BMW i

НАРОДЖЕНИЙ ЕЛЕКТРИЧНИМ.

BMW i

BMW i.

НАРОДЖЕНИЙ ЕЛЕКТРИЧНИМ.BMW i.

BMW i - це всеосяжна і новаторська концепція сталої мобільності. Ця концепція – це перспективні електромобілі і послуги з мобільності, надихаючий дизайн і нове розуміння високої якості, яке чітко визначається стійкістю. І вона захоплює своїми інноваційними автомобілями: повністю електричний BMW i3, автомобіль без викидів для міського водіння, який стійко розроблений всюди, а BMW i8 Родстер і i8 Купе - найпрогресивніший спортивний автомобіль.

Читати далі

БІЛЬШЕ, НІЖ АВТОМОБІЛЬ.

BMW i.

Наш світ швидко змінюється: міста стають мегаполісами, в той час як все більше і більше людей все частіше переміщуються з одного місця в інше. У той же час прагнення зростає для справжніх цінностей і для стійкого, свідомого способу життя. У BMW i ми звертаємося до цих змінених прагнень систематично і всебічно.
Читати далі

МОБІЛЬНІСТЬ ПЕРЕГЛЯНУТА.

У BMW i ми задіяли все, що раніше знали про мобільність. І повністю переглянули «концептуальний автомобіль». З новими виробничими майданчиками і процесами. З потужним електроприводом без викидів. З фантастичним, стійким дизайном. В результаті чого BMW i3 і BMW i8 стали сучасною концепцією мобільності, яка адаптується до індивідуальних вимог.
Читати далі

ПІОНЕР МОБІЛЬНОГО МАЙБУТНЬОГО.

Електричний і електризуючий BMW i3 - це повністю розвинений високотехнологічний транспортний засіб, який стрибає вище своєї голови, вказуючи на майбутнє. Він перекриває мобільність: проникливий, інноваційний і систематично стійкий. BMW i3 - це більше, ніж автомобіль. Це ставлення до життя.
Читати далі

ВІДВАГА ТА ВИДОВИЩЕ.

В якості гідридів BMW i8 Родстер і BMW i8 Купе поєднують в собі продуктивність спортивного автомобіля зі споживанням компактного автомобіля. Їх дизайн, аеродинаміка і стильні деталі є доказом того, що стійкість - це не жертва, а відношення.
Читати далі

АРХІТЕКТУРА LIFE DRIVE.

BMW LifeDrive - перша архітектура автомобіля, розроблена спеціально для електричної мобільності. Усі компоненти шасі і приводу, а також акумулятор повністю захищені в приводному модулі. Отже, Life модуль стає корисним житловим простором. Вперше пасажирський салон був виготовлений з високоміцного вуглецю у виробничому транспортному засобі. Вуглецеві волокна в десять разів тонші людського волосся. Вони надзвичайно міцні, але важать аж в два рази менше, ніж сталь. Це створює більшу безпеку, меншу вагу і більшу гнучкість на дорозі.
Читати далі

НАРОДЖЕНІ ЕЛЕКТРИЧНИМИ.

З моменту, коли BMW i з'явився в 2013 році, електричні піонери в усьому світі їздили, жили і ділилися своїм баченням майбутньої мобільності. На платформах соціальних мереж вони відкривають свої особисті простори, розповідають нам свої електричні історії і ділять моменти повсякденного життя з BMW i3.

Читати далі

НАРОДЖЕНІ ЕЛЕКТРИЧНИМИ.

ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА СТІЙКІСТЬ.

Стійкість в BMW i - це не просто слово. Це наш верховний керівний принцип. Ось чому ми розробили весь життєвий цикл BMW i3 відповідно до принципу максимального збереження ресурсів і стійкості.
Читати далі

РОЗРОБКА.

Замість того, щоб інтегрувати тільки одну електричну трансмісію в уже існуючу модель, вся концепція автомобіля BMW i була розроблена спеціально для електричної мобільності. Це не тільки впливає на дизайн аеродинамічного транспортного засобу, але і на використовувані матеріали. Там, де це можливо, ми використовували стійкі матеріали або ті, що переробляються.
Читати далі

ВИРОБНИЦТВО.

Нова енергія для нових ідей: завод BMW i у Лейпцигу отримує 100% енергії від джерел регенерації, в тому числі выд чотирьох вітряних турбін, встановлених спеціально для цієї мети. Вуглецеві волокна виробляються до 100% енергією води.
Читати далі

ЕКСПЛУАТАЦІЯ.

Нульові викиди - і майже без шуму та запаху. Водіння BMW i не тільки веселе, воно також зменшує забруднення повітря, наприклад, в містах. Інновації, такі як ECO PRO Mode, додатково зменшують споживання енергії і збільшують електричний діапазон.
Читати далі

ПЕРЕРОБКА.

Час для нових значень: 95% матеріалів, що використані в BMW i3, можуть бути перероблені. Наприклад, надлишкові вуглецеві волокна можуть бути повернуті в процес виробництва або перероблені в інших галузях. Батарейні модулі також можуть бути перероблені в якості проміжного сховища для сонячних або вітроенергетичних установок.
Читати далі

ДАЛЕКОГЛЯДНІСТЬ.

DRIVE NOW.

Послуга з прокату преміум-класу, експлуатована BMW i, MINI і Sixt. Візьміть і припаркуйтеся де завгодно: імпровізована мобільність для кожного випадку.
Читати далі

CHARGE NOW.

Служба мобільності BMW i пропонує комплексну послугу зарядки разом з найбільшою в світі мережею громадських станцій підзарядки.
Читати далі

PARK NOW.

