Our tool for managing your permission to our use of cookies is temporarily offline. Therefore some functionality is missing.
BMW НА ШЛЯХУ ДО ЕКОЛОГІЧНОГО МАЙБУТНЬОГО.
ДІЗНАЙТЕСЯ, ЯК BMW GROUP ЗАБЕЗПЕЧУЄ ЕКОЛОГІЧНУ МОБІЛЬНІСТЬ.

1. ЕЛЕКТРИФІКОВАНА МОБІЛЬНІСТЬ.
До 2021 року BMW Group вже вивела на дороги 1 000 000 електрифікованих автомобілів.
2. ПЕРЕРОБКА АКУМУЛЯТОРНИХ БАТАРЕЙ.
90% матеріалів високовольтної акумуляторної батареї в електрифікованому автомобілі від BMW Group підлягають переробці.
3. ІНКЛЮЗИВНІСТЬ.
6,5% людей, які працюють у BMW Group, мають інвалідність — адже відданість не визнає відмінностей.
4. ЦИРКУЛЯРНИЙ ПІДХІД.
У середньому 60 кг переробленого пластику інтегрується в новий автомобіль BMW Group — тобто до 20% загальної маси.
5. ПЕРЕРОБКА ВІДХОДІВ.
У 2021 році 99% відходів, які утворюються в результаті нашого світового внутрішнього виробництва у 2,5 мільйонів автомобілів на рік, або переробляються як матеріали (93,4%), або піддаються подальшій (наприклад, термічній) обробці (5,8%).
6. ЕНЕРГОЗБЕРІГАЮЧІ ЗАХОДИ.
З 2018 року BMW Group економить 130 мільйонів кВт⋅год електроенергії завдяки переходу 16 заводів на світлодіодне освітлення.
7. РІЗНОМАНІТТЯ.
120 000 колег, які працюють у BMW Group, походять із 113 країн — різноманіття є одним із наших ключових факторів успіху.
8. ЗМЕНШЕНИЙ РІВЕНЬ ВИКИДІВ CO2.
У період з 2006 по 2022 рік було досягнуто зниження викидів, які утворюються під час виробництва кожного автомобіля BMW Group, на 78,1%.
АВТОМОБІЛІ ТА МАТЕРІАЛИ.
НОВИЙ BMW iX Є НАШИМ ШЛЯХОМ ДО ЕКОЛОГІЧНОСТІ ВИЩОГО РІВНЯ.
Дізнайтеся, як BMW iX ідеально поєднує в собі інновації та розкіш. Натиснувши «Shop The Look», ви можете продовжувати налаштовувати BMW iX, представлений у відео, відповідно до ваших побажань.

ЕЛЕКТРИФІКОВАНЕ ЗАДОВОЛЕННЯ ЗА КЕРМОМ У НАЙБІЛЬШ ЕКОЛОГІЧНІЙ ФОРМІ.

Застосунок My BMW. ПРЯМИЙ ЗВ’ЯЗОК З ВАШИМ BMW.

ПЕРЕРОБЛЕНІ МАТЕРІАЛИ — ПОВТОРНЕ ВИКОРИСТАННЯ ПРОТИ УТИЛІЗАЦІЇ.

Рибальські сітки.
Панелі підлоги в BMW iX та новому BMW X1 виготовлені з пластикової нитки, вихідним матеріалом для якої є рибальські сітки, покриття для підлоги та відходи виробництва пластику. Новий і все ще унікальний процес переробки в майбутньому перетворить рибальські сітки та волосіні на високоякісний перероблений пластик, який буде використовуватися в новому класі автомобілів з 2025 року. Деталі панелей, які використовуються всередині та зовні, призводять до зменшення викидів CO2 на 25% у порівнянні зі звичайними компонентами.

Переробка пластику.
У багатьох компонентах BMW використовуються перероблені матеріали. Як-от напрямні для бамперів, основа дверних панелей, накладка лобового скла та рама переднього капота BMW iX, які на 100% виготовлені із переробленого пластику.

