BMW M5 CS
BMW M5 CS
BMW M5 CS
BMW M5 CS
BMW M5 CS
BMW M5 CS
BMW M5 CS

НОВИЙ BMW M5 CS.

BMW Group представляє новий BMW M5 CS. Новий флагман BMW M задає найвищі стандарти у сегменті ультрашвидкісних автомобілів, адже він володіє найкращою динамікою та ексклюзивною зовнішністю у класі. Характерною рисою спеціальної серії BMW M5 CS є чотиримісна компоновка салону. Перші автомобілі BMW M5 CS з'являться в Україні навесні 2021 року. 

 

ЩО НОВОГО?

 

  • Силовий агрегат 4,4 л V8 з віддачею 635 л.с. робить новий BMW M5 CS найпотужнішим автомобілем BMW M в історії. 
  • Роботи з полегшення конструкції M5 CS забезпечили зниження ваги на 70 кг у порівнянні з M5 Competition. 
  • Декоративні елементи кузова отримали ексклюзивне виконання Gold Bronze, а денні ходові вогні BMW Laserlight - жовте світіння.

 

ЩО ВАЖЛИВО?

 

  • Новий BMW M5 CS має чотиримісну конфігурацію салону з карбоновими сидіннями M спереду і ковшоподібними сидіннями ззаду. 
  • Карбоно-керамічні гальма M і спортивна вихлопна система M Sport з нержавіючої сталі входять до стандартної комплектації. 
  • Перші автомобілі BMW M5 CS з'являться в Україні навесні 2021 року. 

 

ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ.

 

Спеціальна версія BMW M5 CS поєднує в собі ще більш вражаючий баланс між зручністю щоденного використання, кращої у класі динамікою, а також виняткові можливості на гоночному треку. BMW M5 CS отримав статус флагманської моделі BMW M і лінійки ультраспортівних версій CS.

 

СИЛОВИЙ АГРЕГАТ.

 

  • Найпотужніший автомобіль в історії BMW M. 
  • Удосконалена система охолодження. 
  • Більш ефективна система мастила, адаптована для високих поздовжніх і поперечних навантажень на гоночному треку. 
  • Більш жорсткі опори двигуна. 
  • Оптимізована робота турбокомпресорів; максимальний тиск впорскування - 350 бар. 

 

Новий BMW M5 CS оснащений бензиновим двигуном V8 M TwinPower Turbo об'ємом 4,4 л, який розвиває 635 к.с. (на 10 к.с. більше, ніж M5 Competition) і має у своєму розпорядженні крутний момент 750 Нм. Силовий агрегат поєднується зі спортивною автоматичною коробкою передач Steptronic та ефективним повним приводом M xDrive з активним заднім диференціалом М. Вони забезпечують M5 CS найкращу в класі динаміку, недоступну для конкурентів. 

 

Час розгону від 0 до 100 км/год у BMW M5 CS становить всього 3,0 секунди (на 0,3 секунди швидше M5 Competition). На розгін до 200 км/год автомобіль витрачає лише 10,3 секунди (на 0,5 секунди швидше M5 Competition). Максимальна швидкість спеціальної версії BMW M5 CS встановлена електронікою на позначці 305 км/ч.

 

ОСОБЛИВОСТІ ІНТЕР’ЄРА.

 

  • Чотиримісна компоновка салону. 
  • Карбонові сидіння M. 
  • Спрощена центральна консоль. 
  • Строчка червоного і синього кольору на ременях безпеки в стилі М. 
  • Накладки на пороги з логотипом M5 CS і підсвічуванням. 

 

Салон спеціальної версії BMW M5 CS розрахований на чотирьох чоловік. У ньому використовуються анатомічні полегшені карбонові крісла M спереду, а також індивідуальні ковшоподібні сидіння ззаду. Основний чорний колір шкіри Merino тут поєднується з контрастними вставками і строчкою червоного кольору Mugello Red. На підголівниках передніх сидінь виконана перфорація, яка проявляє обриси легендарної гоночної траси Нюрбургринг. 

 

Самі підголівники виконані у вигляді знімних накладок, які можуть бути легко демонтовані. Така конструкція дозволяє звільнити додатковий простір в області голови для використання шолома на гоночній трасі. Крім того, передні сидіння доповнені логотипами M5 з ефектним підсвічуванням. 

