Our tool for managing your permission to our use of cookies is temporarily offline. Therefore some functionality is missing.
ПЛАГІН-ГІБРИДИ BMW.
Найкраще від обох світів.
Завдяки використанню бензинового та електричного двигуна, плагін-гібриди BMW гарантують максимальну гнучкість, а отже ідеально можуть підлаштовуватись під вимоги та потреби вашого повсякденного життя. Ноу-хау з повністю електричної технології BMW eDrive суббренда BMW i дозволяє забезпечити електричний запас ходу у понад 70 км (залежно від моделі) – при цьому електрична система приводу без локальних шкідливих викидів ідеально підходить для руху по місту, щоденних поїздок на роботу чи довгої поїздки по магазинах. Під час довгих поїздок або на автомагістралях ви можете використовувати досить комфортний запас ходу з використанням двигуна внутрішнього згоряння. Завдяки розумному використанню електроенергії плагін-гібрид BMW автоматично перемикається між приводами відповідно до потреб, і таким чином гарантує максимальну ефективність у будь-який час. Постійно зростаючий ряд гібридних автомобілів BMW загальною кількістю у 10 різних моделей 2, 3, 5, 7 та X серій пропонує максимум різноманітності та індивідуальності для кожного стилю життя. Приєднуйтесь до нас, дізнайтесь більше про світ плагін-гібридів BMW і знайдіть саме ту модель, яка вам найбільше підходить!
МОДЕЛЬНИЙ РЯД НАШИХ ПЛАГІН-ГІБРИДІВ: РІЗНОМАНІТНИЙ, ЯК І ЖИТТЯ.
ПЛАГІН-ГІБРИДИ BMW 3 СЕРІЇ СЕДАН.
Плагін-гібриди BMW 3 серії Седан BMW 320e, BMW 330e та BMW 330e xDrive вражають своїм електричним запасом ходу до 60 км.
BMW 3 СЕРІЇ TOURING ПЛАГІН-ГІБРИДИ:
Touring плагін-гібриди BMW 3 серії BMW 330e, BMW 320e xDrive, BMW 330e and BMW 330e xDrive вражають своїм електричним запасом ходу до 57 км.
ПЛАГІН-ГІБРИДИ BMW 5 СЕРІЇ СЕДАН.
Плагін-гібриди BMW 5 серії Седан BMW 520e, BMW 530e, BMW 530e xDrive та BMW 545e xDrive вражають своїм електричним запасом ходу до 61 км.
BMW 5 СЕРІЇ TOURING ПЛАГІН-ГІБРИДИ:
Touring плагін-гібриди BMW 5 серії BMW 520e, BMW 530e and BMW 530e xDrive вражають своїм електричним запасом ходу до 57 км.
BMW X5 xDRIVE45e.
BMW X3 xDRIVE30e.
BMW 2 СЕРІЇ ACTIVE TOURER 225xe.
ПЛАГІН-ГІБРИДИ BMW 7 СЕРІЇ СЕДАН.
Плагін-гібриди BMW 7 серії Седан BMW 745e, BMW 745Le and BMW 745Le xDrive вражають своїм електричним запасом ходу до 55 км.
BMW X1 xDRIVE25e.
BMW X2 xDRIVE25e.
ТЕХНОЛОГІЧНА ОСНОВА.
Дізнайтесь більше про технології плагін-гібридів BMW.
ЗОНИ EDRIVE ТА СИСТЕМА BMW POINTS.
Ми розробили BMW eDrive Zone, аби підтримати безпечне водіння у зонах, позначених як зони з низьким рівнем викидів тощо. Таким чином ваш плагін-гібрид BMW автоматично розпізнає, коли потрапляє в екологічну зону, і самостійно перемикається на повністю екологічий, чистий електричний режим водіння. З програмою BMW Points ви отримуєте бонусні бали за кожен кілометр, пройдений в електричному режимі, та вдвічі більше балів за водіння в екологічних зонах. Ви можете переглядати їхню кількість та керувати ними у застосунку My BMW*. Потім BMW Points можна перетворити на корисні винагороди, такі як безкоштовні квоти до BMW Charging.
ЧАСТІ ЗАПИТАННЯ: ВІДПОВІДІ НА НАЙВАЖЛИВІШІ ЗАПИТАННЯ СТОСОВНО НАШИХ ПЛАГІН-ГІБРИДІВ.
Що таке плагін-гібрид?
Плагін-гібрид (PHEV – Plug-in Hybrid Electric Vehicle) поєднує в собі бензиновий та електричний двигуни, а також високовольтну батарею — таким чином він пропонує найкраще з двох світів. Це дозволяє зменшити споживання палива та викиди CO2. Взаємодія між цими двома системами також забезпечує додаткову продуктивність та прискорення.
Плагін-гібрид можна заряджати від розетки, настінної станції заряджання Wallbox або на громадській зарядній станції. Максимальна ефективність плагін-гібрида досягається за умови використання повністю зарядженої батареї; що означає, що зарядний пристрій повинен бути вдома та на роботі.