Волокна кактуса.
У співпраці з компаніями-початківцями BMW Group розробляє інноваційні поверхні на біологічній основі. Нещодавно розроблений Deserttex™, наприклад, складається з подрібнених волокон кактуса та поліуретанової матриці на біологічній основі. Отже, відмова від продуктів тваринного походження може поєднуватися зі значним зниженням викидів CO2.
ЕКОЛОГІЧНІШІ ЛАКОФАРБОВІ ПОКРИТТЯ З БІОМАСИ.

У фарбувальних цехах європейських заводів BMW Group використовуються фарби з матовим покриттям, які виробляються не з сирої нафти, а з регенеративної сировини, як-от біологічні відходи. Крім того, на заводах BMW Group у Росліні та Лейпцигу також використовується екологічно чисте антикорозійне покриття. Зниження викидів CO2 у процесі, сертифікованому TÜV, становить понад 15 000 тонн у період з 2022 по 2030 рік.
ПОШИРЕНІ ПИТАННЯ ЩОДО ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ ТА МАТЕРІАЛІВ.
Наскільки екологічними є електромобілі?
Викиди CO2 у повністю електричного BMW iX3, наприклад, на 30% нижчі, ніж у BMW X3 sDrive20d, якщо використовувати стандартну електроенергію, доступну на європейському ринку (на основі споживання відповідно до встановленого законом циклу WLTP ). Якщо акумулятор заряджається виключно електроенергією з відновлюваних джерел, економія викидів CO2 досягає навіть 60%.
Скільки працює акумуляторна батарея електромобіля?
BMW Group має досвід виробництва понад 1 мільйона електрифікованих моделей за останні 10 років. Отже, купуючи новий плагін-гібрид BMW та електромобіль BMW i, ви отримуєте розширену гарантію на високовольтну накопичувальну систему з максимальним пробігом до 160 000 км.
З яких елементів складається акумуляторна батарея електромобіля?
Літій-іонна акумуляторна батарея складається з чотирьох компонентів: катода, анода, сепаратора та електроліту. Ключовими факторами якості батареї є точна кількість і, у свою чергу, якість складових частин, а також спосіб поєднання та обробки окремих компонентів.
Які перспективні матеріали використовуються в автомобілях BMW?
Завдяки використанню відновлюваної сировини та натуральних волокон, переробленого пластику, веганських альтернатив шкірі, а також переробленого текстилю, BMW Group прагне підвищити загальну обізнаність про екологічні матеріали та запропонувати прозоре уявлення про свій шлях до екологічного майбутнього.
З точки зору BMW Group, лише цілісний підхід у роботі з усталеними та новими матеріалами зможе стабільно зменшити викиди CO2 у довгостроковій перспективі. З цієї причини BMW Group не тільки прискорює успішний розвиток ринку вторинних матеріалів, але й також активізує співпрацю з інноваційними стартапами в галузі перспективних матеріалів.
Що робить BMW для переробки акумуляторних батарей електромобілів?
Під девізом «Дизайн для вторинної переробки» BMW Group розглядає розробку та виробництво кожного нового автомобіля BMW як закладення основ для розвитку екологічно безпечного способу вторинної переробки. Сюди також входять високовольтні батареї електромобілів, що закінчили термін служби. На додаток до того, що BMW Group застосовує стратегію вторинного використання в якості стаціонарного накопичувача електроенергії задля стабілізації громадської електромережі, вона також працює з різними партнерами для розвитку вторинної переробки та забезпечення циркулярності матеріалів для батарейних елементів.
ЦИРКУЛЯРНІСТЬ І РЕСУРСИ.

ПІЗНАЙТЕ СИЛУ ЦИРКУЛЯРНОСТІ.
НАШЕ БАЧЕННЯ: СТВОРЕННЯ МАЙБУТНІХ АВТОМОБІЛІВ З СЬОГОДНІШНІХ.
Відповідальне поводження з ресурсами відіграє ключову роль для BMW Group. У цьому процесі ми хочемо продовжувати використовувати сировину відповідно до наших чотирьох принципів циркулярної економіки:
RE:THINK — Ми враховуємо циркулярність у всьому, що створюємо
RE:DUCE — Робимо більше з меншими витратами у всьому
RE:THINK ‘Максимально збільшуємо цінність нашої продукції
RE:CYCLE — Якнайдовше зберігаємо цикли ресурсів
ЧОТИРИ ФАЗИ ЖИТТЯ АКУМУЛЯТОРНОЇ БАТАРЕЇ.

