Електромобільність BMW, плагін-гібриди BMW

ПЛАГІН-ГІБРИДИ BMW.

ПЛАГІН-ГІБРИДИ BMW.

Найкраще від обох світів.

Завдяки використанню бензинового та електричного двигуна, плагін-гібриди BMW гарантують максимальну гнучкість, а отже ідеально можуть підлаштовуватись під вимоги та потреби вашого повсякденного життя. Ноу-хау з повністю електричної технології BMW eDrive суббренда BMW i дозволяє забезпечити електричний запас ходу у понад 70 км (залежно від моделі) – при цьому електрична система приводу без локальних шкідливих викидів ідеально підходить для руху по місту, щоденних поїздок на роботу чи довгої поїздки по магазинах. Під час довгих поїздок або на автомагістралях ви можете використовувати досить комфортний запас ходу з використанням двигуна внутрішнього згоряння. Завдяки розумному використанню електроенергії плагін-гібрид BMW автоматично перемикається між приводами відповідно до потреб, і таким чином гарантує максимальну ефективність у будь-який час. Постійно зростаючий ряд гібридних автомобілів BMW загальною кількістю у 10 різних моделей 2, 3, 5, 7 та X серій пропонує максимум різноманітності та індивідуальності для кожного стилю життя. Приєднуйтесь до нас, дізнайтесь більше про світ плагін-гібридів BMW і знайдіть саме ту модель, яка вам найбільше підходить!

Читати далі

ЗОНИ EDRIVE ТА СИСТЕМА BMW POINTS.

Електромобільність BMW, зони eDrive та BMW Points

Ми розробили BMW eDrive Zone, аби підтримати безпечне водіння у зонах, позначених як зони з низьким рівнем викидів тощо. Таким чином ваш плагін-гібрид BMW автоматично розпізнає, коли потрапляє в екологічну зону, і самостійно перемикається на повністю екологічий, чистий електричний режим водіння. З програмою BMW Points ви отримуєте бонусні бали за кожен кілометр, пройдений в електричному режимі, та вдвічі більше балів за водіння в екологічних зонах. Ви можете переглядати їхню кількість та керувати ними у застосунку My BMW*. Потім BMW Points можна перетворити на корисні винагороди, такі як безкоштовні квоти до BMW Charging.

ЧАСТІ ЗАПИТАННЯ: ВІДПОВІДІ НА НАЙВАЖЛИВІШІ ЗАПИТАННЯ СТОСОВНО НАШИХ ПЛАГІН-ГІБРИДІВ.

  • Що таке плагін-гібрид?
    Електромобільність BMW, часті запитання стосовно плагін-гібридів BMW

    Плагін-гібрид (PHEV – Plug-in Hybrid Electric Vehicle) поєднує в собі бензиновий та електричний двигуни, а також високовольтну батарею — таким чином він пропонує найкраще з двох світів. Це дозволяє зменшити споживання палива та викиди CO2. Взаємодія між цими двома системами також забезпечує додаткову продуктивність та прискорення.

    Плагін-гібрид можна заряджати від розетки, настінної станції заряджання Wallbox або на громадській зарядній станції. Максимальна ефективність плагін-гібрида досягається за умови використання повністю зарядженої батареї; що означає, що зарядний пристрій повинен бути вдома та на роботі.

    Наприклад, електричний запас ходу з повністю заряджено BMW 530e досягає 66 кілометрів. Як і у випадку з усіма транспортними засобами, які використовують високовольтну батарею, внаслідок технологічних досягнень останніх років запас ходу продовжу. Під час рекуперації, тобто кожного разу, коли ви піднімаєте ногу з педалі акселератора, кінетична енергія перетворюється в електричну енергію і подається до батареї — у результаті ви отримаєте додаткові кілометри до вашого запасу ходу.

    Як частина своєї стратегії «Сила вибору», BMW пропонує своїм клієнтам великий вибір плагін-гібридів як свідоме рішення на користь цієї особливо ефективної системи приводу.

    Плагін-гібрид ідеально підходить для водіїв, які прагнуть якомога більшої універсальності: з одного боку, він пропонує електричний привід для щоденного використання, наприклад, для економічно вигідної поїздки до офісу. Оптимальне використання забезпечується регулярними поїздками на середні відстані, в яких переважає використання електричного приводу. З іншого боку, ці автомобілі пропонують максимальний запас ходу та гнучкість для великих відстаней, такі як поїздка на вихідні з сім’єю.

  • Які переваги має плагін-гібрид?
  • Які фактори впливають на роботу високовольтної батареї в моєму плагін-гібриді?
  • Як мені отримати максимум від мого плагін-гібрида?
  • На що слід звернути увагу, якщо мій плагін-гібрид залишиться нерухомим або запаркованим упродовж тривалого періоду часу?
  • На що слід звернути увагу, заряджаючи плагін-гібрид?
Including of /content/bmw/marketB4R1/master/en_BQ/publicPools/teaser-pool/small-teasers/electromobility-2020-new/jcr:content/par-1col1/smallcontentteaser_4 failed
Including of /content/bmw/marketB4R1/master/en_BQ/publicPools/teaser-pool/small-teasers/electromobility-2020-new/jcr:content/par-1col1/smallcontentteaser_5 failed
Including of /content/bmw/marketB4R1/master/en_BQ/publicPools/teaser-pool/small-teasers/electromobility-2020-new/jcr:content/par-1col2/smallcontentteaser_960355771 failed

Я хотів/ла би ознайомитись із програмою корпоративних продажів BMW для підприємств.

