ДОВІРТЕСЯ НАДІЙНИМ ПОМІЧНИКАМ.

Системи допомоги водієві BMW ConnectedDrive в BMW X6 M.

Сидіння з високою посадкою, спортивна ергономіка: в BMW X6 M Ви можете без проблем тримати ситуацію під контролем. Однак, деякі функції Ви можете свідомо випустити із свого поля зору і передати їх системам допомоги водієві. Наприклад, процес паркування. Або регулювання дальнього світла. Іновації BMW ConnectedDrive підтримають Вас у багатьох різноманітних ситуаціях. Для максимального комфорту. І для ще більшої безпеки.

Read more
Круговой обзор
Круговой обзор

КРУГОВИЙ ОГЛЯД.

Система кругового огляду включає системи камер заднього виду, виду зверху, і панорамного бокового огляду. Камери в зеркалах заднього виду, а також ширококутні камери спереду і ззаду забезпечують огляд простору навколо автомобіля на 360 градусів, а також панорамний огляд зон спереду і ззаду.


Для формування виду зверху (з висоти пташиного польоту) система використовує дані 360° - панорамного огляду, які піддаються комп’ютерній обробці з метою полегшення маневрування. Ширококутна камера з функцією бокового огляду, яка встановлена між двома частинами решітки радіатора в передній частині автомобіля, разом з ширококутною камерою заднього виду забезпечують панорамний огляд попереду і позаду автомобіля. Система виявлення транспорту, що рухається в поперечному напрямку, допомогає водієві, відображаючи жовті значки на сторонах зображення і жовтий попереджувальний трикутник у випадку автомобіля, що рухається в поперечному напрямку.


Відеокамери активуються, коли автомобіль починає рухатися назад або, коли натиснуті кнопки PDC, або кнопки бокового огляду. Зображення з камер виводяться на дисплей керування. При цьому у водія є можливість обрати між трьома камерами: задньою камерою, функцією верхнього огляду, і панорамною функцією бокового огляду. Функція бокового огляду автоматично відключається за швидкості автомобіля 15 км/год і вище.

Проекционный дисплей BMW с режимом M

ПРОЕКЦІЙНИЙ ДИСПЛЕЙ BMW З РЕЖИМОМ М.

Повноколірний проекційний дисплей BMW із спеціальними функціями M забезпечує відображення інформації, необхідної в поїздці, безпосередньо в полі зору водія, що дозволяє повністю зосередитися на водінні. Перелік даних, які відображаються на дисплеї, може включати в себе повідомлення про поточну швидкість, навігаційні підказки, чинне обмеження швидкості (включаючи заборону обгону), список контактів телефону, перелік розважальних програм, а також інформацію та попередження систем допомоги водієві. Одним натисканням кнопки можна перейти на особливий режим дисплея M, створений для спортивного водіння. Поряд з цифровим спідометром тут відображаються обрана передача і багатоколірний лічильник обертів двигуна, а також індикатор оптимальних моментів перемикання передач.


Символи, які проектуються на лобове скло, відображаються у високому розширенні і насичених кольорах. Зображення, що проектується виглядає таким чином, ніби перебуває на відстані 2,3 м від капота автомобіля. У поєднанні з оптимальним розташуванням проекції це забезпечує швидкість і зручність сприйняття інформації, і дозволяє практично не відволікатися від дороги.


Яскравість проекції автоматично змінюється відповідно до умов освітленості поза автомобілем і залежить від часу доби, висота її розміщення теж може бути відрегульована. Більше того, водій може самостійно вказати тип даних, які слід відображати, окрім уже наявних поточної швидкості і попереджень систем допомоги водієві.

Система ночного видения BMW с динамической подсветкой
Система ночного видения BMW с динамической подсветкой

СИСТЕМА НІЧНОГО БАЧЕННЯ BMW З ФУНКЦІЄЮ ДИНАМІЧНОГО ПІДСВІЧУВАННЯ.

Відмінна видимість навіть вночі. Система нічного бачення BMW з динамічним підсвічуванням розпізнає людей і великих тварин навіть у темряві і на великій відстані. Інфрачервона камера, розташована на решітці подвійного радіатора, контролює простір перед автомобілем і передає отримані зображення на дисплей управління. Система розпізнає людей і тварин на відстані до 300 метрів.


Щойно інфрачервона камера виявляє об'єкт (пішохід або тварина) за межами освітлюваної фарами ділянки, система направляє на нього промінь однієї з двох незалежно керованих світлодіодних фар, не завдаючи неприємної сліпучої дії. Попередивши таким чином і водія і людину на дорозі, таке світло може запобігти можливій аварійній ситуації.


У небезпечних ситуаціях водій отримує попередження на стандартному дисплеї і на проекційному дисплеї BMW. У разі реальної загрози зіткнення також відображається застережливий сигнал – червона миготлива фігурка людини або тварини. Крім того, вмикається звукове попередження про небезпеку, а гальма приводяться у стан максимальної готовності до екстренного гальмування. Система нічного бачення і попередження про небезпеку зіткнення автоматично активується в момент запуску двигуна. Вона попереджає водія про небезпечні ситуації навіть при вимкненому дисплеї. Система нічного бачення BMW Night Vision з функцією динамічного підсвічування Dynamic Light Spot є передовою розробкою BMW ConnectedDrive.

Ассистент вождения
Ассистент вождения
Ассистент вождения
Ассистент вождения
Ассистент вождения

СИСТЕМА DRIVING ASSISTANT.