Наприклад, електричний запас ходу з повністю заряджено BMW 530e досягає 66 кілометрів. Як і у випадку з усіма транспортними засобами, які використовують високовольтну батарею, внаслідок технологічних досягнень останніх років запас ходу продовжу. Під час рекуперації, тобто кожного разу, коли ви піднімаєте ногу з педалі акселератора, кінетична енергія перетворюється в електричну енергію і подається до батареї — у результаті ви отримаєте додаткові кілометри до вашого запасу ходу.
Як частина своєї стратегії «Сила вибору», BMW пропонує своїм клієнтам великий вибір плагін-гібридів як свідоме рішення на користь цієї особливо ефективної системи приводу.
Плагін-гібрид ідеально підходить для водіїв, які прагнуть якомога більшої універсальності: з одного боку, він пропонує електричний привід для щоденного використання, наприклад, для економічно вигідної поїздки до офісу. Оптимальне використання забезпечується регулярними поїздками на середні відстані, в яких переважає використання електричного приводу. З іншого боку, ці автомобілі пропонують максимальний запас ходу та гнучкість для великих відстаней, такі як поїздка на вихідні з сім’єю.Які переваги має плагін-гібрид?
Водій плагін-гібрида помітить деякі переваги: майже безшумна їзда у повністю електричному режимі та додаткове прискорення від електричного двигуна.
Багато власників плагінів-гібридів вже покривають більшість своїх маршрутів в електричному режимі. Зрештою, щоденна відстань поїздок часто становить менше 50 кілометрів. Залежно від індивідуального тарифу на електроенергію, це вже призводить до значної економії порівняно з класичним автомобілем з двигуном внутрішнього згоряння. І вам зовсім не потрібно жертвувати комфортним запасом ходу останніх завдяки плагін-гібриду. Якщо заряду батареї недостатньо, двигун внутрішнього згоряння вмикається автоматично, щоб не зупиняти вашу поїздку.
Для цієї категорії транспортних засобів також існують фінансові вигоди для окремих країн: безпосередньо завдяки субсидіям для електромобілів та опосередковано завдяки вигідним податкам через менші викиди CO2.Які фактори впливають на роботу високовольтної батареї в моєму плагін-гібриді?
Одним із основних зовнішніх факторів, що впливає на ефективність та ємність батареї, є температура. Як ви мабуть знаєте з досвіду користування мобільним телефоном, продуктивність батарей обмежена за холодних і жарких температур. Ось чому, особливо взимку, важливо «підготувати» ваш транспортний засіб під час заряджання – іншими словами, використати спеціально функцію для попереднього нагрівання батареї та салону. Або ж навпаки, охолодити їх влітку. Це не лише економить вашу електроенергію для подорожі, але означає, що завдяки батареї з оптимальною температурою ви з самого початку отримаєте додаткову ефективність. Заготовлені програми підготовки автомобіля також значною мірою мінімізують вплив температури. А чи знали ви, що ємність батареї також впливає на доступний запас ходу? Окрім температури, іншими факторами є використання додаткових систем, як наприклад, кондиціонер, а також вага вантажу, який ви перевозите, та стиль водіння.
Як мені отримати максимум від мого плагін-гібрида?
Випереджальний режим роботи вашого гібридної системи допоможе вам швидко дістатися до пункту призначення за допомогою активних вказівок. Тож використовуйте активну функцію навігації, навіть якщо ви вже знаєте дорогу. Використання доступної електричної енергії можна розподілити розумно та оптимально відповідно до вашого маршруту, що дозволяє вам їздити у місті та зоні призначення з використанням електричного заряду. У плагін-гібриді звичні режими водіння BMW також розширені режимом водіння HYBRID ECO PRO. Він оптимізує економічність приводу, функцій комфорту, освітлення та кондиціонування. Forward View Assistant – це особлива функція цього режиму. Він показує вам ситуативні поради щодо більш ефективної їзди на преокційному дисплеї або панелі приладів у полі зору — наприклад, він рекомендує зняти ногу з акселератора, якщо ви наближатиметесь до зони обмеження швидкості. Ще однією корисною функцією є Driving Style Analysis, яка аналізує ефективність вашого стилю водіння у меню автомобіля та надає корисні поради для ще більш економічного водіння. У нових автомобілях BMW з гібридним приводом (наприклад, BMW X5 xDrive45e) адаптивна рекуперація також підтримує вас, коли ви відпускаєте педаль акселератора. За допомогою інтелектуальної та адаптованої до ситуації системи керування, транспортний засіб самостійно вибирає між коченням і рекуперацією. Незалежно від транспортний засіб спереду, обмеження швидкості, кругових перехресть, поворотів чи забудованих ділянок – система оптимально адаптує швидкість уповільнення відповідно до дорожньої обстановки. У результаті цього можна зменшити використання гальма та підвищити комфорт руху – все для досягнення максимальної економічності.
На що слід звернути увагу, якщо мій плагін-гібрид залишиться нерухомим або запаркованим упродовж тривалого періоду часу?
Якщо ви залишаєте свій автомобіль на стоянці упродовж тривалого періоду, наприклад, під час відпустки, спробуйте підтримувати рівень заряду від 30% до 50%. Окрім того, транспортний засіб не слід під’єднувати до зарядної станції, коли він стоятиме без використання упродовж тривалого періоду часу.