ВИТРАТА ПАЛЬНОГО ТА ВИКИДИ CO2.

BMW 3 серії Седан плагін-гібрид:
Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл): 2,0 – 1,5
Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл): 45 – 35
Енергоспоживання у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл): 15,9 – 13,9

 

 

BMW 3 серії Touring плагін-гібрид:
Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл): 2,2 – 1,7
Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл): 49 – 38
Енергоспоживання у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл): 15,8 – 14,5

 

 

BMW 5 серії Седан плагін-гібрид:
Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл): 2,3 – 1,6
Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл): 53 – 36
Енергоспоживання у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл): 16,3 – 13,8

 

 

BMW 5 серії Touring плагін-гібрид:
Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл): 2,4 – 1,8
Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл): 54 – 42
Енергоспоживання у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл): 16,7 – 15,4

 

 

BMW X5 xDrive45e:
Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл): 2,0 – 1,7
Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл): 46 – 38
Енергоспоживання у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл): 23,5 – 21,3

 

 

BMW X3 xDrive30e:
Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл): 2,4 – 2,1
Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл): 54 – 48
Енергоспоживання у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл): 17,1 – 16,4

 

 

BMW 2 серії Active Tourer 225xe:
Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл): 1,9
Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл): 42
Енергоспоживання у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл): 13,5

 

 

BMW 7 серії Седан плагін-гібрид:
Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл): 2,5 – 2,1
Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл): 57 – 48
Енергоспоживання у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл): 16,2 – 15,1

 

 

BMW X1 xDrive25e:
Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл): 1,9
Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл): 43
Енергоспоживання у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл): 13,8

 

 

BMW X2 xDrive25e:
Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл): 2,1 – 1,9
Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл): 47 – 43
Енергоспоживання у кВт⋅год/100 км (змішаний цикл): 14,2 – 13,7

 

 

Інформація про витрату пального, викиди CO2 та енергоспоживання була визначена відповідно до приписаної процедури вимірювання VO (EU) 715/2007 у версії, що діє на момент затвердження типу. Цифри стосуються автомобіля з базовою комплектацією для Німеччини, а представлений запас ходу враховує додаткове обладнання та різні розміри коліс і шин, доступних для даної моделі.

 

Додаткову інформацію про офіційну витрату пального та офіційні питомі викиди CO2 для нових легкових автомобілів можна знайти у «Посібнику з витрати пального та викидів CO2 для нових легкових автомобілів», який можна безкоштовно отримати у всіх торгових точках або у DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern, Німеччина та за посиланням https://www.dat.de/co2

 

Значення вже засновані на новому регламенті WLTP і переведені назад у значення, еквівалентні випробувального циклу NEDC, щоб забезпечити порівняння транспортних засобів. Для податків, пов'язаних з транспортними засобами, або інших зборів, заснованих (щонайменше, серед іншого) на викидах CO2, значення CO2 можуть відрізнятися від значень, вказаних тут.

 

Читати далі

Витрата пального та викиди CO2.

  • BMW 125i 5-дверний:

    Витрата палива в л/100 км (комбінована): 5.9-5.7
    Викиди CO2 в г/км (комбіновані): 134-130

    BMW 125d 5-дверний:
    Витрата палива в л/100 км (комбінована): 4.6-4.3
    Викиди CO2 в г/км (комбіновані): 121-114

    BMW M140i 5-дверний:

    Витрата палива в л/100 км (комбінована): 7.8
    Викиди CO2 в г/км (комбіновані): 179

    Дані про споживання визначаються відповідно за циклом водіння ЄЕК і залежать від обраних коліс і шин. Представлені моделі включають додаткове обладнання.

    Цифри в дужках відносяться до транспортного засобу з семиступінчастою коробкою передач M з подвійним зчепленням з Drivelogic.

    Дані про споживання визначаються відповідно за циклом водіння ЄЕК і залежать від обраних коліс і шин. Представлені моделі включають додаткове обладнання.

    Більш детальну інформацію про офіційні витрати палива й офіційні викиди CO2 для нових легкових автомобілів можна знайти в «Керівництві з витрати палива і викидів CO2 в новому пасажирському транспортному засобі», яке надається безкоштовно у всіх торгових точках, від DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth -Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern, Німеччина, і за адресою http://www.dat.de/en/offers/publications/guideline-for-fuel-consumption.html.

    Цифри не належать до індивідуального транспортного засобу і не є частиною пропозиції; Вони призначені виключно для порівняння різних типів транспортних засобів. Викиди CO2, що виникають при виробництві та постачанні палива або інших джерел енергії, не враховуються при визначенні викидів CO2 відповідно до Директиви 1999/94/EC.

Витрата пального та викиди CO2.

  • Disclaimer reference invalid