Спеціальні пропозиції BMW, сталий розвиток, Огляд центру діяльності Більш стале майбутнє BMW Group

МАЙБУТНЄ — ЕЛЕКТРИЧНЕ, ЦИФРОВЕ ТА ЦИРКУЛЯРНЕ.

МАЙБУТНЄ — ЕЛЕКТРИЧНЕ, ЦИФРОВЕ ТА ЦИРКУЛЯРНЕ.

Сталий розвиток є однією з основних цілей BMW Group і міцно закріплений у корпоративній стратегії. Водночас вона може озирнутися на давні традиції, коли йдеться про те, як можна досягти подальшого прогресу в галузі сталого управління. Задекларованою метою є комплексний підхід з трьома складовими, що простягаються вздовж усього ланцюга створення доданої вартості: екологічні, соціальні, економічні, а також фокус на циркулярній економіці. У цій схемі розробка електромобілів є вирішальним фактором, але не єдиним: для BMW Group сталий розвиток простягається від ланцюга постачання, через розробку та виробництво, і далі — до кінця етапу використання всіх транспортних засобів.

Читати далі

НАШІ ЗОБОВ'ЯЗАННЯ.

  • 01 BMW Group взяла на себе зобов’язання дотримуватися Паризької кліматичної угоди та супутньої цілі 1,5 градуса Паризької кліматичної угоди.
  • 02 BMW Group має науково підтверджені короткострокові плани щодо скорочення викидів CO2 ( Ініціатива «Науково обґрунтована ціль»( Science-Based-Target initiative), SBTi) і, на додаток до цього, станом на лютий 2023 року єдиний виробник автомобілів що має окрему ціль скорочення викидів CO2 логістичних маршрутів.
  • 03 Крім того, BMW Group взяла на себе зобов’язання щодо кліматичної нейтральності (SBTi «net zero»).

ВІДКРИЙТЕ ДЛЯ СЕБЕ НАШ ЦІЛІСНИЙ ПІДХІД ДО СТАЛОГО РОЗВИТКУ ТА i5.

ЧІТКІ ЦІЛІ.

Спеціальні пропозиції BMW, сталий розвиток, Огляд центру діяльності Цілі 2025 Вид збоку на автомобіль BMW, що стоїть

2025.

Новий клас встановить нові орієнтири для сталого розвитку.

Початок виробництва на заводі BMW iFactory у Дебрецені, Угорщина:

  • відсутність викопних джерел енергії для роботи заводу
  • постійне розширення циркулярної економіки матеріалів та енергії
  • повністю електричні моделі
Читати далі
Спеціальні пропозиції BMW, сталий розвиток, Огляд центру діяльності Цілі 2030 Чоловік у сріблястому теплозахисному одязі

2030.

Зниження викидів CO2 на 40% протягом усього життєвого циклу автомобіля передбачає:

  • 20% у ланцюгу постачання
  • 80% у виробництві
  • 50% на етапі експлуатації
  • У 2030 році повністю електричні автомобілі BMW і MINI повинні скласти щонайменше 50% всіх продажів.
Читати далі
Спеціальні пропозиції BMW, сталий розвиток, Огляд центру діяльності Цілі 2050 Чоловік і жінка перед концепт-каром BMW

Довгострокова перспектива

Чіткою метою BMW Group є досягнення кліматичної нейтральності відповідно до стандарту SBTi. Для цього компанія визначила конкретні цілі та етапи до 2030 року.

Читати далі

СТАЛИЙ РОЗВИТОК Є НЕВІД'ЄМНОЮ ЧАСТИНОЮ СТРАТЕГІЇ BMW GROUP.

НАШ КОМПЛЕКСНИЙ ТРИКОМПОНЕНТНИЙ ПІДХІД.

Задекларована мета BMW Group — охопити всі три виміри сталого розвитку: екологічний, соціальний та економічний, по всьому ланцюгу створення доданої вартості. Тут ці три складові формують основу для дій і спільно сприяють досягненню поставлених цілей. Разом з прозорістю наших цілей і результатів, цей комплексний підхід є фундаментальною основою для співпраці, заснованої на довірі з нашими B2B клієнтами.
Спеціальні пропозиції BMW, сталий розвиток, Огляд центру діяльності

Екологічна складова.

