BMW Group представляє новий BMW M5 CS. Новий флагман BMW M задає найвищі стандарти у сегменті ультрашвидкісних автомобілів, адже він володіє найкращою динамікою та ексклюзивною зовнішністю у класі. Характерною рисою спеціальної серії BMW M5 CS є чотиримісна компоновка салону. Перші автомобілі BMW M5 CS з'являться в Україні навесні 2021 року.
ЩО НОВОГО?
- Силовий агрегат 4,4 л V8 з віддачею 635 л.с. робить новий BMW M5 CS найпотужнішим автомобілем BMW M в історії.
- Роботи з полегшення конструкції M5 CS забезпечили зниження ваги на 70 кг у порівнянні з M5 Competition.
- Декоративні елементи кузова отримали ексклюзивне виконання Gold Bronze, а денні ходові вогні BMW Laserlight - жовте світіння.
ЩО ВАЖЛИВО?
- Новий BMW M5 CS має чотиримісну конфігурацію салону з карбоновими сидіннями M спереду і ковшоподібними сидіннями ззаду.
- Карбоно-керамічні гальма M і спортивна вихлопна система M Sport з нержавіючої сталі входять до стандартної комплектації.
- Перші автомобілі BMW M5 CS з'являться в Україні навесні 2021 року.
ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ.
Спеціальна версія BMW M5 CS поєднує в собі ще більш вражаючий баланс між зручністю щоденного використання, кращої у класі динамікою, а також виняткові можливості на гоночному треку. BMW M5 CS отримав статус флагманської моделі BMW M і лінійки ультраспортівних версій CS.
СИЛОВИЙ АГРЕГАТ.
- Найпотужніший автомобіль в історії BMW M.
- Удосконалена система охолодження.
- Більш ефективна система мастила, адаптована для високих поздовжніх і поперечних навантажень на гоночному треку.
- Більш жорсткі опори двигуна.
- Оптимізована робота турбокомпресорів; максимальний тиск впорскування - 350 бар.
Новий BMW M5 CS оснащений бензиновим двигуном V8 M TwinPower Turbo об'ємом 4,4 л, який розвиває 635 к.с. (на 10 к.с. більше, ніж M5 Competition) і має у своєму розпорядженні крутний момент 750 Нм. Силовий агрегат поєднується зі спортивною автоматичною коробкою передач Steptronic та ефективним повним приводом M xDrive з активним заднім диференціалом М. Вони забезпечують M5 CS найкращу в класі динаміку, недоступну для конкурентів.
Час розгону від 0 до 100 км/год у BMW M5 CS становить всього 3,0 секунди (на 0,3 секунди швидше M5 Competition). На розгін до 200 км/год автомобіль витрачає лише 10,3 секунди (на 0,5 секунди швидше M5 Competition). Максимальна швидкість спеціальної версії BMW M5 CS встановлена електронікою на позначці 305 км/ч.
ОСОБЛИВОСТІ ІНТЕР’ЄРА.
- Чотиримісна компоновка салону.
- Карбонові сидіння M.
- Спрощена центральна консоль.
- Строчка червоного і синього кольору на ременях безпеки в стилі М.
- Накладки на пороги з логотипом M5 CS і підсвічуванням.
Салон спеціальної версії BMW M5 CS розрахований на чотирьох чоловік. У ньому використовуються анатомічні полегшені карбонові крісла M спереду, а також індивідуальні ковшоподібні сидіння ззаду. Основний чорний колір шкіри Merino тут поєднується з контрастними вставками і строчкою червоного кольору Mugello Red. На підголівниках передніх сидінь виконана перфорація, яка проявляє обриси легендарної гоночної траси Нюрбургринг.
Самі підголівники виконані у вигляді знімних накладок, які можуть бути легко демонтовані. Така конструкція дозволяє звільнити додатковий простір в області голови для використання шолома на гоночній трасі. Крім того, передні сидіння доповнені логотипами M5 з ефектним підсвічуванням.
