та суспільством. Саме тому компанія надає великого значення здоров'ю, різноманітності та можливостям розвитку для своїх працівників. Як гравець глобального масштабу, BMW Group в рівній мірі усвідомлює свою відповідальність перед суспільством.
Економічна складова.
BMW Group усвідомлює свою економічну важливість і організовує корпоративне управління відповідно до корпоративних принципів, спрямованих на збільшення вартості бізнесу на стійкій основі. Ключове значення має дотримання керівних принципів, які ми розглядаємо як наріжний камінь довгострокового успіху, і які міцно закріплені в нашій корпоративній культурі. Завдяки такому підходу ми прагнемо уникнути фінансових збитків і втрати довіри до нас з самого початку. Таким чином, при управлінні можливими ризиками ми ніколи не втрачаємо з поля зору майбутнє і наслідки для нашої компанії.
ЗВІТ BMW GROUP.
ІНТЕГРОВАНИЙ ЗВІТ ПРО ПОТОЧНЕ СТАНОВИЩЕ.
BMW Group усвідомлює, що її відповідальність полягає у екологічності, вимірюваності та прозорості звітування у сфері сталого розвитку.
- Із 2020 року ми об'єднуємо наш річний звіт зі звітом про сталий розвиток у єдине інтегроване звітування.
- У 2022 році BMW Group отримала нагороду Building Public Trust Award за найкращу звітність зі сталого розвитку серед компаній DAX 40.
- Цей комбінований звіт пропонує точний огляд наших цілей у сфері сталого розвитку, а також демонструє досягнуті річні показники.
РЕЙТИНГИ СТАЛОГО РОЗВИТКУ BMW.
BMW GROUP У ТАКИХ ОРГАНІЗАЦІЯХ, ЯК ECOVADIS.
BMW Group розглядає зовнішні рейтинги як дуже важливий спосіб надання партнерам і клієнтам об'єктивної оцінки. Тому ми принципово просимо завжди надсилати запити на зовнішні заяви до прес-служби BMW Group та менеджерів із роботи з ключовими клієнтами BMW Group, щоб отримати остаточну інформацію з конкретних тем або питань.
ПОСЛУГИ.
BMW Group пропонує широкий спектр інструментів та послуг для підтримки B2B-клієнтів у досягненні їхніх цілей сталого розвитку, щоб вони могли ефективніше та екологічніше використовувати свій транспортний засіб. Дані Tool Fleet є одним із прикладів цього: Цей інструмент пропонує велику кількість послуг і надає різні дані про транспортні засоби для власників автопарку BMW або MINI. Дані про автопарк пропонуються в п'яти модулях і охоплюють більше десяти актуальних прикладних кейсів для керування автопарком. Вони варіюються від управління пробігом і контрактами до статусу транспортного засобу та надання GPS-координат. Сервіс, технічне обслуговування та споживання включаються додатково. Починаючи з 2023 року, в пропозицію будуть додатково включені три нові пакети послуг зі сталого розвитку. Доступ до даних можна отримати або безпосередньо через веб-сайт, або за допомогою гнучкого інтерфейсу (API).
ВІХИ У СФЕРІ СТАЛОГО РОЗВИТКУ.
СТАЛИЙ РОЗВИТОК У BMW GROUP МАЄ ДАВНІ ТРАДИЦІЇ.
- 1970-ті роки
- 2000
- 2010-ті роки
- 2020-ті роки
1972.
На Олімпійських іграх в Мюнхені був представлений публіці BMW 1602 Elektro як перший автомобіль від BMW з електричним приводом.
1973.
BMW Group є першим автовиробником у світі, який призначив власного співробітника з питань охорони навколишнього середовища.
2000.
Сталий розвиток стає фундаментальним керівним принципом у корпоративній стратегії BMW Group.
Із 2001-го року.
Членство BMW Group у Глобальному договорі ООН. Опубліковано перший звіт про сталий розвиток BMW.
2007.
Технологічні розробки BMW EfficientDynamics щодо зменшення споживання пального вказують шлях у майбутнє.
2009.
Сталий розвиток стає постійною корпоративною метою для BMW Group.
2011.
Сталий розвиток є невід'ємною частиною процесу закупівель і важливим критерієм закупівлі.
2012.
Визначення десяти цілей сталого розвитку, які мають бути досягнуті до 2022 року.
2013.
BMW i3 представлений публіці як піонер електромобільності.
Із 2014-го року.
Рейтинг BMW Group за допомогою платформи EcoVadis.
2020.
Визначення амбітних цілей щодо скорочення викидів CO2 по всьому ланцюгу створення доданої вартості.
Із 2020-го року.
Сталий розвиток знаходиться в центрі стратегічної орієнтації BMW Group.
2021.
BMW i Vision Circular як новатор циркулярної економіки. Перший інтегрований звіт опублікований за 2020 рік.
ПОШИРЕНІ ЗАПИТАННЯ.
Як сталий розвиток впроваджується в BMW Group?
Конкретні цілі BMW Group спрямовані на скорочення викидів CO2, підвищення ефективності використання ресурсів і подальше вдосконалення соціальних та екологічних стандартів. Саме тому в липні 2020 року ми встановили чітко визначені цілі, які прагнемо досягти до 2030 року. Вони охоплюють такі теми, як скорочення викидів CO2 та електромобільність, циркулярна економіка, екологічні та соціальні стандарти, а також соціальна відповідальність.
Наші дії спрямовані на реалізацію прагнення бути найбільш успішним і стійким виробником преміум-класу для індивідуальної мобільності. Щоб досягти цієї мети, ми впроваджуємо все більшу кількість і все більш масштабних рішень у сфері сталого розвитку. Водночас ми прагнемо відповідати нашим зобов'язанням щодо дотримання соціальних та етичних стандартів.Чим у питаннях сталого розвитку BMW Group відрізняється від своїх конкурентів?
BMW Group дуже серйозно ставиться до всебічного підходу у питаннях сталого розвитку. Ось чому всі три виміри сталого розвитку (навколишнє середовище, соціальні питання, відповідальне корпоративне управління) є важливим фактором у прийнятті рішень для всіх проєктів. Саме тому ми впроваджуємо заходи, спрямовані на сталий розвиток, у рамках всієї компанії, зокрема, від проектування, розробки та виробництва до продажу. Крім того, ми використовуємо цілеспрямовані заходи, щоб мотивувати наші торгові підрозділи ставати більш екологічно свідомими в різних сферах діяльності.
Чи є BMW Group членом EcoVadis? Яке місце посідає компанія в міжнародному галузевому порівнянні?
BMW Group є членом EcoVadis і входить до 2% найкращих представників галузі: оцінка EcoVadis (станом на 11/2022) становить 75/100, тоді як середнім показником для галузі є 45/100.