 

Приємні тактильні відчуття забезпечує спортивне кермо M Alcantara c позначенням нульової позначки в дусі гоночних автомобілів. Відмітка контрастного червоного кольору виконана у вигляді перфорації. Кермо доповнене карбоновими пелюстками перемикання передач, а спиці отримали стильну обробку Black Chrome. 

 

Цікавим рішенням, застосовуваним в BMW M5 CS, стала полегшена центральна консоль. Вона оснащується нерухомим підлокітником, який отримав обробку шкірою з подвійною червоною строчкою. Відмова від речового ящика зіграла свою роль в цілому комплексі заходів з оптимізації ваги - поряд з карбоновими елементами кузова і сидіннями. Ексклюзивність спеціальної версії додатково підкреслена логотипами CS на передній панелі і між задніми сидіннями.

 

ЕКСТЕР’ЄР.

 

  • Стандартна оптика BMW Laserlight c жовтим світінням у стилі автомобілів GT.
  • Ексклюзивні матові кольори кузова. 
  • Акценти в кольорі Gold Bronze. 
  • Широке застосування полегшеного вуглепластика. 

 

Спеціальна версія BMW M5 CS отримала ряд індивідуальних рішень, що дозволяють виділити автомобіль на тлі M5 Competition. Окантовка фірмової решітки радіатора BMW виконана в ексклюзивному кольорі Gold Bronze, так само як і 20-дюймові ковані колісні диски М. Логотипи M5 CS на решітці радіатора і декоративні М-вставки на передніх крилах теж пофарбовані у відтінок Gold Bronze, який робить M5 CS ще яскравішим. 

 

Однією з унікальних особливостей нового BMW M5 CS стала світлодіодна оптика з жовтим світінням світлографіки BMW Icon Lights. У режимі денних ходових вогнів L-образні секції світяться звичним білим кольором. Однак, при включенні ближнього і дальнього світла, а також при активації привітального освітлення Welcome Light, колір змінюється на жовтий. 

 

Спеціально для BMW M5 CS був створений індивідуальний, легший пакет аеродинамічних елементів. Капот цілком виконаний з полегшеного вуглепластика за технологією CFRP і доповнений накладками вентиляційних отворів з класичного карбону. З вуглепластика CFRP виготовлені передній спліттер, спойлер на кришці багажника і задній дифузор. 

 

Крім стандартного кольору у виконанні Brands Hatch Grey для спеціальної версії M5 CS доступні два ексклюзивних матових кольори палітри BMW Individual - Frozen Brands Hatch Grey і Frozen Deep Green.

 

ОСОБЛИВОСТІ ШАСІ.

 

  • Змінені опори передніх і задніх амортизаторів. 
  • Карбоно-керамічні гальма М в стандартній комплектації. 
  • Спортивні шини Pirelli P Zero Corsa (275/35 R 20 спереду і 285/35 R 20 ззаду).
  • Вихлопна система M5 CS з більш насиченим звуком. 

 

За максимально ефективне уповільнення відповідають стандартні для M5 СS карбоно-керамічні гальма, які на 23 кг легше складових механізмів M на моделі M5 Competition. А більш потужний і агресивний звук двигуна створює спортивна вихлопна система, оснащена заслінками для зміни інтенсивності звучання.

 

ТЕХНОЛОГІЇ ТА АГРЕГАТИ.

 

Як і у випадку з BMW M5 Competition, 12,3-дюймовий екран мультимедійної системи M5 CS надає водієві швидкий доступ до налаштувань двигуна, шасі та повного приводу. Швидка зміна між режимами Road, Sport і Track здійснюється за допомогою кнопки M Mode. 

 

Повноприводна трансмісія М xDrive з активним заднім диференціалом М дозволяє радикально змінити характер автомобіля в залежності від уподобань водія. 

 

Крім стандартного режиму з розподілом тяги на всі колеса BMW M5 CS має спеціальний режим 2WD, в якому вся потужність передається на задню вісь без втручання системи контролю стійкості DSC. Таку функцію особливо оцінять досвідчені водії.

Читати далі