ВИЩА ШВИДКІСТЬ. МЕНША МАСА.

Технології BMW EfficientLightweight.

BMW EfficientLightweight - чудовий приклад того, як ефективність і динаміка руху можуть гармонійно поєднуватися один з одним. Завдяки використанню виключно легких і міцних матеріалів, таких як вуглепластик в каркасі пасажирського салону, алюміній в ходовій частині, високоміцна сталь в конструкції кузова або надсучасні магнієві сплави в двигуні, витрату палива вдалося знизити, поліпшивши разом з цим ходові якості і динаміку.

ВИЩА ШВИДКІСТЬ. МЕНША МАСА.Технології BMW EfficientLightweight.

BMW EfficientLightweight - чудовий приклад того, як ефективність і динаміка руху можуть гармонійно поєднуватися один з одним. Завдяки використанню виключно легких і міцних матеріалів, таких як вуглепластик в каркасі пасажирського салону, алюміній в ходовій частині, високоміцна сталь в конструкції кузова або надсучасні магнієві сплави в двигуні, витрату палива вдалося знизити, поліпшивши разом з цим ходові якості і динаміку.

Читати далі

МІНІМАЛЬНА МАСА. ДИНАМІЧНЕ ПРИСКОРЕННЯ.

Від заднього моста до алюмінієвого переднього фартуха, від легкосплавних дисків М до вуглепластикового даху: BMW M4 Купе служить прикладом різноманітності технологій BMW EfficientLightweight.

Витрата палива в змішаному циклі, л/100 км: 8,8 [8,3]

Викиди CO2 в змішаному циклі, г/км: 204 [194]

Читати далі

МІНІМАЛЬНА МАСА. ДИНАМІЧНЕ ПРИСКОРЕННЯ.

ВИСОКА ЖОРСТКІСТЬ І БЕЗПЕКА: ВУГЛЕПЛАСТИКОВИЙ ПАСАЖИРСЬКИЙ ОСЕРЕДОК КУЗОВА.

BMW i проводить революцію в технологіях автомобілебудування, представляючи першу конструкцію пасажирського осередку кузова серійного автомобіля, виготовлену з вуглепластика, і встановлюючи таким чином нові стандарти в сфері виробництва легких конструкцій. Завдяки високій міцності, цей матеріал забезпечує максимальний захист пасажирів у разі аварії, при цьому його мала маса компенсує додаткову масу високовольтної батареї. Результат: високий рівень безпеки в поєднанні зі значною місткістю при одночасній економії маси, а значить, і збільшення динаміки.

 

BMW i3 і BMW i8 - перші крупносерійні автомобілі, в конструкції яких широко використовується високотехнологічний вуглепластик. Довгий час можливості виробництва вуглепластикових деталей були обмежені, оскільки виготовлення вироблялося вручну. Сьогодні BMW Group виробляє вуглецеві волокна та вуглепластикові панелі самостійно, що робить можливим впровадження цієї технології в серійне виробництво.

Витрата палива і викиди CO2.

  • Значення витрати палива і викидів CO2 залежать від обраних розмірів коліс і шин.
    Значення без дужок вказані для базової моделі зі стандартною коробкою передач, значення в дужках - для моделі з коробкою передач, доступною в якості опції (див. Додаткове обладнання).

    Подальша офіційна інформація про витрату палива і конкретні значення викидів CO2 для нових легкових автомобілів вказана в директивах по витраті палива і викидам CO2 для легкових автомобілів, що надаються безкоштовно у всіх пунктах продажу, а також в компанії DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH за адресою: 1, 73760 Ostfildern, Germany (Німеччина).