Розвиток.
У Мюнхенському центрі компетенції з виробництва батарей BMW Group проводить дослідження ідеального хімічного складу елементів літій-іонної батареї. Це передбачає піддавання складових частин катода, анода, сепаратора та електроліту складному процесу розробки.

Використання в автомобілі.
Сучасні електромобілі вже зараз досягають запасу ходу понад 600 км на одному заряді, і ця тенденція зростає. Досвід показує, що електромобілі здатні досягати такого ж пробігу, як і їхні звичайні аналоги, без необхідності заміни високовольтної батареї.

Друге життя.
Після інтенсивного використання літій-іонної батареї в транспортному засобі цілком можливо продовжувати використовувати її протягом багатьох наступних років як стаціонарне сховище на акумуляторних фермах, наприклад, до того, як вона потрапить у процес переробки.

Переробка.
Сировина елемента батареї може бути перероблена. У Мюнхенському центрі компетенції з виробництва батарей BMW Group проводить дослідження ідеального хімічного складу елементів літій-іонної батареї. Це знаменує собою кінець життєвого циклу батареї, і потім все починається знову.
ВІТЕР, СОНЦЕ ТА ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ.
ДВА ЗАВОДИ. ДВА ПРИКЛАДИ.

Енергія вітру.
Кожна з чотирьох вітряних турбін на території заводу BMW Group у Лейпцигу здатна досягти номінальної потужності в 2,5 МВт. Вони покривають близько однієї восьмої електроенергії, необхідної для заводу. Розумна ферма накопичування енергії, на якій до 700 акумуляторних батарей BMW i3 об’єднані в мережу, зберігає надлишкову енергію від чотирьох вітряних турбін у періоди надлишку і повертає електроенергію в мережу, коли вітру недостатньо.

Cонячна енегрія
Сонячна електростанція на заводі BMW Brilliance Automotive Ltd. Dadong (Шеньян) здатна виробляти понад 21 МВт⋅год відновлюваної енергії в 2022 році. З цією метою його площа була збільшена на 110 000 м2 — що еквівалентно приблизно 15 футбольним полям — до загальної кількості 290 000 м2 під час розширення майданчика в Шеньяні.
ПОШИРЕНІ ПИТАННЯ ЩОДО ЦИРКУЛЯРНОСТІ ТА РЕСУРСІВ.
Що означає циркулярна економіка?
Циркулярна економіка, яку також називають циркулярністю, стосується принципу повторного використання продуктів для нових товарів або матеріалів після їх початкового використання як сировини.
Чому циркулярна економіка важлива?
Захист і підтримка навколишнього середовища, багаторазове використання цінних ресурсів і забезпечення меншого утворення відходів — ось чого дотримується BMW Group завдяки своїм чотирьом принципам економіки замкнутого циклу. Крім того, використання вторинних матеріалів (наприклад, алюмінію) дозволяє досягти скорочення CO2. Інновації є ключем до досягнення циркулярної економіки.
Які джерела енергії використовує BMW?
Заводи BMW Group постійно сприяють захисту навколишнього середовища шляхом трансформації з акцентом на екологічність і використання відновлюваних матеріалів. Ми використовуємо найефективніші заходи відповідно до умов і місця розташування. Прикладом є регіональні пункти «зеленої» електроенергії з гідроенергетики, як-от на заводах BMW Group у Мюнхені та Дінгольфінгу, виробництво електроенергії на фотоелектричних установках на китайських заводах BBA в Шеньяні та біогазовому заводі приблизно в 100 км від південноафриканського заводу BMW Group у Росліні, а також виробництво електроенергії з енергії вітру на заводі BMW Group у Лейпцигу.
ВИРОБНИЦТВО ТА ЛАНЦЮГ ПОСТАЧАННЯ.
ЗАХОДИ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ЕКОЛОГІЧНОСТІ НА ВИРОБНИЦТВАХ BMW.
Концентрація на екологічності та наближеність до клієнтів — це те, що відрізняє BMW Group. Ось чому ми виробляємо безпосередньо на своїх місцях по всьому світу, дотримуючись єдиних стандартів якості та безпеки.

