Упродовж 35 років BMW M5 був стійким втіленням потужного спортивного седана – спеціальна ювілейна модель BMW M GmbH буде випущена обмеженою серією у кількості 350 екземплярів.
Мюнхен. 35 років тому відділ BMW Motorsport GmbH створив нову категорію автомобілів. Перший потужний седан поєднує у собі динаміку кермування спортивного автомобіля з комфортом і функціональністю 4-дверного автомобіля преміум-класу. Названа BMW M5 і оснащена рядним 6-циліндровим двигуном від спортивного автомобіля BMW M1 із середнім розташуванням двигуна, нова модель почала вражаючу кар'єру, яку сьогодні продовжує BMW M5 Competition (витрата пального в змішаному циклі: 10,6-10,5 л/100 км, викиди CO2 в змішаному циклі: 241-238 г/км), задаючи темп. Сьогодні BMW M5 є найуспішнішим потужним спортивним седаном у світі та, як і раніше, зобов'язаний своїм шармом досвіду BMW M GmbH в області автоспорту. До ювілею BMW M GmbH представляє спеціальну модель BMW M5, яка має найпотужніший двигун під капотом в історії моделі – потужністю 460 кВт/625 к.с., – а також вражає унікальними елементами дизайну та оснащення. BMW M5 Edition 35 Years випустять обмеженою серією у 350 екземплярів, він буде доступний по всьому світу з липня 2019 року.
Упродовж шести поколінь динамічний потенціал BMW M5 постійно збільшувався, але високопродуктивний седан постійно залишався вірним своєму характеру. Як незалежна модель, заснована на базі BMW 5 серії, вона пропонує додаткову потужність, яка дійсно виражає пристрасть до автоспорту. Високообертова концепція двигуна та відмінна технологія підвіски ідеально поєднуються з високим рівнем потужності двигуна, а характерні елементи дизайну M для оптимізації повітряного потоку й аеродинаміки гарантують типові характеристики поведінки BMW M5 на дорозі з максимальною динамікою, маневреністю та точністю.
Ювілейна модель з ексклюзивним оздобленням BMW Individual.
У BMW M5 Edition 35 Years з особливою інтенсивністю оживають відчуття М і винятковий характер спортивного седана. В основі конфігурації спеціальної моделі знаходиться BMW M5 Competition, завдяки якому динаміка седана, натхненна автомобільним спортом, отримує новий вимір. Це забезпечується двигуном V8 з технологією M TwinPower Turbo, максимальною потужністю 460 кВт/625 к.с. і максимальним обертовим моментом 750 Н∙м, а також особливо прямим з'єднанням двигуна, спеціально розробленою технологією підвіски, системою повного приводу M xDrive і активним диференціалом M ззаду. Враження від кермування, пропоновані BMW M5 Competition, визначаються потужною тягою, оптимальної стійкістю, винятковою стабільністю їзди та керованістю, які можна точно контролювати у будь-який час. Автомобіль прискорюється з 0 до 100 км/год за 3,3 секунди, а позначку 200 км/год долає через 10,8 секунди.
Екстер'єр та інтер'єр BMW M5 Edition 35 Years вражають так само, як і його динамічні характеристики. Особливо якісні елементи дизайну М, розроблені спеціально для моделі Edition, та оздоблення BMW Individual надають автомобілю статус ексклюзивної колекційної моделі. Його вражаючий зовнішній вигляд забезпечується спеціальним оздобленням BMW Individual, виконаним з металіка Frozen Dark Grey II, який має особливу пігментацію для створення враження шовкової матової поверхні. Нові 20-дюймові легкосплавні диски M з Y-подібними спицями в кольорі Graphite Grey були створені виключно для моделі Edition. Крім того, супорти стандартної гальмівної системи M виконані у глянцевому чорному кольорі. Карбон-керамічна гальмівна система M опціонально доступна з гальмівними супортами, оздобленими золотом.
