БІЛЬШИЙ ЕФЕКТ. МЕНШЕ ЗУСИЛЬ.

Інтелектуальне керування енергією.

У кожному BMW реалізовані технології BMW EfficientDynamics, такі як автоматична система «старт-стоп», система рекуперації енергії гальмування і електромеханічний підсилювач рульового керування в якості стандартних функцій. Використовуються спільно для інтелектуального керування енергією, ці технології створюють екологічно стійку мобільність вже сьогодні.

БІЛЬШИЙ ЕФЕКТ. МЕНШЕ ЗУСИЛЬ.Інтелектуальне керування енергією.

У кожному BMW реалізовані технології BMW EfficientDynamics, такі як автоматична система «старт-стоп», система рекуперації енергії гальмування і електромеханічний підсилювач рульового керування в якості стандартних функцій. Використовуються спільно для інтелектуального керування енергією, ці технології створюють екологічно стійку мобільність вже сьогодні.

Читати далі

РЕЖИМ ECO PRO.

Сконцентруйтеся на задоволенні за кермом. Ефективність доступна натисканням на кнопку. Режим ECO PRO системи керування рухом Driving Experience Control дозволяє заощадити до 20% палива без будь-яких зусиль з вашого боку. Додаткові функції дозволяють заощадити приблизно 5%. Загальна економія перераховується в реальний пробіг, який відображається у вигляді бонусного пробігу на дисплеї бортового комп'ютера. Результат: ви в будь-який момент можете бачити, яку відстань можете проїхати.

РЕКУПЕРАЦІЯ ЕНЕРГІЇ ГАЛЬМУВАННЯ.

Ви натискаєте педаль гальма. І в цей момент починає вироблятися енергія. Цінна кінетична енергія, яку можна використовувати. Система рекуперації енергії гальмування перетворює цю енергію в електрику, що використовується для підзарядки акумуляторної батареї, замість того щоб дозволити їй просто розсіятися в простір. Разом з цим для підзарядки батареї потрібно менше енергії двигуна, що в свою чергу знижує витрату палива і викиди.

ЕЛЕКТРОПІДСИЛЮВАЧ КЕРМА.

У традиційних системах підсилювачів рульового керування використовується гідравліка. Такі системи активні постійно, навіть коли водій взагалі не повертає рульове колесо. І на це йде енергія. У випадку з електропідсилювачем замість гідравліки використовується електродвигун, який працює тільки тоді, коли водій фактично повертає рульове колесо. На прямих ділянках або в разі, коли колеса повернені на постійний кут, система не втручається в керування і не споживає енергію. Результат: зниження витрати палива при збереженні традиційної для BMW динаміки в русі.

БОНУСНИЙ ЗАПАС ХОДУ.

Оптимізуючий витрату енергії режим ECO PRO особливим чином адаптує параметри роботи педалі акселератора і коробки передач, а також схему роботи системи обігріву/кондиціонування. Поради ECO PRO допомагають вам оптимізувати свою манеру водіння, а індикатор бонусного пробігу повідомляє, скільки додаткових кілометрів запасу ходу ви «заробили», використовуючи оптимізований режим руху ECO PRO.

ТЕХНОЛОГІЇ ЕКОНОМІЇ ЕНЕРГІЇ ДЛЯ ЕФЕКТИВНОГО ЗАДОВОЛЕННЯ ЗА КЕРМОМ.

Різні ситуації вимагають різного підходу. Технології економії енергії, такі як індикатор оптимального перемикання передачі або автоматична система «старт-стоп», допомагають водієві підібрати більш раціональну схему керування автомобілем, підвищуючи таким чином ефективність.

  • Індикатор моменту перемикання передач
  • Автоматична функція «старт-стоп».
  • Функція руху накатом
  • Асисент попереднього аналізу маршруту

Витрата палива і викиди CO2.

  • Подальша офіційна інформація про витрату палива і конкретні значення викидів CO2 для нових легкових автомобілів вказана в директивах по витраті палива і викидам CO2 для легкових автомобілів, що надаються безкоштовно у всіх пунктах продажу, а також в компанії DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH за адресою: 1, 73760 Ostfildern, Germany (Німеччина).