КОЖНА КУЛЬТОВА ЗМІНА КЕРУЄТЬСЯ ГРУПОЮ ПІОНЕРІВ.

BMW i

Народжені електричними.

З моменту, коли BMW i з'явився в 2013 році, електричні піонери в усьому світі їздили, жили і ділилися своїм баченням майбутньої мобільності. На платформах соціальних мереж вони відкривають свої особисті простори, розповідають нам свої електричні історії і ділять моменти повсякденного життя з BMW i.

КОЖНА КУЛЬТОВА ЗМІНА КЕРУЄТЬСЯ ГРУПОЮ ПІОНЕРІВ.Народжені електричними.

З моменту, коли BMW i з'явився в 2013 році, електричні піонери в усьому світі їздили, жили і ділилися своїм баченням майбутньої мобільності. На платформах соціальних мереж вони відкривають свої особисті простори, розповідають нам свої електричні історії і ділять моменти повсякденного життя з BMW i.

Читати далі

КЕТРІН. НАРОДЖЕНА ЕЛЕКТРИЧНОЮ З ВЕРЕСНЯ 2014.

«Мій маленький електромобіль».

Я завжди була раннім усиновлювачем - я обожнюю гаджети, то ж незабаром я закохалася в електромобільні технології збереження чистого повітря і його космічний зовнішній вигляд. Просто зараз електричний автомобіль приходить до тями, і здається, що мрія про електромобілі, нарешті, збувається. Для мене це схоже на чудову техніку для двигуна внутрішнього згоряння. Коли ви керуєте BMW i3, в спокійному, тихому інтер'єрі йде багато напруги. Мені просто подобається перебувати всередині автомобіля і його холодному просторі, коли я переміщаюся по дорогамж. Деякі навіть зупиняються, щоб подивитися, як машина рухається і кричать: «Мені подобається твоя машина».

#GREEN #CALIFORNIA #BORNELECTRIC #BMWi

ЛУ. НАРОДЖЕНИЙ ЕЛЕКТРИЧНИМ З ВЕРЕСНЯ 2014.

«Чим менше - тим більше мантри».

Мені подобається порівнювати BMW i3 з сучасним рухом крихітного будинку, де задумливо спроектований об'єкт може функціонувати в своїй формі, зводячи до мінімуму його розмір. Інтер'єр нагадує ретельно продуманий сучасний будинок Імса: сформована дерев'яна інкрустація, ретельно відібрані матеріали по всьому простору і великі скла. Таким же чином розумний будинок відкривається природі і бесшовно змішує внутрішні і зовнішні простори, i3 призначений для свідомого розміщення безлічі функцій і технологій в такій надійній мінімальній структурі. Ось чому я дивлюся на i3 як на розширення свого життєвого простору.

#BORNELECTRIC #PACIFICNORTHWEST #BMWi

РОДЖЕР. НАРОДЖЕНИЙ ЕЛЕКТРИЧНИМ З ГРУДНЯ 2013.

«У майбутньому зараз».

Я тестував інші електромобілі, але i3 був єдиним, який змусив мене відчути себе особливим. Не те щоб я займаюся пошуком уваги, але я відчуваю, що це викликає великий інтерес, навіть більше, ніж інші «спортивні» автомобілі. I3 - стартер бесіди. Більше людей підходило до мене, питаючи про цей автомобіль, ніж про будь-який інший транспортний засіб, який у мене є. Я використовую його в основному для відпочинку, оскільки я живу дуже близько до свого офісу і зазвичай їжу на велосипеді на роботу. Але в будь-який час, коли у мене є клієнти в місті, я їх катаю. Більшість з них ніколи не були в електромобілі, і це дуже приємний сюрприз для них, коли я тисну «педаль в підлогу».

#THEFUTURE #BORNELECTRIC #BMWi

СТІВ. НАРОДЖЕНИЙ ЕЛЕКТРИЧНИМ З БЕРЕЗНЯ 2015.

"Життя - це подорож."

У моїй сім'ї є давня традиція подорожувати по дорогам, і в нашому BMW i3 ми з легкістю можемо перетворити ці багатоденні поїздки в далекосяжні пункти призначення. Тому i3 - це справжній образ життя для нас, інструмент, який посилює досвід в нашому житті. Він не просто приводить нас до місць, а швидше до пригод. У нас двоє дітей, п'яти і восьми років, і ми хочемо, щоб вони побачили безліч чудес природи, які рясніють в нашому куточку світу. BMW i3 робить це можливим. Дорожні поїздки - це не тільки мета, вони також стосуються спогадів, які можна було отримати там.

#BORNELECTRIC #BMWi3 #SEATTLE

ГЕРІ. НАРОДЖЕНИЙ ЕЛЕКТРИЧНИМ З ЛИПНЯ 2015.

«Сідай і їдь».

