Our tool for managing your permission to our use of cookies is temporarily offline. Therefore some functionality is missing.

БІЛЬШИЙ ЕФЕКТ. МЕНШЕ ЗУСИЛЬ.
Інтелектуальне керування енергією.
У кожному BMW реалізовані технології BMW EfficientDynamics, такі як автоматична система «старт-стоп», система рекуперації енергії гальмування і електромеханічний підсилювач рульового керування в якості стандартних функцій. Використовуються спільно для інтелектуального керування енергією, ці технології створюють екологічно стійку мобільність вже сьогодні.
У кожному BMW реалізовані технології BMW EfficientDynamics, такі як автоматична система «старт-стоп», система рекуперації енергії гальмування і електромеханічний підсилювач рульового керування в якості стандартних функцій. Використовуються спільно для інтелектуального керування енергією, ці технології створюють екологічно стійку мобільність вже сьогодні.

РЕЖИМ ECO PRO.
Сконцентруйтеся на задоволенні за кермом. Ефективність доступна натисканням на кнопку. Режим ECO PRO системи керування рухом Driving Experience Control дозволяє заощадити до 20% палива без будь-яких зусиль з вашого боку. Додаткові функції дозволяють заощадити приблизно 5%. Загальна економія перераховується в реальний пробіг, який відображається у вигляді бонусного пробігу на дисплеї бортового комп'ютера. Результат: ви в будь-який момент можете бачити, яку відстань можете проїхати.

РЕКУПЕРАЦІЯ ЕНЕРГІЇ ГАЛЬМУВАННЯ.
Ви натискаєте педаль гальма. І в цей момент починає вироблятися енергія. Цінна кінетична енергія, яку можна використовувати. Система рекуперації енергії гальмування перетворює цю енергію в електрику, що використовується для підзарядки акумуляторної батареї, замість того щоб дозволити їй просто розсіятися в простір. Разом з цим для підзарядки батареї потрібно менше енергії двигуна, що в свою чергу знижує витрату палива і викиди.

ЕЛЕКТРОПІДСИЛЮВАЧ КЕРМА.
У традиційних системах підсилювачів рульового керування використовується гідравліка. Такі системи активні постійно, навіть коли водій взагалі не повертає рульове колесо. І на це йде енергія. У випадку з електропідсилювачем замість гідравліки використовується електродвигун, який працює тільки тоді, коли водій фактично повертає рульове колесо. На прямих ділянках або в разі, коли колеса повернені на постійний кут, система не втручається в керування і не споживає енергію. Результат: зниження витрати палива при збереженні традиційної для BMW динаміки в русі.

БОНУСНИЙ ЗАПАС ХОДУ.
Оптимізуючий витрату енергії режим ECO PRO особливим чином адаптує параметри роботи педалі акселератора і коробки передач, а також схему роботи системи обігріву/кондиціонування. Поради ECO PRO допомагають вам оптимізувати свою манеру водіння, а індикатор бонусного пробігу повідомляє, скільки додаткових кілометрів запасу ходу ви «заробили», використовуючи оптимізований режим руху ECO PRO.




ТЕХНОЛОГІЇ ЕКОНОМІЇ ЕНЕРГІЇ ДЛЯ ЕФЕКТИВНОГО ЗАДОВОЛЕННЯ ЗА КЕРМОМ.
Індикатор моменту перемикання передач
Вибір правильного моменту для перемикання передачі - ключ до ефективності. Найбільш ефективна передача для кожного конкретного моменту часу розраховується з урахуванням поточної ситуації водіння й обертів двигуна, після чого відображається на інформаційному дисплеї.
Система також розпізнає швидке прискорення і відповідним чином затримує відображення рекомендацій, чекаючи досягнення потрібної частоти обертання двигуна. Порівняльні дослідження показали, що автомобілі з системою індикації оптимального моменту перемикання передачі споживають приблизно на 4% менше палива.
Автоматична функція «старт-стоп».
Економте паливо ефективно: завдяки автоматичній функції «старт-стоп» паливо витрачається тільки тоді, коли автомобіль рухається. При короткочасній зупинці, наприклад на світлофорі або в дорожньому заторі, автоматична функція "старт-стоп» сприяє економії палива, вимикаючи двигун. Як тільки водій натискає педаль зчеплення (механічна коробка передач) або відпускає педаль гальма (коробка передач Steptronic), двигун автоматично запускається знову за долі секунди.
Функція руху накатом
Як тільки водій прибирає ногу з педалі акселератора і не гальмує, функція руху накатом роз'єднує двигун і трансмісію (на автомобілях з автоматичною коробкою передач). Система є частиною режиму ECO PRO. Автомобіль котиться без будь-якого опору двигуна, який в цей момент працює на холостих обертах з мінімальною витратою палива і рівнем викидів.
Асисент попереднього аналізу маршруту
Асистент попереднього аналізу маршруту також є однією з функцій режиму ECO PRO і допомагає водієві дотримуватися найбільш ефективного режиму водіння. У поєднанні з навігаційною системою Professional асистент розпізнає обмеження швидкості, межі населених пунктів, повороти, перехрестя з круговим рухом, розвороти і виїзди на автострадах протягом встановленого маршруту і заздалегідь дає підказки, коли слід знизити швидкість.
Витрата палива і викиди CO2.
Подальша офіційна інформація про витрату палива і конкретні значення викидів CO2 для нових легкових автомобілів вказана в директивах по витраті палива і викидам CO2 для легкових автомобілів, що надаються безкоштовно у всіх пунктах продажу, а також в компанії DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH за адресою: 1, 73760 Ostfildern, Germany (Німеччина).