BMW Group вважає себе зобов'язаною досягти цілей Паризької кліматичної угоди і скоротити викиди CO2 по всьому ланцюгу створення доданої вартості, дотримуючись при цьому всіх екологічних норм. Основними складовими є захист довкілля, ефективне управління наявними ресурсами та подальший розвиток циркулярної економіки як ключового елементу.

Спеціальні пропозиції BMW, сталий розвиток, Огляд центру діяльності, соціальна складова, Співробітники BMW перед будівлею з різнокольоровими повітряними кульками в повітрі

Cоціальна складова.

BMW Group розглядає себе як підприємство та роботодавця, що несе соціальну відповідальність перед своїми працівниками та суспільством. Саме тому компанія надає великого значення здоров'ю, різноманітності та можливостям розвитку для своїх працівників. Як гравець глобального масштабу, BMW Group в рівній мірі усвідомлює свою відповідальність перед суспільством.

Спеціальні пропозиції BMW, сталий розвиток, Огляд центру діяльності Економічна складова Вид зсередини на виробництво та склад BMW

Економічна складова.

BMW Group усвідомлює свою економічну важливість і організовує корпоративне управління відповідно до корпоративних принципів, спрямованих на збільшення вартості бізнесу на стійкій основі. Ключове значення має дотримання керівних принципів, які ми розглядаємо як наріжний камінь довгострокового успіху, і які міцно закріплені в нашій корпоративній культурі. Завдяки такому підходу ми прагнемо уникнути фінансових збитків і втрати довіри до нас з самого початку. Таким чином, при управлінні можливими ризиками ми ніколи не втрачаємо з поля зору майбутнє і наслідки для нашої компанії.

ЗВІТ BMW GROUP.

ІНТЕГРОВАНИЙ ЗВІТ ПРО ПОТОЧНЕ СТАНОВИЩЕ.

Спеціальні пропозиції BMW, сталий розвиток, Огляд центру діяльності Синя інфографіка звіту BMW Group з концепт-каром BMW

BMW Group усвідомлює, що її відповідальність полягає у екологічності, вимірюваності та прозорості звітування у сфері сталого розвитку.
 

  • Із 2020 року ми об'єднуємо наш річний звіт зі звітом про сталий розвиток у єдине інтегроване звітування.
  • У 2022 році BMW Group отримала нагороду Building Public Trust Award за найкращу звітність зі сталого розвитку серед компаній DAX 40.
  • Цей комбінований звіт пропонує точний огляд наших цілей у сфері сталого розвитку, а також демонструє досягнуті річні показники.

РЕЙТИНГИ СТАЛОГО РОЗВИТКУ BMW.

BMW GROUP У ТАКИХ ОРГАНІЗАЦІЯХ, ЯК ECOVADIS.

Спеціальні пропозиції BMW, сталий розвиток, Огляд центру діяльності, Логотип EcoVadis

BMW Group розглядає зовнішні рейтинги як дуже важливий спосіб надання партнерам і клієнтам об'єктивної оцінки. Тому ми принципово просимо завжди надсилати запити на зовнішні заяви до прес-служби BMW Group та менеджерів із роботи з ключовими клієнтами BMW Group, щоб отримати остаточну інформацію з конкретних тем або питань.

ПОСЛУГИ.

BMW Group пропонує широкий спектр інструментів та послуг для підтримки B2B-клієнтів у досягненні їхніх цілей сталого розвитку, щоб вони могли ефективніше та екологічніше використовувати свій транспортний засіб. Дані Tool Fleet є одним із прикладів цього: Цей інструмент пропонує велику кількість послуг і надає різні дані про транспортні засоби для власників автопарку BMW або MINI. Дані про автопарк пропонуються в п'яти модулях і охоплюють більше десяти актуальних прикладних кейсів для керування автопарком. Вони варіюються від управління пробігом і контрактами до статусу транспортного засобу та надання GPS-координат. Сервіс, технічне обслуговування та споживання включаються додатково. Починаючи з 2023 року, в пропозицію будуть додатково включені три нові пакети послуг зі сталого розвитку. Доступ до даних можна отримати або безпосередньо через веб-сайт, або за допомогою гнучкого інтерфейсу (API).

Читати далі

ДАНІ ПРО АВТОПАРК ─ НОВІ ПОСЛУГИ ЗІ СТАЛОГО РОЗВИТКУ.

