BMW i Visions

ПРИСКОРЮЮЧИ ПУЛЬС ЧАСУ.

BMW i Visions

BMW i Visions.

ПРИСКОРЮЮЧИ ПУЛЬС ЧАСУ.BMW i Visions.

Вивчення нових шляхів іноді вимагає перерви з традиціями і мислення в абсолютно нових напрямах. У BMW i Visions це прагнення приймає конкретні форми. Перспективні ідеї та інноваційні технології втілюються в реальність. В результаті мобільне майбутнє стає трохи більш відчутним. Кожен BMW I Vision не тільки забезпечує перегляд подальших робіт, а також забезпечує стимул і джерело натхнення для вільної від викідів, стійкої мобільності завтрашнього дня.

Читати далі

BMW iX3 КОНЦЕПТ I BMW i VISION DYNAMICS.

Майбутнє за електрикою і з BMW iX3 Концепт BMW представляє проектне дослідження першого повністю електричного Sports Activity Vehicle (SAV) на Auto China 2018. Завдяки технології BMW eDrive п'ятого покоління і потужній батареї з більш ніж 70 кВтг автомобіль майбутнього серії пропонує дальність ходу понад 400 км при часу зарядки до 30 хвилин. Електрична мобільність на новому рівні - без компромісів у функціональності і комфорті.

 

Концептуальні рішення і концепції майбутнього готові стати реальністю: BMW i Vision Dynamics зображує образ електричної мобільності в динамічній та практичній моделі. Завдяки можливїій дальності ходу в 600 км, максимальній швидкості 200 км/год і прискоренню від 0 до 100 км/год за 4,0 секунди BMWi Visions Dynamics піднімає електричну мобільність на новий рівень. Прогресивний чотиридверний Gran Coupé, що позиціонується по класу між i3 та i8. Напруга між великими поверхнями і тонко обробленими деталями ненав'язливо вказує на інноваційну технологію, що лежить в основі автомобіля.

Зв'язаний з майбутнім.

BMW i Vision Dynamics

ІСТОРІЯ УСПІХУ: BMW i.

2008: ПРОЕКТ i.

Навесні 2008 року кращі уми BMW зустрічаються в цілком таємних місцях в Мюнхені, щоб розглянути амбітну мету: переосмислення міської мобільності. Команда з Мюнхена створила мозковий центр, назвала його «проект i» і поставила собі одну місію: Забути все, що було раніше. Переосмислити все.
Читати далі

2009: BMW VISION EFFICIENT DYNAMICS.

Вперше розроблена загальна концепція економії енергії; Раніше підхід передбачав інтеграцію технологій енергозбереження в існуючі моделі. Корпус та система приводу були розроблені спеціально приділяючи увагу енергозбереженню. Концепція стає технологічною базою для багатьох подальших розробок BMW.
Читати далі

2010: ЗАПУСК BMW i.

Народжений електричним: BMW i - це новий бренд від BMW, який вражає своєю концепцією мобільності та дозволяє використовувати повністю електричну мобільну щоденну програму - до, під час і після подорожі. Це тому, що BMW і думає за межамиі транспортного засобу і не залишає нічого бажаного завдяки своїм інноваційним послугам мобільності.
Читати далі

2011: КОНЦЕПТ BMW i8 І КОНЦЕПТ BMW i3.

Наступний еволюційний етап у BMW Vision EfficientDynamics – це концепт BMW i8. Він об'єднує вражаючу продуктивність спортивного автомобіля з високим ступенем ефективності. Концепція BMW i3 представлена одночасно. Перший повністю підключений електричний транспортний засіб, спеціально адаптований до вимог електричної мобільності.
Читати далі

2012: КОНЦЕПТ BMW i8 SPYDER.

Менше баласту, більше свободи – концепт BMW i8 Spyder: цей захоплюючий легкий родстер з гібридним приводом відмовляється від даху і безкомпромісно спирається на вуглець, алюміній та літій. Структура його каркасу вміщує осьову систему приводів та батареї так, що вага є добре збалансованою.
Читати далі

2012: КОНЦЕПТ BMW i3 КУПЕ.

Переосмислення мобільності означає мислення за межами екологічно безпечного і гнучкого водіння. Результатом став BMW i3, який з його далекоглядним дизайном пропонує погляд на автомобіль майбутнього. Його інноваційна силова установка eDrive не тільки дозволяє безболісне і незрівнянне задоволення від водіння, але в той же час забезпечує захоплюючий, майже безшумний досвід в автомобільній промисловості.
Читати далі

2013: РИНКОВИЙ ЗАПУСК BMW i3.

Переосмислена міська мобільність: BMW i3 є результатом бачення, яке поширюється далеко за рамки екологічно обізнаного та гнучкого водіння. Завдяки своєму далекоглядному дизайну та інноваційній системі BMW eDrive, BMW i3 є автомобілем завтрашнього дня. Він не тільки локально вільний від викидів, але також повністю пов'язаний з містом.
Читати далі

2013: РИНКОВИЙ ЗАПУСК BMW i8.

Спортивний автомобіль майбутнього - зі споживанням та викидами компактного автомобіля. Сила цього підключеного гібриду полягає в ідеальній синхронізації електромотора та двигуна внутрішнього згоряння, який виражає себе в максимальній ефективності та динамічності на дорозі. Тепер це більше не бачення, а повністю заряджений інтелект. Перший спортивний автомобіль, який може навіть прискорити дух часу.
Читати далі

2016: BMW i VISION FUTURE INTERACTION.