Коли я вперше поїхав на BMW i3 в минулому році, мене відразу ж зачепило. Я відчував себе круто. Я відчував себе розумним. Я відчув себе свіжим. Я відчував себе добре, знаючи, що я якимось чином допомагав навколишньому середовищу. У моїх очах найкраща річ – це його дизайн, естетика, розмір і електрична функція. Віддалений додаток дивовижний, він прекрасно мене підтримує. У місті це мені дуже подобається. Парковка могла б бути проблемою, але з i3 я можу легко вписатися в будь-який простір.

#THEFUTURE #BORNELECTRIC #BMWi

ЛЮСІ. НАРОДЖЕНА ЕЛЕКТРИЧНОЮ З ЖОВТНЯ 2015.

"Я закохана."

Я ніколи не думала, що одного разу буду водити повністю електричний автомобіль. Тепер я використовую його кожен день. Я твердо вірю, що електромобілі - наше майбутнє, і я дуже щаслива бути частиною цього процесу. Мені подобається керувати моїм BMW i3 кожну секунду. Це так весело: двигун, прискорення, швидкі старти. Досвід водіння вражає разом з комфортом, красивими матеріалами і інтуїтивним та природним використанням автомобіля в цілому. BMW i3 - це і краса і звір, і я люблю його. Єдиним недоліком є те, що я повинна ділитися ним з моїм чоловіком, але я не хочу цього робити.

#EMISSIONFREE #PRAGUE #PERFECTION #BORNELECTRIC #BMWi

Витрати палива і викиди CO2.

  • Споживана потужність і викиди CO2 для BMW i3 (94 А•год):
    Витрата палива в л/100 км (в поєднанні): 0
    Викиди CO2 в г/км (в поєднанні): 0
    Споживання електроенергії у кВт•год/100 км: 13,6*/13,1**

    Споживана потужність і викиди CO2 для BMW i3 (94 А•год) з Range Extender:
    Викиди CO2 в г/км (в поєднанні): 14,0*/13,0**
    Споживання електроенергії у кВт•год/100 км (в поєднанні): 11,9*/11,5**
    Витрата палива на л/100 км (в поєднанні): 0,6

    Споживана потужність і викиди CO2 для BMW i3s (94 Ач):
    Викиди CO2 в г/км (в поєднанні): 0
    Споживання електроенергії в кВт•год/100 км: 14,31
    Витрата палива в л/100 км (в поєднанні): 0

    Споживана потужність і викиди CO2 для BMW i3s (94 А•год) з Range Extender:
    Викиди CO2 в г/км (в поєднанні): 14.01
    Споживання енергії в кВт•год/100 км (в поєднанні): 12,51
    Витрата палива в л/100 км (в поєднанні): 0,71

    Споживана потужність і викиди CO2 для BMW i8 з гібридним BMW iPerformancee (2)(3):
    Викиди CO2 в г/км (в поєднанні): 49
    Споживання електроенергії у кВт•год/100 км (в поєднанні): 11,9
    Витрата палива в л/100 км (в поєднанні): 2,1

    Споживана потужність і викиди CO2 для BMW i8 Родстер з гібридним BMW iPerformance (2)(3):
    Витрата палива в л/100 км (в поєднанні): 2.1
    Споживання електроенергії в кВт•год/100 км (в поєднанні): 14,5
    Викиди CO2 в г/км (в поєднанні): 46

    * Варіант коліс 1: 19-ти дюймові колеса
    ** Варіант коліс 2: 20-ти дюймові колеса; зимові шини

    Значення витрати палива, викидів CO2 і споживання енергії були визначені відповідно до Європейського Регламенту (ЄС) 715/2007 у версії, застосовної на момент затвердження типу. Цифри відносяться до транспортного засобу з базовою конфігурацією в Німеччині, і в представленому діапазоні розглядається додаткове обладнання і різний розмір коліс і шин, доступних для обраної моделі.

    Значення транспортних засобів, позначених (2), є попередніми.

    Значення транспортних засобів, позначених (3), вже засновані на новому регламенті WLTP і переведені назад в еквівалентні значення NEDC, щоб забезпечити порівняння між транспортними засобами. [Щодо цих транспортних засобів, пов'язаних з податками на транспортні засоби або іншими митами (принаймні, зокрема) на викиди CO2, значення CO2 можуть відрізнятися від значень, вказаних тут.]

    Специфікації ефективності CO2 визначаються відповідно до Директиви 1999/94/ЕC і Європейського Регламенту в їх чинних редакціях. Показання значення засновані на витраті палива, значеннях CO2 і споживанні енергії відповідно до циклу NEDC для класифікації.

    Для отримання додаткової інформації про офіційні витрати палива і конкретні викиди СО2 для нових легкових автомобілів можна витягти з «довідника із витрати палива, викидів CO2 і споживання енергії нових легкових автомобілів», який доступний у всіх точках продажу та на https://www.dat.de/angebote/verlagsprodukte/leitfaden-kraftstoffverbrauch.html.