BMW i

НАРОДЖЕНИЙ ЕЛЕКТРИЧНИМ.

BMW i

BMW i.

BMW i - це всеосяжна і новаторська концепція сталої мобільності. Ця концепція – це перспективні електромобілі і послуги з мобільності, надихаючий дизайн і нове розуміння високої якості, яке чітко визначається стійкістю. І вона захоплює своїми інноваційними автомобілями: повністю електричний BMW i3, автомобіль без викидів для міського водіння, який стійко розроблений всюди, а BMW i8 Родстер і i8 Купе - найпрогресивніший спортивний автомобіль.

Читати далі
НАРОДЖЕНИЙ ЕЛЕКТРИЧНИМ.BMW i.

БІЛЬШЕ, НІЖ АВТОМОБІЛЬ.

BMW i.

Наш світ швидко змінюється: міста стають мегаполісами, в той час як все більше і більше людей все частіше переміщуються з одного місця в інше. У той же час прагнення зростає для справжніх цінностей і для стійкого, свідомого способу життя. У BMW i ми звертаємося до цих змінених прагнень систематично і всебічно.
Читати далі

МОБІЛЬНІСТЬ ПЕРЕГЛЯНУТА.

У BMW i ми задіяли все, що раніше знали про мобільність. І повністю переглянули «концептуальний автомобіль». З новими виробничими майданчиками і процесами. З потужним електроприводом без викидів. З фантастичним, стійким дизайном. В результаті чого BMW i3 і BMW i8 стали сучасною концепцією мобільності, яка адаптується до індивідуальних вимог.
Читати далі

ПІОНЕР МОБІЛЬНОГО МАЙБУТНЬОГО.

Електричний і електризуючий BMW i3 - це повністю розвинений високотехнологічний транспортний засіб, який стрибає вище своєї голови, вказуючи на майбутнє. Він перекриває мобільність: проникливий, інноваційний і систематично стійкий. BMW i3 - це більше, ніж автомобіль. Це ставлення до життя.
Читати далі

ВІДВАГА ТА ВИДОВИЩЕ.

В якості гідридів BMW i8 Родстер і BMW i8 Купе поєднують в собі продуктивність спортивного автомобіля зі споживанням компактного автомобіля. Їх дизайн, аеродинаміка і стильні деталі є доказом того, що стійкість - це не жертва, а відношення.
Читати далі

АРХІТЕКТУРА LIFE DRIVE.

BMW LifeDrive - перша архітектура автомобіля, розроблена спеціально для електричної мобільності. Усі компоненти шасі і приводу, а також акумулятор повністю захищені в приводному модулі. Отже, Life модуль стає корисним житловим простором. Вперше пасажирський салон був виготовлений з високоміцного вуглецю у виробничому транспортному засобі. Вуглецеві волокна в десять разів тонші людського волосся. Вони надзвичайно міцні, але важать аж в два рази менше, ніж сталь. Це створює більшу безпеку, меншу вагу і більшу гнучкість на дорозі.
Читати далі

НАРОДЖЕНІ ЕЛЕКТРИЧНИМИ.

З моменту, коли BMW i з'явився в 2013 році, електричні піонери в усьому світі їздили, жили і ділилися своїм баченням майбутньої мобільності. На платформах соціальних мереж вони відкривають свої особисті простори, розповідають нам свої електричні історії і ділять моменти повсякденного життя з BMW i3.

Читати далі

НАРОДЖЕНІ ЕЛЕКТРИЧНИМИ.

ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА СТІЙКІСТЬ.

Стійкість в BMW i - це не просто слово. Це наш верховний керівний принцип. Ось чому ми розробили весь життєвий цикл BMW i3 відповідно до принципу максимального збереження ресурсів і стійкості.
Читати далі

РОЗРОБКА.

Замість того, щоб інтегрувати тільки одну електричну трансмісію в уже існуючу модель, вся концепція автомобіля BMW i була розроблена спеціально для електричної мобільності. Це не тільки впливає на дизайн аеродинамічного транспортного засобу, але і на використовувані матеріали. Там, де це можливо, ми використовували стійкі матеріали або ті, що переробляються.
Читати далі

ВИРОБНИЦТВО.

Нова енергія для нових ідей: завод BMW i у Лейпцигу отримує 100% енергії від джерел регенерації, в тому числі выд чотирьох вітряних турбін, встановлених спеціально для цієї мети. Вуглецеві волокна виробляються до 100% енергією води.
Читати далі

ЕКСПЛУАТАЦІЯ.

Нульові викиди - і майже без шуму та запаху. Водіння BMW i не тільки веселе, воно також зменшує забруднення повітря, наприклад, в містах. Інновації, такі як ECO PRO Mode, додатково зменшують споживання енергії і збільшують електричний діапазон.
Читати далі

ПЕРЕРОБКА.

Час для нових значень: 95% матеріалів, що використані в BMW i3, можуть бути перероблені. Наприклад, надлишкові вуглецеві волокна можуть бути повернуті в процес виробництва або перероблені в інших галузях. Батарейні модулі також можуть бути перероблені в якості проміжного сховища для сонячних або вітроенергетичних установок.
Читати далі

ДАЛЕКОГЛЯДНІСТЬ.

DRIVE NOW.

Послуга з прокату преміум-класу, експлуатована BMW i, MINI і Sixt. Візьміть і припаркуйтеся де завгодно: імпровізована мобільність для кожного випадку.
Читати далі

CHARGE NOW.

Служба мобільності BMW i пропонує комплексну послугу зарядки разом з найбільшою в світі мережею громадських станцій підзарядки.
Читати далі

PARK NOW.

Преміум-сервіс охоплює як вуличну парковку, так і парковку поза вулиці. Знайдіть, замовте та оплатіть місце парковки, яке вам потрібно, просто одним додатком.
Читати далі

BMW i VENTURES.