Майбутнє демонструється в 2016 році в Лас-Вегасі: на виставці Consumer Electronics Show, BMW i Vision Future Interaction представляє вид взаэмопов’язаної кабіни майбутнього. Одним з основних яскравих моментів є AirTouch - абсолютно нова система, яка дозволяє управляти широким спектром функцій жестами.
Читати далі

2016: BMW i3 (94 А•год).

Історія успіху BMW i триває, або краще сказати працює і працює. З новим діапазоном NEDC (Новий європейський цикл їзди) до 300 км (200 км в повсякденному експлуатації) новий BMW i3 (94 А•год) також є надійним компаньйоном для тривалих подорожей. І з його розгоном від 0 до 100 км/год за 7,3 секунди, він також володіє істинними якостями спринтера.
Читати далі

2017: BMW i3s (94 А•год).

Якщо спортивне і беземісійне водіння означає майбутнє, то BMW i3s прибув туди давним-давно. Максимально спортивний, максимально електризуючий: BMW i3s поєднує відмінну динаміку водіння з найсучаснішими технологіями. Маючи вражаючі 3,4 секунди, щоб розігнатися від 0 до 60 км/ч, типове відчуття однієї педалі і його прогресивний дизайн, він створює навколо себе динаміку спортивного автомобіля.
Читати далі

2017: BMW i8 Родстер.

Майбутнє продовжує формуватися у вигляді самого першого родстера BMW i8. Повний ентузіазму, захоплюючий і готовий переосмислити свободу. Найяскравіша особливість: значні легкі навісні двері з вуглецевого волокна, які можна зручно відкрити. Тахометр злітає так само швидко: інноваційний гібридний двигун з підключенним модулем генерує 374 к.с. і 570 Н•м та прискорює родстер BMW i8 від 0 до 100 км/год всього за 4,6 секунди.
Читати далі

Витрати палива і викиди CO2.

  • Споживана потужність і викиди CO2 для BMW i3 (94 А•год):
    Витрата палива в л/100 км (в поєднанні): 0
    Викиди CO2 в г/км (в поєднанні): 0
    Споживання електроенергії у кВт•год/100 км: 13,6*/13,1**

    Споживана потужність і викиди CO2 для BMW i3 (94 А•год) з Range Extender:
    Викиди CO2 в г/км (в поєднанні): 14,0*/13,0**
    Споживання електроенергії у кВт•год/100 км (в поєднанні): 11,9*/11,5**
    Витрата палива на л/100 км (в поєднанні): 0,6

    Споживана потужність і викиди CO2 для BMW i3s (94 Ач):
    Викиди CO2 в г/км (в поєднанні): 0
    Споживання електроенергії в кВт•год/100 км: 14,31
    Витрата палива в л/100 км (в поєднанні): 0

    Споживана потужність і викиди CO2 для BMW i3s (94 А•год) з Range Extender:
    Викиди CO2 в г/км (в поєднанні): 14.01
    Споживання енергії в кВт•год/100 км (в поєднанні): 12,51
    Витрата палива в л/100 км (в поєднанні): 0,71

    Споживана потужність і викиди CO2 для BMW i8 з гібридним BMW iPerformancee (2)(3):
    Викиди CO2 в г/км (в поєднанні): 49
    Споживання електроенергії у кВт•год/100 км (в поєднанні): 11,9
    Витрата палива в л/100 км (в поєднанні): 2,1

    Споживана потужність і викиди CO2 для BMW i8 Родстер з гібридним BMW iPerformance (2)(3):
    Витрата палива в л/100 км (в поєднанні): 2.1
    Споживання електроенергії в кВт•год/100 км (в поєднанні): 14,5
    Викиди CO2 в г/км (в поєднанні): 46

    * Варіант коліс 1: 19-ти дюймові колеса
    ** Варіант коліс 2: 20-ти дюймові колеса; зимові шини

    Значення витрати палива, викидів CO2 і споживання енергії були визначені відповідно до Європейського Регламенту (ЄС) 715/2007 у версії, застосовної на момент затвердження типу. Цифри відносяться до транспортного засобу з базовою конфігурацією в Німеччині, і в представленому діапазоні розглядається додаткове обладнання і різний розмір коліс і шин, доступних для обраної моделі.

    Значення транспортних засобів, позначених (2), є попередніми.

    Значення транспортних засобів, позначених (3), вже засновані на новому регламенті WLTP і переведені назад в еквівалентні значення NEDC, щоб забезпечити порівняння між транспортними засобами. [Щодо цих транспортних засобів, пов'язаних з податками на транспортні засоби або іншими митами (принаймні, зокрема) на викиди CO2, значення CO2 можуть відрізнятися від значень, вказаних тут.]

    Специфікації ефективності CO2 визначаються відповідно до Директиви 1999/94/ЕC і Європейського Регламенту в їх чинних редакціях. Показання значення засновані на витраті палива, значеннях CO2 і споживанні енергії відповідно до циклу NEDC для класифікації.

    Для отримання додаткової інформації про офіційні витрати палива і конкретні викиди СО2 для нових легкових автомобілів можна витягти з «довідника із витрати палива, викидів CO2 і споживання енергії нових легкових автомобілів», який доступний у всіх точках продажу та на https://www.dat.de/angebote/verlagsprodukte/leitfaden-kraftstoffverbrauch.html.