Приємні тактильні відчуття забезпечує спортивне кермо M Alcantara c позначенням нульової позначки в дусі гоночних автомобілів. Відмітка контрастного червоного кольору виконана у вигляді перфорації. Кермо доповнене карбоновими пелюстками перемикання передач, а спиці отримали стильну обробку Black Chrome.
Цікавим рішенням, застосовуваним в BMW M5 CS, стала полегшена центральна консоль. Вона оснащується нерухомим підлокітником, який отримав обробку шкірою з подвійною червоною строчкою. Відмова від речового ящика зіграла свою роль в цілому комплексі заходів з оптимізації ваги - поряд з карбоновими елементами кузова і сидіннями. Ексклюзивність спеціальної версії додатково підкреслена логотипами CS на передній панелі і між задніми сидіннями.
ЕКСТЕР’ЄР.
- Стандартна оптика BMW Laserlight c жовтим світінням у стилі автомобілів GT.
- Ексклюзивні матові кольори кузова.
- Акценти в кольорі Gold Bronze.
- Широке застосування полегшеного вуглепластика.
Спеціальна версія BMW M5 CS отримала ряд індивідуальних рішень, що дозволяють виділити автомобіль на тлі M5 Competition. Окантовка фірмової решітки радіатора BMW виконана в ексклюзивному кольорі Gold Bronze, так само як і 20-дюймові ковані колісні диски М. Логотипи M5 CS на решітці радіатора і декоративні М-вставки на передніх крилах теж пофарбовані у відтінок Gold Bronze, який робить M5 CS ще яскравішим.
Однією з унікальних особливостей нового BMW M5 CS стала світлодіодна оптика з жовтим світінням світлографіки BMW Icon Lights. У режимі денних ходових вогнів L-образні секції світяться звичним білим кольором. Однак, при включенні ближнього і дальнього світла, а також при активації привітального освітлення Welcome Light, колір змінюється на жовтий.
Спеціально для BMW M5 CS був створений індивідуальний, легший пакет аеродинамічних елементів. Капот цілком виконаний з полегшеного вуглепластика за технологією CFRP і доповнений накладками вентиляційних отворів з класичного карбону. З вуглепластика CFRP виготовлені передній спліттер, спойлер на кришці багажника і задній дифузор.
Крім стандартного кольору у виконанні Brands Hatch Grey для спеціальної версії M5 CS доступні два ексклюзивних матових кольори палітри BMW Individual - Frozen Brands Hatch Grey і Frozen Deep Green.
ОСОБЛИВОСТІ ШАСІ.
- Змінені опори передніх і задніх амортизаторів.
- Карбоно-керамічні гальма М в стандартній комплектації.
- Спортивні шини Pirelli P Zero Corsa (275/35 R 20 спереду і 285/35 R 20 ззаду).
- Вихлопна система M5 CS з більш насиченим звуком.
За максимально ефективне уповільнення відповідають стандартні для M5 СS карбоно-керамічні гальма, які на 23 кг легше складових механізмів M на моделі M5 Competition. А більш потужний і агресивний звук двигуна створює спортивна вихлопна система, оснащена заслінками для зміни інтенсивності звучання.
ТЕХНОЛОГІЇ ТА АГРЕГАТИ.
Як і у випадку з BMW M5 Competition, 12,3-дюймовий екран мультимедійної системи M5 CS надає водієві швидкий доступ до налаштувань двигуна, шасі та повного приводу. Швидка зміна між режимами Road, Sport і Track здійснюється за допомогою кнопки M Mode.
Повноприводна трансмісія М xDrive з активним заднім диференціалом М дозволяє радикально змінити характер автомобіля в залежності від уподобань водія.
Крім стандартного режиму з розподілом тяги на всі колеса BMW M5 CS має спеціальний режим 2WD, в якому вся потужність передається на задню вісь без втручання системи контролю стійкості DSC. Таку функцію особливо оцінять досвідчені водії.