ІКОНА+

BMW M

BMW M3 Седан. Значно більше.

ІКОНА+

BMW M3 Седан. Значно більше.

ІКОНА+BMW M3 Седан. Значно більше.

Розгін 0–100 км/год, сек

4,3 (4,1)

Макс. потужність, кВт (к.с.) при об/хв

317 (431)/5,500–7,300

Витрата палива в л/100 км, у комбінованому циклі

8,8 (8,3)

Викиди СО2, г/км

204 (194)

Власна маса (ЄС), кг

1.610 (1.635)

Базова комплектація від

XXX ціна XXX

Вражаючий дизайн безкомпромісного чотиридверного спортивного автомобіля поєднано з широким спектром технічних інновацій зі світу автоперегонів для досягнення навіть більшого динамізму та маневреності. У ті моменти за кермом, коли зашкалює адреналін, стає одразу очевидною одна річ ― на BMW M3 Седан йдеться про встановлення найвищих особистих стандартів.

МОВА ЗАХОПЛЮЮЧИХ ФОРМ.

Динамічний дизайн.

BMW M3 Седан: вражаюче спортивний автомобіль зі знаковою присутністю та продуктивністю пов’язаними з ефективною динамікою. Кожен елемент дизайну, від великих повітрозабірників та виразних легкосплавних дисків до мускулистої задньої частини, підкреслює колосальну потужність цього швидкісного спортивного автомобіля.

Спортивні лінії.

У задній частині кузова BMW M3 Купе чітко прослідковується поєднання швидкісного спортивного автомобіля з незмінною стійкістю чотиридверного седана.

Потужна передня частина.

Динамічність капота із глянцевою чорною решіткою радіатора з подвійними ребрами й великими повітрозабірниками з логотипом М3 доповнюються повністю світлодіодними фарами динамічного дизайну. Філігранний дизайн та вражаюча яскравість фар гарантують упевнену їзду вдень і досконало освітлюють шлях уперед вночі.

Примітна задня частина.

Вигляд ззаду, з його широкою колією частиною справляє незабутнє враження. Світлодіодні фари прогресивного дизайну та швидкісні спортивні шини підкреслюють рішучий характер автомобіля. Задні спойлери М підвищують прижимну силу, покращуючи аеродинамічні характеристики. Дифузор M та вигнуті під кутом спарені вихлопні труби M досконало вписані в задній фартух із характерними випускними отворами.

Аеродинамічні елементи.

Два вертикальні повітрозабірники для системи Air Curtain і «зябра» M по боках із інтегрованим елементом Air Breather знижують аеродинамічний опір навколо колісних арок. І для оптимальної аеродинаміки і, до речі, для того, щоб серце швидше билося.

Ексклюзивний карбоновий дах.

У рамках концепції інтелектуальної полегшеної конструкції, прийнятої в BMW, виготовлений із вуглепластику карбоновий дах зменшує масу автомобіля та зміщує його центр маси вниз. Завдяки цьому він стає більш маневреним і динамічніше входить у віражі, розганяється та гальмує.

Повністю світлодіодні фари.

У задніх фарах усі освітлювальні функції виконують світлодіоди. Форма призначених для постійної роботи фар, що нагадує витягнуту літеру L, гармоніює з кришкою багажника, підкреслюючи примітне оформлення задньої частини.

ПАКЕТ М COMPETITION.

Пакет M Competition забезпечує значно динамічніше керування завдяки підвищеній потужності та спеціальним налаштуванням адаптивної підвіски Adaptive M. Спортивна вихлопна система M зі спареними чорними хромованими вихлопними трубами випромінює потужний і повний звук двигуна. Крім того, до складу пакета включено полегшені спортивні сидіння M і ексклюзивні 20-дюймові легкосплавні диски M з різнорозмірними шинами.

ВІТАЄМО НА МЕЖІ.

BMW M

ВІТАЄМО НА МЕЖІ.

Те, що BMW M3 Седан має характер справжнього видатного спортсмена відчувається не тільки на перегоновому треку. Він завжди демонструє точність управління та маневреність, а особливо ― у відповідальних дорожніх ситуаціях. Саме в таких ситуаціях потужний двигун М шалено, але завжди чітко виміряними порціями, передає тягу на асфальт через шестиступінчату коробку передач М, або плавно ― через семиступінчату коробку передач з подвійним зчепленням.

РЯДНИЙ ШЕСТИЦИЛІНДРОВИЙ БЕНЗИНОВИЙ ДВИГУН M TWIN POWER TURBO

Рядний шестициліндровий бензиновий двигун об'ємом 3,0 л M TwinPower Turbo поєднує в собі найкраще з двох світів: високу частоту обертів до 7 600 об/хв та величезну потужність при максимальному моменті у 550 Нм. Пряме впорскування з подвійним турбонагнітанням і типовими тонкими настройками M змушує двигун реагувати на найлегші доторки до педалі газу енергійним рухом і впевненою тягою. Численні інновації, такі як безштуцерна конструкція або полегшений кований колінчастий вал в рамках концепції інтелектуальних полегшених конструкцій поліпшують динаміку та прискорюють розгін, зменшують споживання палива, а також дають можливість розподіляти навантаження на осі у майже ідеальному співвідношення 50:50. А ось і винагорода: безпрецедентно гнучке управління, підкреслене звучанням двигуна M, яке ні з чим не сплутати.

Витрата палива та викиди СО2.

  • Disclaimer reference invalid