На що слід звернути увагу, заряджаючи плагін-гібрид?
Як випливає з назви, плагін-гібрид можна заряджати від розетки, настінної станції заряджання Wallbox або на громадській зарядній станції. Максимальна ефективність плагін-гібрида досягається за умови використання повністю зарядженої батареї; що означає, що зарядний пристрій повинен бути вдома та на роботі. Заряджайте ваш плагін-гібрид якомога частіше, щоб завжди використовувати максимальну користь від електроприводу.
ВИТРАТА ПАЛЬНОГО ТА ВИКИДИ CO2.
BMW 3 серії Седан плагін-гібрид:
Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл): 2,0 – 1,5
Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл): 45 – 35
Енергоспоживання у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл): 15,9 – 13,9
BMW 3 серії Touring плагін-гібрид:
Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл): 2,2 – 1,7
Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл): 49 – 38
Енергоспоживання у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл): 15,8 – 14,5
BMW 5 серії Седан плагін-гібрид:
Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл): 2,3 – 1,6
Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл): 53 – 36
Енергоспоживання у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл): 16,3 – 13,8
BMW 5 серії Touring плагін-гібрид:
Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл): 2,4 – 1,8
Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл): 54 – 42
Енергоспоживання у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл): 16,7 – 15,4
BMW X5 xDrive45e:
Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл): 2,0 – 1,7
Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл): 46 – 38
Енергоспоживання у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл): 23,5 – 21,3
BMW X3 xDrive30e:
Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл): 2,4 – 2,1
Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл): 54 – 48
Енергоспоживання у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл): 17,1 – 16,4
BMW 2 серії Active Tourer 225xe:
Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл): 1,9
Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл): 42
Енергоспоживання у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл): 13,5
BMW 7 серії Седан плагін-гібрид:
Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл): 2,5 – 2,1
Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл): 57 – 48
Енергоспоживання у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл): 16,2 – 15,1
BMW X1 xDrive25e:
Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл): 1,9
Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл): 43
Енергоспоживання у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл): 13,8
BMW X2 xDrive25e:
Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл): 2,1 – 1,9
Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл): 47 – 43
Енергоспоживання у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл): 14,2 – 13,7
Інформація про витрату пального, викиди CO2 та енергоспоживання була визначена відповідно до приписаної процедури вимірювання VO (EU) 715/2007 у версії, що діє на момент затвердження типу. Цифри стосуються автомобіля з базовою комплектацією для Німеччини, а представлений запас ходу враховує додаткове обладнання та різні розміри коліс і шин, доступних для даної моделі.
Додаткову інформацію про офіційну витрату пального та офіційні питомі викиди CO2 для нових легкових автомобілів можна знайти у «Посібнику з витрати пального та викидів CO2 для нових легкових автомобілів», який можна безкоштовно отримати у всіх торгових точках або у DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern, Німеччина та за посиланням https://www.dat.de/co2
Значення вже засновані на новому регламенті WLTP і переведені назад у значення, еквівалентні випробувального циклу NEDC, щоб забезпечити порівняння транспортних засобів. Для податків, пов'язаних з транспортними засобами, або інших зборів, заснованих (щонайменше, серед іншого) на викидах CO2, значення CO2 можуть відрізнятися від значень, вказаних тут.
Витрата пального та викиди CO2.
BMW 125i 5-дверний:
Витрата палива в л/100 км (комбінована): 5.9-5.7
Викиди CO2 в г/км (комбіновані): 134-130BMW 125d 5-дверний:
Витрата палива в л/100 км (комбінована): 4.6-4.3
Викиди CO2 в г/км (комбіновані): 121-114BMW M140i 5-дверний:
Витрата палива в л/100 км (комбінована): 7.8
Викиди CO2 в г/км (комбіновані): 179Дані про споживання визначаються відповідно за циклом водіння ЄЕК і залежать від обраних коліс і шин. Представлені моделі включають додаткове обладнання.
Цифри в дужках відносяться до транспортного засобу з семиступінчастою коробкою передач M з подвійним зчепленням з Drivelogic.
Дані про споживання визначаються відповідно за циклом водіння ЄЕК і залежать від обраних коліс і шин. Представлені моделі включають додаткове обладнання.
Більш детальну інформацію про офіційні витрати палива й офіційні викиди CO2 для нових легкових автомобілів можна знайти в «Керівництві з витрати палива і викидів CO2 в новому пасажирському транспортному засобі», яке надається безкоштовно у всіх торгових точках, від DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth -Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern, Німеччина, і за адресою http://www.dat.de/en/offers/publications/guideline-for-fuel-consumption.html.
Цифри не належать до індивідуального транспортного засобу і не є частиною пропозиції; Вони призначені виключно для порівняння різних типів транспортних засобів. Викиди CO2, що виникають при виробництві та постачанні палива або інших джерел енергії, не враховуються при визначенні викидів CO2 відповідно до Директиви 1999/94/EC.
Витрата пального та викиди CO2.
- Disclaimer reference invalid