НІМЕЧЧИНА.
Мюнхен: Система зворотного осмосу використовується для обробки стічних вод після нанесення катодного покриття — свого роду ґрунтовки для транспортних засобів — і повторно використовує стічні води на тій самій стадії процесу. Загалом це зменшує річне споживання прісної води більш ніж на шість мільйонів літрів. Зелений дах фарбувального цеху площею приблизно 10 000 м2 покращує не тільки ізоляцію, але й якість повітря на місці.
Дінгольфінг: Завдяки теплоелектростанції завод BMW Group у Дінгольфінгу виробляє майже половину власної потреби в електроенергії. Із зовнішніх закупівель використовується 100-відсоткова зелена електроенергія, зокрема отримана безпосередньо з місцевих гідроелектростанцій. Завод забезпечує понад 40% потреб у воді за рахунок власних свердловин, зберігаючи таким чином запаси питної води в регіоні.
Лейпциг: Розумна акумуляторна ферма зберігає надлишкову енергію від чотирьох вітряних турбін у періоди перевищення потреби і повертає електроенергію в мережу, коли вітру недостатньо.
ДАДОНГ (КИТАЙ).
На додаток до своїх сонячних панелей, що охоплюють площу близько 110 000 м2, завод BMW Brilliance Automotive Ltd. Dadong (Шеньян) сортує свій алюмінієвий і сталевий брухт і не використовує прісну воду в процесі фарбування. Внутрішня залізнична станція також дозволяє транспортувати 80% готових автомобілів повністю або частково до відповідних місць призначення залізницею.
РОСЛІН (ПІВДЕННА АФРИКА).
Завод BMW Group у Росліні отримує електроенергію з біогазової установки, пов’язаної з великою тваринницькою фермою, розташованою приблизно за 100 км. Навіз приблизно 30 000 тварин забезпечує до 30% місцевих потреб в електроенергії. Крім того, фарбувальний цех, як і його двійник в Лейпцигу, використовує стійке антикорозійне покриття, яке зменшує викиди CO2 на 40% порівняно з покриттями з викопних джерел.
1. СПАРТАНБУРГ (США).
Завод BMW Group у Спартанбурзі використовує метан із сусіднього сміттєзвалища, щоб задовольнити до 25% власної потреби в енергії за допомогою комбінованої теплоелектростанції. Щороку 400 сонячних модулів виробляють ще 135 МВт⋅год зеленої електроенергії.
2. НІМЕЧЧИНА.
Мюнхен: Система зворотного осмосу використовується для обробки стічних вод після нанесення катодного покриття — свого роду ґрунтовки для транспортних засобів — і повторно використовує стічні води на тій самій стадії процесу. Загалом це зменшує річне споживання прісної води більш ніж на шість мільйонів літрів. Зелений дах фарбувального цеху площею приблизно 10 000 м2 покращує не тільки ізоляцію, але й якість повітря на місці.
Дінгольфінг: Завдяки теплоелектростанції завод BMW Group у Дінгольфінгу виробляє майже половину власної потреби в електроенергії. Із зовнішніх закупівель використовується 100-відсоткова зелена електроенергія, зокрема отримана безпосередньо з місцевих гідроелектростанцій. Завод забезпечує понад 40% потреб у воді за рахунок власних свердловин, зберігаючи таким чином запаси питної води в регіоні.
Лейпциг: Розумна акумуляторна ферма зберігає надлишкову енергію від чотирьох вітряних турбін у періоди перевищення потреби і повертає електроенергію в мережу, коли вітру недостатньо.
3. ДЕБРЕЦЕН (УГОРЩИНА).
Новий завод BMW Group, що розробляється в Дебрецені, є першим у світі автомобільним заводом, який повністю відмовився від використання викопних джерел енергії у виробництві автомобілів.
4. ДАДОНГ (КИТАЙ).
На додаток до своїх сонячних панелей, що охоплюють площу близько 110 000 м2, завод BMW Brilliance Automotive Ltd. Dadong (Шеньян) сортує свій алюмінієвий і сталевий брухт і не використовує прісну воду в процесі фарбування. Внутрішня залізнична станція також дозволяє транспортувати 80% готових автомобілів повністю або частково до відповідних місць призначення залізницею.
5. ЧЕННАЇ (ІНДІЯ).
У 2021 році завод BMW Group у Ченнаї зібрав близько 13 мільйонів літрів дощової води — і таким чином зміг задовольнити приблизно 90% річної потреби у воді. За цей же період сонячні панелі заводу забезпечила понад 60% потреб в енергії.
6. РОСЛІН (ПІВДЕННА АФРИКА).
Завод BMW Group у Росліні отримує електроенергію з біогазової установки, пов’язаної з великою тваринницькою фермою, розташованою приблизно за 100 км. Навіз приблизно 30 000 тварин забезпечує до 30% місцевих потреб в електроенергії. Крім того, фарбувальний цех, як і його двійник в Лейпцигу, використовує стійке антикорозійне покриття, яке зменшує викиди CO2 на 40% порівняно з покриттями з викопних джерел.
BMW БЕРЕ НА СЕБЕ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ.
Екологічність охоплює багато аспектів у BMW: від перевірки наших ланцюгів постачання до підтримки зовнішніх програм — ми робимо все, щоб наш екологічний слід був якомога меншим.