BMW i Ventures інвестує в інноваційні рішення, орієнтовані на вимоги мобільності міського населення. Ми підтримуємо зростаючі компанії з великим потенціалом у визначенні курсу глобальної мобільності на майбутнє.
Читати далі

ЕЛЕКТРИЧНИЙ НА КОЖЕН ДЕНЬ.

ЕЛЕКТРОМОБІЛЬНІСТЬ НА КОЖЕН ДЕНЬ.

В якості першого автомобіля, розробленого повністю для електричної мобільності, BMW i3 дозволяє вам легко відчувати стійку мобільність кожен день. Завдяки своєму основному принципу BMW i8 втілює в собі концепцію сучасного та сталого спортивного автомобіля. В автомобілях BMW i ви демонструєте стиль і ставлення.
Читати далі

ЗАДОВОЛЕННЯ ВІД ВОДІННЯ, ПОВНІСТЮ ПЕРЕРОБЛЕНЕ.

BMW i3 і BMW i8 є піонерами нової ери. Коли тільки нещодавно ще можна було почути звуки двигуна, зараз він працює практично в тиші. Раптово ми відчуваємо динамізм в містах абсолютно спокійно. Це пов'язано з тим, що BMW i переробив електричну мобільність послідовно новою і сталою.
Читати далі

ЗРУЧНА ЗАРЯДКА ВДОМА.

В середньому автомобіль припаркований на 22 години в день. Ви можете оптимально використовувати цей час, щоб зручно заряджати BMW i3 або BMW i8. Наприклад, за допомогою стандартного зарядного кабелю або BMW i Wallbox.
Читати далі

ЗАРЯДКА ДЕ Б ВИ НЕ БУЛИ.

Навіть коли ви в русі, є багато варіантів для підзарядки вашого BMW i3 або BMW i8. Служба мобільності ChargeNow показує вам, де можна знайти зарядні станції в вашому регіоні. Це дозволяє вашому транспортному засобу заряджатися практично самостійно, поки ви робите покупки, працюєте або відпочиваєте.
Читати далі

Народжені електричними.

Співпраці бренду BMW i.

BMW i3.

BMW i8.

BMW i8 Родстер.

Витрати палива і викиди CO2.

  • Споживана потужність і викиди CO2 для BMW i3 (94 А•год):
    Витрата палива в л/100 км (в поєднанні): 0
    Викиди CO2 в г/км (в поєднанні): 0
    Споживання електроенергії у кВт•год/100 км: 13,6*/13,1**

    Споживана потужність і викиди CO2 для BMW i3 (94 А•год) з Range Extender:
    Викиди CO2 в г/км (в поєднанні): 14,0*/13,0**
    Споживання електроенергії у кВт•год/100 км (в поєднанні): 11,9*/11,5**
    Витрата палива на л/100 км (в поєднанні): 0,6

    Споживана потужність і викиди CO2 для BMW i3s (94 Ач):
    Викиди CO2 в г/км (в поєднанні): 0
    Споживання електроенергії в кВт•год/100 км: 14,31
    Витрата палива в л/100 км (в поєднанні): 0

    Споживана потужність і викиди CO2 для BMW i3s (94 А•год) з Range Extender:
    Викиди CO2 в г/км (в поєднанні): 14.01
    Споживання енергії в кВт•год/100 км (в поєднанні): 12,51
    Витрата палива в л/100 км (в поєднанні): 0,71

    Споживана потужність і викиди CO2 для BMW i8 з гібридним BMW iPerformancee (2)(3):
    Викиди CO2 в г/км (в поєднанні): 49
    Споживання електроенергії у кВт•год/100 км (в поєднанні): 11,9
    Витрата палива в л/100 км (в поєднанні): 2,1

    Споживана потужність і викиди CO2 для BMW i8 Родстер з гібридним BMW iPerformance (2)(3):
    Витрата палива в л/100 км (в поєднанні): 2.1
    Споживання електроенергії в кВт•год/100 км (в поєднанні): 14,5
    Викиди CO2 в г/км (в поєднанні): 46

    * Варіант коліс 1: 19-ти дюймові колеса
    ** Варіант коліс 2: 20-ти дюймові колеса; зимові шини

    Значення витрати палива, викидів CO2 і споживання енергії були визначені відповідно до Європейського Регламенту (ЄС) 715/2007 у версії, застосовної на момент затвердження типу. Цифри відносяться до транспортного засобу з базовою конфігурацією в Німеччині, і в представленому діапазоні розглядається додаткове обладнання і різний розмір коліс і шин, доступних для обраної моделі.

    Значення транспортних засобів, позначених (2), є попередніми.

    Значення транспортних засобів, позначених (3), вже засновані на новому регламенті WLTP і переведені назад в еквівалентні значення NEDC, щоб забезпечити порівняння між транспортними засобами. [Щодо цих транспортних засобів, пов'язаних з податками на транспортні засоби або іншими митами (принаймні, зокрема) на викиди CO2, значення CO2 можуть відрізнятися від значень, вказаних тут.]

    Специфікації ефективності CO2 визначаються відповідно до Директиви 1999/94/ЕC і Європейського Регламенту в їх чинних редакціях. Показання значення засновані на витраті палива, значеннях CO2 і споживанні енергії відповідно до циклу NEDC для класифікації.

    Для отримання додаткової інформації про офіційні витрати палива і конкретні викиди СО2 для нових легкових автомобілів можна витягти з «довідника із витрати палива, викидів CO2 і споживання енергії нових легкових автомобілів», який доступний у всіх точках продажу та на https://www.dat.de/angebote/verlagsprodukte/leitfaden-kraftstoffverbrauch.html.