Преміум-сервіс охоплює як вуличну парковку, так і парковку поза вулиці. Знайдіть, замовте та оплатіть місце парковки, яке вам потрібно, просто одним додатком.
Читати далі

BMW i VENTURES.

BMW i Ventures інвестує в інноваційні рішення, орієнтовані на вимоги мобільності міського населення. Ми підтримуємо зростаючі компанії з великим потенціалом у визначенні курсу глобальної мобільності на майбутнє.
Читати далі

ЕЛЕКТРИЧНИЙ НА КОЖЕН ДЕНЬ.

ЕЛЕКТРОМОБІЛЬНІСТЬ НА КОЖЕН ДЕНЬ.

В якості першого автомобіля, розробленого повністю для електричної мобільності, BMW i3 дозволяє вам легко відчувати стійку мобільність кожен день. Завдяки своєму основному принципу BMW i8 втілює в собі концепцію сучасного та сталого спортивного автомобіля. В автомобілях BMW i ви демонструєте стиль і ставлення.
Читати далі

ЗАДОВОЛЕННЯ ВІД ВОДІННЯ, ПОВНІСТЮ ПЕРЕРОБЛЕНЕ.

BMW i3 і BMW i8 є піонерами нової ери. Коли тільки нещодавно ще можна було почути звуки двигуна, зараз він працює практично в тиші. Раптово ми відчуваємо динамізм в містах абсолютно спокійно. Це пов'язано з тим, що BMW i переробив електричну мобільність послідовно новою і сталою.
Читати далі

ЗРУЧНА ЗАРЯДКА ВДОМА.

В середньому автомобіль припаркований на 22 години в день. Ви можете оптимально використовувати цей час, щоб зручно заряджати BMW i3 або BMW i8. Наприклад, за допомогою стандартного зарядного кабелю або BMW i Wallbox.
Читати далі

ЗАРЯДКА ДЕ Б ВИ НЕ БУЛИ.

Навіть коли ви в русі, є багато варіантів для підзарядки вашого BMW i3 або BMW i8. Служба мобільності ChargeNow показує вам, де можна знайти зарядні станції в вашому регіоні. Це дозволяє вашому транспортному засобу заряджатися практично самостійно, поки ви робите покупки, працюєте або відпочиваєте.
Читати далі

Народжені електричними.

Співпраці бренду BMW i.

Витрати палива і викиди CO2.

  • Споживана потужність і викиди CO2 для BMW i3 (94 А•год):
    Витрата палива в л/100 км (в поєднанні): 0
    Викиди CO2 в г/км (в поєднанні): 0
    Споживання електроенергії у кВт•год/100 км: 13,6*/13,1**

    Споживана потужність і викиди CO2 для BMW i3 (94 А•год) з Range Extender:
    Викиди CO2 в г/км (в поєднанні): 14,0*/13,0**
    Споживання електроенергії у кВт•год/100 км (в поєднанні): 11,9*/11,5**
    Витрата палива на л/100 км (в поєднанні): 0,6

    Споживана потужність і викиди CO2 для BMW i3s (94 Ач):
    Викиди CO2 в г/км (в поєднанні): 0
    Споживання електроенергії в кВт•год/100 км: 14,31
    Витрата палива в л/100 км (в поєднанні): 0

    Споживана потужність і викиди CO2 для BMW i3s (94 А•год) з Range Extender:
    Викиди CO2 в г/км (в поєднанні): 14.01
    Споживання енергії в кВт•год/100 км (в поєднанні): 12,51
    Витрата палива в л/100 км (в поєднанні): 0,71

    Споживана потужність і викиди CO2 для BMW i8 з гібридним BMW iPerformancee (2)(3):
    Викиди CO2 в г/км (в поєднанні): 49
    Споживання електроенергії у кВт•год/100 км (в поєднанні): 11,9
    Витрата палива в л/100 км (в поєднанні): 2,1

    Споживана потужність і викиди CO2 для BMW i8 Родстер з гібридним BMW iPerformance (2)(3):
    Витрата палива в л/100 км (в поєднанні): 2.1
    Споживання електроенергії в кВт•год/100 км (в поєднанні): 14,5
    Викиди CO2 в г/км (в поєднанні): 46

    * Варіант коліс 1: 19-ти дюймові колеса
    ** Варіант коліс 2: 20-ти дюймові колеса; зимові шини

    Значення витрати палива, викидів CO2 і споживання енергії були визначені відповідно до Європейського Регламенту (ЄС) 715/2007 у версії, застосовної на момент затвердження типу. Цифри відносяться до транспортного засобу з базовою конфігурацією в Німеччині, і в представленому діапазоні розглядається додаткове обладнання і різний розмір коліс і шин, доступних для обраної моделі.

    Значення транспортних засобів, позначених (2), є попередніми.

    Значення транспортних засобів, позначених (3), вже засновані на новому регламенті WLTP і переведені назад в еквівалентні значення NEDC, щоб забезпечити порівняння між транспортними засобами. [Щодо цих транспортних засобів, пов'язаних з податками на транспортні засоби або іншими митами (принаймні, зокрема) на викиди CO2, значення CO2 можуть відрізнятися від значень, вказаних тут.]

    Специфікації ефективності CO2 визначаються відповідно до Директиви 1999/94/ЕC і Європейського Регламенту в їх чинних редакціях. Показання значення засновані на витраті палива, значеннях CO2 і споживанні енергії відповідно до циклу NEDC для класифікації.

    Для отримання додаткової інформації про офіційні витрати палива і конкретні викиди СО2 для нових легкових автомобілів можна витягти з «довідника із витрати палива, викидів CO2 і споживання енергії нових легкових автомобілів», який доступний у всіх точках продажу та на https://www.dat.de/angebote/verlagsprodukte/leitfaden-kraftstoffverbrauch.html.