Програми екологічності.
BMW Group є першим німецьким виробником автомобілів, який приєднався до «Business Ambition for 1,5 °C». Це охоплює нашу відданість кліматичній нейтральності вздовж ланцюжка доданої вартості до 2050 року. Як наслідок, ми автоматично стаємо учасником програми ООН «Race to Zero». З іншого боку, наше давнє членство в «Екологічній програмі ООН» є ще одним свідченням того, наскільки серйозно BMW Group ставиться до сталого розвитку.

Кобальт на користь розвитку.
BMW Group прагне погодити видобуток і переробку кобальту зі стратегією екологічного розвитку та міжнародними стандартами праці. З цією метою у 2018 році BMW Group разом із низкою інших партнерів заснувала міжгалузеву ініціативу «Кобальт на користь розвитку», щоб покращити умови праці та життя працівників маломасштабного видобутку кобальту в Демократичній Республіці Конго.

Управління ланцюгом постачання та логістика.
Багатоетапний процес забезпечує нашу відповідальність за мережу постачальників у всіх відповідних підрозділах BMW Group. Серед підрозділів, у яких ми запровадили специфікації для соціальних та екологічних стандартів, є використання енергії, логістика та розробка компонентів. Також до цього списку входить процес укладання контрактів як критерій прийняття рішень та розвиток постачальників. Щоб запровадити ці екологічні та соціальні стандарти, ми є співавторами Ініціативи відповідального ланцюга постачання (англ. Responsible Supply Chain Initiative, RSCI). Сьогодні ми вже покладаємося на електричні вантажівки для доставки у деяких випадках товарів на заводи і підтримуємо ініціативи, спрямовані на організація морських перевезень транспортних засобів для зменшення викидів.
ПОШИРЕНІ ПИТАННЯ ЩОДО ВИРОБНИЦТВА ТА ЛАНЦЮГА ПОСТАЧАННЯ
Які заходи впроваджує BMW Group у закупівлях сировини?
Дотримання екологічних і соціальних стандартів у мережі постачальників є проголошеною метою BMW Group. Зокрема, це стосується дотримання прав людини та екологічного видобутку сировини. Потенційні ризики виникають насамперед під час виробництва та подальшій переробці 37 актуальних для нас сировин та груп матеріалів. Прикладами є натуральний каучук, вольфрам, літій і кобальт. Ми протидіємо цим ризикам стандартизованими запобіжними заходами та заходами реагування, адаптованими до кожної сировини, а також заходами, специфічними саме для BMW Group.
Яких екологічних стандартів дотримуються постачальники BMW?
BMW Group застосовує велику кількість заходів для забезпечення екологічних і соціальних стандартів у мережі постачальників. BMW очікує від усіх постачальників впровадження ефективної програми управління захисту навколишнього середовища, дотримання екологічних стандартів і постійного мінімізації споживання ресурсів і впливу на навколишнє середовище (енергії, води, відходів, викидів тощо). Для контролю відповідності використовуються різні заходи, як-от аудити.
Що таке викиди CO2?
Викиди CO2 з’являються, наприклад, внаслідок спалювання вуглецевмісних матеріалів, таких як нафта, вугілля та деревина. Саме тому кількість викидів CO2 надзвичайно зросла після індустріалізації. Чинниками викидів CO2 є виробники електроенергії та тепла, а також промисловість і навіть приватні домогосподарства. В автомобільній промисловості викиди CO2 можуть бути результатом виробництва, використання та утилізації транспортних засобів. Ось чому BMW Group намагається вирішити всі три проблеми, щоб зменшити викиди CO2.
Як BMW допомагає мені зменшити мій слід CO2?
Перехід на електрифіковану модель BMW може зменшити індивідуальні викиди CO2 на етапі використання порівняно з автомобілем, оснащеним класичним двигуном внутрішнього згоряння. Такі технології, як eDrive Zones, додатково допомагають реалізувати весь потенціал гібрида BMW, що підключається від мережі. Крім того, додаток My BMW [цифрове рішення для підтримки вашої електромобільності] пропонує розумні послуги, що забезпечують економний стиль водіння.
СОЦІАЛЬНА СФЕРА Й КЕРІВНИЦТВО.
ДІЗНАЙТЕСЯ БІЛЬШЕ — З ПОДКАСТАМИ BMW.
Пізнайте захоплюючі нові ідеї екологічного розвитку BMW з подкастами від наших співробітників.