Спеціальні пропозиції BMW, сталий розвиток, Огляд центру діяльності Дані автопарку Автомобіль BMW їде по дорозі на тлі гірських пейзажів
  • Оцінка та прозорість показників CO2 при оцінці частки їзди без викидів для PHEV ─ аналіз потенціалу та рекомендації щодо електрифікації автопарку.

РІШЕННЯ BMW CHARGING.

Спеціальні пропозиції BMW, сталий розвиток, Огляд центру діяльності, рішення BMW Charging, Автомобіль BMW на зарядній станції з жінкою на передньому плані

Зручне заряджання на кількох сотнях тисяч громадських зарядних станцій у Європі з повністю зеленою електроенергією. Ми також пропонуємо індивідуальні рішення для заряджання вдома та на роботі.

ВІХИ У СФЕРІ СТАЛОГО РОЗВИТКУ.

СТАЛИЙ РОЗВИТОК У BMW GROUP МАЄ ДАВНІ ТРАДИЦІЇ.

Спеціальні пропозиції BMW, сталий розвиток, Огляд центру діяльності, BMW 1602

1972.

На Олімпійських іграх в Мюнхені був представлений публіці BMW 1602 Elektro як перший автомобіль від BMW з електричним приводом.

Спеціальні пропозиції BMW, сталий розвиток, Огляд центру діяльності, віха 1973 р., зелена природа на тлі штаб-квартири BMW

1973.

BMW Group є першим автовиробником у світі, який призначив власного співробітника з питань охорони навколишнього середовища.

Спеціальні пропозиції BMW, сталий розвиток, Огляд центру діяльності, віха 2000 р., великий план руки із зеленим паростком на землі

2000.

Сталий розвиток стає фундаментальним керівним принципом у корпоративній стратегії BMW Group.

Спеціальні пропозиції BMW, сталий розвиток, Огляд центру діяльності, Членство Логотип Глобального договору Організації Об'єднаних Націй

Із 2001-го року.

Членство BMW Group у Глобальному договорі ООН. Опубліковано перший звіт про сталий розвиток BMW.

Спеціальні пропозиції BMW, сталий розвиток, BMW EfficientDynamics горизонт із сонцем

2007.

Технологічні розробки BMW EfficientDynamics щодо зменшення споживання пального вказують шлях у майбутнє.

Спеціальні пропозиції BMW, сталий розвиток, Огляд центру діяльності, віха 2009 р., автомобіль BMW стоїть серед зеленої природи

2009.

Сталий розвиток стає постійною корпоративною метою для BMW Group.

Спеціальні пропозиції BMW, сталий розвиток, Огляд центру діяльності, віха 2011 р., срібні компоненти на складі

2011.

Сталий розвиток є невід'ємною частиною процесу закупівель і важливим критерієм закупівлі.

Спеціальні пропозиції BMW, сталий розвиток, управління центром діяльності, цілі сталого розвитку 2012, Вид на виробничий майданчик з висоти пташиного польоту

2012.

Визначення десяти цілей сталого розвитку, які мають бути досягнуті до 2022 року.

Спеціальні пропозиції BMW, сталий розвиток, BMW i3 вид спереду стоячи

2013.

BMW i3 представлений публіці як піонер електромобільності.

Спеціальні пропозиції BMW, сталий розвиток, З 2014 року Логотип EcoVadis

Із 2014-го року.

Рейтинг BMW Group за допомогою платформи EcoVadis.

Спеціальні пропозиції BMW, сталий розвиток, Огляд центру діяльності, цільова мета скорочення викидів CO2

2020.

Визначення амбітних цілей щодо скорочення викидів CO2 по всьому ланцюгу створення доданої вартості.

Спеціальні пропозиції BMW, сталий розвиток, огляд центру діяльності, спрямованість на сталий розвиток

Із 2020-го року.

Сталий розвиток знаходиться в центрі стратегічної орієнтації BMW Group.

Спеціальні пропозиції BMW, сталий розвиток, огляд центру діяльності, BMW I Vision Circular вид спереду у три чверті на місці

2021.

BMW i Vision Circular як новатор циркулярної економіки. Перший інтегрований звіт опублікований за 2020 рік.

ПОШИРЕНІ ЗАПИТАННЯ.

  • Як сталий розвиток впроваджується в BMW Group?
  • Чим у питаннях сталого розвитку BMW Group відрізняється від своїх конкурентів?
  • Чи є BMW Group членом EcoVadis? Яке місце посідає компанія в міжнародному галузевому порівнянні?