Система Driving Assistant включає в себе систему попередження про схід зі смуги руху і системи попередження про зіткнення у разі появи пішоходів з функцією автоматичного гальмування в міських умовах.


Система попередження про схід зі смуги руху розпізнає дорожню розмітку і попереджає водія про ненавмисну зміну смуги руху на швидкостях більше 70 км/год. за допомогою вібрації рульового колеса. Попереджувальний сигнал не подається, якщо ви навмисно змінили смугу руху – тобто, включивши попередньо відповідний покажчик повороту.


У той час як система попередження про зіткнення з функцією автоматичного гальмування в міських умовах виявляє інші автомобілі, система попередження про появу пішоходів з аналогічною функцією реагує на пішоходів. Якщо водій транспортного засобу попереду різко гальмує, BMW негайно відреагує за умови, що система попередження про зіткнення активна. Робота системи є поетапною. Спершу загоряється попереджувальний сигнал, потім він починає блимати і супроводжується звуковим сигналом, після чого система злегка пригальмовує автомобіль (система працює на швидкостях до 60 км/год.). Система попередження про появу пішоходів (працює на швидкостях від 10 до 60 км/год.), розпізнавши високу ймовірність наїзду, активує однорівневий алгоритм оповіщення. У разі виведення попередження гальмівна система автоматично приводиться в стан максимальної готовності, що прискорює її спрацьовування. В надзвичайній ситуації автомобіль самостійно активує гальмівну систему. На роботу цієї функції можуть вплинути недостатня освітленість і туман.

Предупреждение об опасности при перестроении

СИСТЕМА ПОПЕРЕДЖЕННЯ ПРО ЗМІНУ СМУГИ.

За умови руху зі швидкістю не менше 20 км/год. система попередження про зміну смуги, що працює на основі радарних датчиків, виявляє автомобілі, що знаходяться в «мертвій зоні», а також на сусідніх смугах. Якщо, незважаючи на це, водій має намір змінити смугу руху, включивши сигнал повороту, система попереджає про небезпеку вібрацією рульового колеса і миготливим трикутником на зовнішніх дзеркалах заднього виду.

Навигационная система Professional
Навигационная система Professional
Навигационная система Professional
Навигационная система Professional
Навигационная система Professional

НАВІГАЦІЙНА СИСТЕМА PROFESSIONAL.

Навігаційну систему Professional вирізняють витончений дизайн і вражаючий спектр функцій – до ваших послуг зручна у використанні і бездоганно інтегрована в автомобіль навігаційна система з контролером iDrive Touch, яка втілює концепцію управління iDrive.

 

Система включає в себе гарнітуру hands-free з інтерфейсом USB і голосовим управлінням, аудіосистему BMW Professional з DVD-приводом, а також має 20 ГБ пам'яті для звукових файлів. Вона також полегшує роботу з системою надання інформації про дорожню ситуацію онлайн (RTTI). Вбудований кольоровий РК-дисплей з діагоналлю 10,25 дюйма з функцією розподілу (основний і додатковий екрани) забезпечує оптимальний ступінь читабельності та видимості.

Навігаційна система Professional.

  • Контролер iDrive Touch

    Інтуїтивно зрозуміле управління функціями здійснюється за допомогою контролера iDrive Touch з сенсорною панеллю, який підтримує рукописне введення адреси пункту призначення для навігаційної системи. Крім того, системою можна керувати за допомогою кнопок прямого доступу до меню, восьми клавіш, що мають можливість налаштовування або голосових команд. Функція тривимірного відображення карти на тлі супутникових знімків з фотореалістичним поданням вибраних пам'яток робить навігацію надзвичайно видовищним процесом.


    Трирічне безкоштовне оновлення карт можливо виконати у дилерських центрах BMW. У певних країнах Європи, в межах дії BMW ConnectedDrive, система автоматично оновлює карти до чотирьох разів на рік, впродовж трьох років.

Парковочный ассистент
Парковочный ассистент
Парковочный ассистент

СИСТЕМА ДОПОМОГИ ПРИ ПАРКУВАННІ.

Повністю автоматична система допомоги при паркуванні є новітньою розробкою в серії комфортного паркування від BMW. Системи цієї серії беруть на себе процес перемикання передньої та задньої передач, управління кермом, а також гальмування і прискорення відповідно до ситуації. Перш ніж почати паркувальний маневр, водієві необхідно лише натиснути та утримувати увімкненою кнопку PDC підчас всього процесу паркування, а також спостерігати за оточенням автомобіля за допомогою автоматично активованої камери заднього виду.


Щойно паркувальний маневр буде завершено, система переводить автомобіль у режим стоянки P. На швидкості до 35 км/год і за максимальної відстані 1,5 метра до ряду припаркованих автомобілів ультразвукові датчики Вашого BMW показують на контрольному дисплеї придатні для паркування місця.

BMW Selective Beam

НЕЗАСЛІПЛЮЮЧА СИСТЕМА АВТОМАТИЧНОГО УПРАВЛІННЯ ДАЛЬНІМ СВІТЛОМ.

Завдяки незасліплюючій системі автоматичного управління дальнім світлом нічне водіння стає безпечнішим і комфортнішим. Система забезпечує чудову видимість в темряві, не засліплюючи при цьому інших водіїв. Розпізнаючи інших учасників руху, система вибірково змінює форму світлового потоку, щоб уникнути засліплення. Робочий діапазон у 400 м забезпечує раннє розпізнавання небезпеки засліплення.