МИ НАДАЄМО ЕКОЛОГІЧНОСТІ ОБЛИЧЧЯ.
ЗАВДЯКИ НАШИМ ФАХІВЦЯМ.


Анна, фахівець із екологічного інтер’єру, ділиться своїми перспективами щодо еко-матеріалів.
Даніела очолює відділ екологічного дизайну BMW Group і розповідає про те, як екологічний розвиток впливає на кожне рішення в дизайні.


БІЛЬШЕ БІОРІЗНОМАНІТТЯ ЗАВДЯКИ БДЖОЛАМ.

На додаток до своїх послідовних цілей екологічної концепції, BMW Group також об’єднує зусилля зі своїми співробітниками для реалізації багатьох невеликих ініціатив, спрямованих на захист навколишнього середовища та видів. У Мюнхені, Лейпцигу, Регенсбурзі, Берліні чи Дінгольфінгу: різноманітні види та колонії бджіл знайшли новий дім у різних локаціях BMW Group у Німеччині. Ідея, яка з’явилась у співробітників, забезпечує важливий внесок у збільшення біорізноманіття.
СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ У BMW GROUP.

Різноманіття.
BMW Group вважає різноманіття проявом сили. Ми впроваджуємо різні точки зору, досвід і навички в повсякденну роботу — таким чином зміцнюючи нашу винахідну силу. Завдяки навчальним курсам, бесідам та зустрічам у форматі діалогів ми створюємо обізнаність серед співробітників і керівного персоналу. Ми заохочуємо різноманіття і рівні можливості під час найму та розвитку персоналу. Захист від дискримінації, рівне ставлення до всіх працівників і повага в повсякденному бізнесі міцно закріплені в наших інституціях.

Соціальна залученість.
Як компанія з багатонаціональною робочою силою та присутністю на п’яти континентах, ми є частиною суспільства. З цієї причини наша екологічна, економічна та соціальна відповідальність також виходить за межі нашої основної діяльності. У всіх наших міжнародних представництвах ми робимо наголос на кращих умовах життя та можливостях для навчання, а також на міжкультурному спілкуванні. Завдяки нашій багатогранності ми також робимо внесок у досягнення цілей сталого розвитку ООН.