На додаток до багатофункціональних сидінь M і повного шкіряного оздоблення BMW Individual Merino чорного кольору з бежевими контрастними швами, особливий ексклюзивний стиль інтер'єру створюють елементи оздоблення з анодованого золота з алюмінієво-карбонової структурою, яка представлена тут вперше. Ці тонко структуровані, високоякісні глянцеві поверхні розташовані в області панелі приладів, оздоблення дверей і центральної консолі. Іншими характерними особливостями спеціальної моделі є накладки на пороги з написом «M5 Edition 35 Jahre» та лазерне гравіювання «M5 Edition 35 Jahre 1/350» на кришці підстаканника в центральній консолі.
BMW M5: 35 років на вершині свого сегмента.
Завдяки своїй технології і дизайну BMW M5 Edition 35 Years особливо автентично втілює філософію, на якій заснована концепція високопродуктивного седана. Двигун, трансмісія, підвіска та дизайн BMW M5 завжди формували ретельно узгоджену комплектацію. Постійна передача потужності в широкому діапазоні обертів двигуна є такою самою відмінною рисою, як і маневреність, безпека водіння автомобіля на дорозі, його захоплюючі динамічні характеристики на гоночній трасі та його стильний занижений зовнішній вигляд.
Навіть BMW M5 першого покоління був дивно непомітним, із зовнішнім виглядом, який здавався практично ідентичним порівняно до базової моделі. Це зробило характеристики його двигуна ще більш вражаючими. Рядний 6-циліндровий двигун, запозичений у BMW M1 і злегка модифікований, розвивав потужність 210 кВт/286 к.с. – на 9 к.с. більше, ніж в легендарному спортивному автомобілі з середнім розташуванням двигуна, завдяки оптимізованій цифровій електроніці двигуна. «Підвіска завжди повинна бути швидшою, ніж двигун» – таким був керівний принцип для автомобілів BMW M у той час, тому BMW M5 була надана посилена спортивна підвіска та високоефективна гальмівна система, а на додаток до них – посилена 5-ступінчаста швидкісна коробка передач і блокування диференціала заднього моста з ефектом блокування 25%.
Друге покоління BMW M5 також відрізнялося стильним зовнішнім виглядом: спочатку він рухався по дорозі з потужністю 232 кВт/315 к.с., а з 1992 року – 250 кВт/340 к.с. Тепер він має такі функції, як стандартна підвіска з автоматичним регулюванням дорожнього просвіту на задній осі, щоб забезпечити характерний баланс між характеристиками гоночної траси та найвищим повсякденним комфортом. У третьому поколінні BMW M5, випущеному в 1998 році, дві типові на даний момент подвійні задні вихлопні труби вперше забезпечували непомітне представлення видатних характеристик двигуна моделі. Крім того, двигун V8 потужністю 294 кВт/400 к.с. тепер потребував значно більших вентиляційних отворів спереду. Четверте покоління BMW M5 було обладнано вражаючим двигуном, який був ще більш значним, ніж раніше: 10-циліндровий силовий агрегат, запозичений у Формули-1, розвинув максимальну потужність 373 кВт/507 к.с. Крім того, V10 підняв концепцію високотехнологічних двигунів M на новий рівень – більше 8000 обертів на хвилину та дуже вражаючий звук.
З поверненням до двигуна V8 у п'ятому поколінні BMW M5 у 2011 році також пов'язане впровадження турбо-технології. Два турбокомпресори, розташовані у V-образному просторі між двома рядами циліндрів, стали основними особливостями високооборотного двигуна потужністю 412 кВт/560 к.с., оснащеного 7-ступінчастою коробкою передач з подвійним зчепленням та активним блокуванням диференціалу. Шоста й остання глава історії успіху BMW M5 знову визначається двигуном V8. З новим силовим агрегатом потужність підвищується до 441 кВт/600 к.с., а у BMW M5 Competition – до 460 кВт/625 к.с. Вперше інтелектуальна система повного приводу M xDrive сприяє найбільш впевненій передачі потужності на дорожнє покриття. Вона виводить динаміку на абсолютно новий рівень і дозволяє легко керувати новітнім і найпотужнішим BMW M5, навіть з дуже спортивним стилем водіння та максимальним використанням потужності.