БІЛЬШЕ МАНЕВРУВАННЯ. МЕНШЕ ОПОРУ.

Аеродинаміка

БІЛЬШЕ МАНЕВРУВАННЯ. МЕНШЕ ОПОРУ.

Аеродинаміка

Гарні ідеї не завжди повинні бути складними: завдяки заходам, спрямованим на покращення аеродинаміки, таким, як контроль воздушних клапанів, активний задній спойлер або повітряна завіса на передній частині кузова, ваш BMW здатний досягти оптимального коефіцієнту опору. Це матиме позитивний вплив на потужність та стабільність керування разом зі зниженням рівня шуму в салоні автомобіля. Переконайтеся самі.

БІЛЬШЕ МАНЕВРУВАННЯ. МЕНШЕ ОПОРУ.Аеродинаміка

Гарні ідеї не завжди повинні бути складними: завдяки заходам, спрямованим на покращення аеродинаміки, таким, як контроль воздушних клапанів, активний задній спойлер або повітряна завіса на передній частині кузова, ваш BMW здатний досягти оптимального коефіцієнту опору. Це матиме позитивний вплив на потужність та стабільність керування разом зі зниженням рівня шуму в салоні автомобіля. Переконайтеся самі.

РАДІАТОРНА РЕШІТКА ACTIVE AIR STREAM.

Радіаторна решітка Active air stream розуміє, коли двигун, гальма або інші складові потребують повітря та автоматично відкриваєть повітрозабірники.

ПОВІТРЯНА ЗАВІСА.

Поки ви контролюєте свій автомобіль, повітряна завіса контролює потік повітря. Це відбувається завдяки зниженню опору повітря кузову надзвичайно простим, але дуже ефективним спсобом. Вона звужує повітряні канали, пришвидшуючи таким чином потік повітря, та спрямовує його вздовж коліс.

КЛАПАН СПУСКУ ПОВІТРЯ

Ви прискорюєтеся. Ви рухаєтеся швидше й швидше. Але ви все ще не відчуваєте опору повітря. Відбувається тому, що спусковий клапан подає повітря на передні колеса що зменшує турбулентність на колісних дугах та розбиває завихрення повітря. Витрата палива та викиди CO2 знижуються.

АКТИВНИЙ ЗАДНІЙ СПОЙЛЕР.

Зпідвищєнням швидкості, зростає сили, що діє на корпус транспортного засобу. При швидкості 110 км/год активний задній спойлер автоматично подовжується. Опір знижується, оптимізується курсова стійкість, знижується люфт на задніх осях. Також, знижується споживання палива та, відповідно, викиди СО2. При швидкості 70 км/год задній спойлер автоматично займає вихідне положення.

АЕРОДИНАМІЧНИЙ РОЗСІКАЧ ПОВІТРЯ

Аеродинамічний розсікач повітря ― це подовження C-стійки з гострими краями, що розділяє потік повітря чим знижує завихрення позаду транспортного засобу. Знижується аеродинамічний опір на задній вісі, що в свою чергу знижує як споживання пального, так і викиди СО2.

АЕРОДИНАМІЧНІ ОБОДИ КОЛІС.

Достойне протистояння вітру. Ще більш оптимізовані аеродинамічні ободи коліс у дизайні Turbine оптимально спрямовують потік повітря вздовж обох сторін автомобіля, підвищуючи таким чином аеродинаміку автомобіля.

АЕРОДИНАМІКА BMW i8.

Обтічний кузов, вражаюча конічна форма, низька маса ― BMW i8 явно демонструє свій характер бездоганного спортивного автомобіля. Комплекс аеродинамічно оптимізованих заходів одночасно гарантує максимальну динаміку та оптимальну ефективність. Одним з прикладів цього є світлодіодні задні фари, створені за принципами розшарування, і побудовані як повітряні канали, через які проходить потік повітря.


Обʼєєм споживання палива в л/100 км, у комбінованому циклі: 2.1
Викиди CO2 у г/км, у комбінованому циклі: 49
Споживання електроенергії в кВт/100 км, у комбінованому циклі: 11.9

Витрата палива та викиди CO₂.

  • Disclaimer reference invalid
BMW EfficientDynamics