BMW Foundation Herbert Quandt.
BMW Foundation Herbert Quandt є незалежною компанією, яка своєю діяльністю в якості ключового партнера робить внесок у соціальну відповідальність BMW Group. Водночас вона надихає лідерів у всьому світі щодо прийняття відповідальності у суспільстві та створення кампаній за мирне, справедливе та екологічне майбутнє.
ПОШИРЕНІ ПИТАННЯ ЩОДО СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ ТА КЕРІВНИЦТВА.
Яким чином BMW Group забезпечує свою соціальну та культурну відповідальність?
Концентрація на екологічності є частиною філософії BMW Group. Як компанія з багатонаціональною робочою силою та присутністю на п’яти континентах, ми є частиною суспільства та приймає свою відповідальність. Ми сфокусовані на міжкультурній комунікації, добре обґрунтованій освіті для дітей та молоді, а також безпеці дорожнього руху. Волонтерське залучення наших співробітників робить такий же важливий внесок у соціальну відповідальність BMW Group, як і BMW Foundation Herbert Quandt, незалежний траст компанії.
До яких екологічних інновацій прагне BMW?
За допомогою системи BMW iFACTORY BMW Group представляє революційну стратегію для виробництва автомобілів майбутнього. Впровадження BMW iFACTORY відбувається на всіх заводах BMW Group по всьому світу. Водночас вона встановлює нові стандарти в питаннях захисту клімату та конкурентоспроможності завдяки гнучким, ефективним і цифровим виробничим технологіям. Новий завод в угорському місті Дебрецен, який буде виробляти повністю електричний New Class з 2025 року, є дійсно інноваційним проєктом.
Як BMW Group підтримує різноманіття?
BMW Group вважає різноманіття проявом сили. Ось чому ми використовуємо навчальні курси, бесіди та зустрічи у форматі діалогів, щоб поінформувати співробітників і керівний персонал про позитивний внесок, який для компанії може зробити різноманіття. Крім того, BMW Group сприяє різноманітності та рівності можливостей у розвитку персоналу. Такі ключові принципи, як захист від дискримінації, рівне ставлення до всіх працівників і повага в повсякденному бізнесі, міцно закріплені в керівних принципах, зокрема в кодексі поведінки і в кодексі прав людини та умов праці від BMW Group.
Які соціальні проєкти підтримує BMW Group?
Завдяки своїм соціальним зобов’язанням BMW Group прагне задовольнити конкретні потреби та досягти довгострокового впливу. У центрі цих зусиль ми розміщуємо проєкти, які ми цілеспрямовано можемо підтримувати завдяки нашим компетенціям. На наших локаціях ми розробляємо освітні проєкти, спрямовані на те, щоб полегшити молоді вихід на ринок праці і таким чином відкрити їм кращі перспективи в житті. У співпраці з Альянсом цивілізацій ООН (англ. United Nations Alliance of Civilisations, UNAOC) ми регулярно з 2011 року вручаємо нагороду за міжкультурні інновації — Intercultural Innovation Award. Нагорода присуджується проєктам, які шукають конструктивні вирішення проблем стосовно міжкультурної напруги та конфліктів.
ЕНЕРГОСПОЖИВАННЯ І ЗАПАС ХОДУ.
BMW iX xDrive40:
Споживання енергії у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл WLTP): 21,2–19,3
Електричний запас ходу у км (WLTP): 394-426
Офіційні дані про витрату пального, викиди CO2, енергоспоживання й електричний запас ходу були визначені відповідно до приписаної процедури вимірювання і відповідають Регламенту (ЄС) 715/2007 з поправками. Дані WLTP стосовно запасу ходу враховують будь-яке додаткове обладнання. Для транспортних засобів, офіційно затверджених з 01.01.2021, офіційні технічні характеристики існують тільки відповідно до WLTP. Додаткову інформацію про методи вимірювання NEDC і WLTP можна знайти на сайті www.bmw.de/wltp
ЕНЕРГОСПОЖИВАННЯ І ЗАПАС ХОДУ.
BMW iX xDrive40:
Споживання енергії у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл WLTP): 21,2–19,3
Електричний запас ходу у км (WLTP): 394-426Офіційні дані про витрату пального, викиди CO2, енергоспоживання й електричний запас ходу були визначені відповідно до приписаної процедури вимірювання і відповідають Регламенту (ЄС) 715/2007 з поправками. Дані WLTP стосовно запасу ходу враховують будь-яке додаткове обладнання. Для транспортних засобів, офіційно затверджених з 01.01.2021, офіційні технічні характеристики існують тільки відповідно до WLTP. Додаткову інформацію про методи вимірювання NEDC і WLTP можна знайти на сайті www.bmw.de/wltp