БЕЗ КОМПРОМІСІВ. УСЕ ЗАРАДИ ЗАДОВОЛЕННЯ ЗА КЕРМОМ.

Стійкість нового BMW i3.

БЕЗ КОМПРОМІСІВ. УСЕ ЗАРАДИ ЗАДОВОЛЕННЯ ЗА КЕРМОМ.

Стійкість нового BMW i3.

БЕЗ КОМПРОМІСІВ. УСЕ ЗАРАДИ ЗАДОВОЛЕННЯ ЗА КЕРМОМ.Стійкість нового BMW i3.

BMW i3 втілює нове ставлення до мобільності. Воно засноване на єдиному підході, що обертається навколо транспортного засобу на всіх етапах, включаючи розробку, виробництво і переробку. Багато матеріалів зроблені з поновлюваних джерел - BMW i3 виробляється на 100% енергії з відновлюваних джерел. Задоволення за кермом не може відчувати себе краще.

Читати далі

АБСОЛЮТНО ПРОДУМАНА СТІЙКІСТЬ.

БЕЗ ДОДАТКОВОЇ ВАРТОСТІ.

Стійкість - це не просто слово для BMW i. Це вищий керівний принцип. Таким чином, весь життєвий цикл BMW i3 структурований навколо принципу максимального збереження ресурсів і стійкості.
Читати далі

РОЗРОБКА.

Уся конструкція автомобіля була розроблена для електричної мобільності з нуля. У той час як інноваційні аеродинамічні заходи зменшують опір повітря і споживання енергії, стійкі і перероблені матеріали захищають навколишнє середовище і замінюють традиційні матеріали, такі як пластмаси.
Читати далі

ВИРОБНИЦТВО.

Відмінно стійкі: вуглецеві волокна, що використовуються для BMW i3, повністю виготовлені з гідроелектроенергії. Виробництво на заводі BMW в Лейпцигу, Німеччина, оснащене повністю вітровою енергією. І, в порівнянні з іншими моделями BMW, потрібна тільки половина енергії, необхідної для виробництва.
Читати далі

ВИКОРИСТАННЯ.

З BMW i3 ви будете їздити без викидів, шуму або запахів. Це зменшує забруднення повітря в містах. Що ще більш важливо - це те, що можна легко заряджати автомобіль «зеленою енергією» або генерувати енергію своїми власними сонячними батареями. Режим ECO PRO збільшує запас ходу і знижує споживання енергії.
Читати далі

ПЕРЕРОБКА.

BMW i3 на 95% підлягає вторинній переробці. Батарейний модуль можна повторно використовувати в якості приймача для сонячної енергії. Також надлишкові вуглецеві волокна можуть бути повернуті у процес виробництва.
Читати далі

МАТЕРІАЛИ З МАЙБУТНІМ.

ЕЛЕМЕНТИ ІЗ НАТУРАЛЬНИХ ВОЛОКОН.

Помітно стійкий: широке використання кенафа замінює синтетичні матеріали на основі нафти і знижує вагу BMW i3, оскільки волокна кенафа до 30% легші звичайного матеріалу. Вони збираються з плантацій мальв, які перетворюють CO2 в кисень при більш високій швидкості.
Читати далі

СИДІННЯ З 40% НАТУРАЛЬНОЇ ВОВНИ.

Сертифікована натуральна шерсть - це поновлюваний ресурс з високим рівнем комфорту, який становить до 40% покриттів для сидінь в дизайні салону. Суміш повітропроникної вовни регулює температуру між корпусом і поверхнею сидіння таким чином, що сидіння залишається прохолодним при високих температурах.
Читати далі

ОЗДОБЛЕННЯ САЛОНУ З ДЕРЕВИНИ ЕВКАЛІПТУ.

Евкаліпт має природнє шовковисте покриття і природню структуру пір, а отже він вимагає поверхневої обробки на 90% менше, ніж традиційні типи деревини. Евкаліптова деревина, яка використовується в оздобленні салону, отримується з плантацій, які сертифіковані Forest Stweardship Council (FSC), що забезпечує стійку практику ведення лісового господарства.
Читати далі

100% ШКІРИ, ДУБЛЕНОЇ ОЛИВКОВИМ ЛИСТЯМ.

Шкіра в BMW i3 повністю випалюється натуральним екстрактом оливкового листя в екологічно чистому вигляді. Це дозволяє шкірі зберігати свій природний блиск і свій характер балансуючої температури. Крім того, після збору оливкового масла листя оливкового дерева залишаються у вигляді відходів; вони можуть бути розумно використані для цієї мети.
Читати далі

ЗЕЛЕНА ЕНЕРГІЯ.

BMW i3 спрощує вам впровадження стійкості в повсякденне життя. Коли ви його ведете, він не виділяє ніяких викидів. Це зменшує забруднення повітря в містах і дає вам більше свіжого повітря, щоб дихати. Якщо ви використовуєте «зелену енергію» або генеруєте свою власну енергію за допомогою сонячних батарей, ви можете постійно їздити без викидів. Режим ECO PRO збільшує запас ходу і значно знижує споживання енергії.

Витрата палива та викиди СО2.

  • Споживана потужність і викиди CO2 для BMW i3 (94 А•год):
    Витрата палива в л/100 км (комбінована): 0
    Викиди СО2 в г/км (комбіновані): 0
    Споживання електроенергії в кВт•год/100 км: 13,6-13,1
    Електричний запас ходу в км (комбінований): 300-290
    Орієнтований на клієнта електричний запас ходу в км: до 200

    Споживана потужність і викиди CO2 для BMW i3 (94 А•год) з Range Extender:
    Викиди CO2 в г/км (комбіновані): 14-13
    Споживання електроенергії в кВт•год/100 км (комбіноване): 11,9-11,5
    Витрата палива в л/100 км (комбінована): 0.6
    Електричний запас ходу в км (комбінований): 235-225
    Орієнтований на клієнта електричний запас ходу в км: до 330

    Споживана потужність і викиди CO2 для BMW i3s (94 А•год):
    Витрата палива на л/100 км (комбінована): 0
    Викиди СО2 в г/км (комбіновані): 0
    Споживання електроенергії в кВт•год/100 км: 14,3
    Електричний запас ходу в км (комбінований): 280
    Орієнтований на клієнта електричний запас ходу в км: до 200

    Споживана потужність і викиди CO2 для BMW i3s (94 А•год) з Range Extender:
    Викиди CO2 в г/км (комбіновані): 14
    Споживання електроенергії в кВт•год/100 км (комбіноване): 12,5
    Витрата палива в л/100 км (комбінована): 0.7
    Електричний запас ходу в км (комбінований): 220
    Орієнтований на клієнта електричний запас ходу в км: до 330

    Більш детальну інформацію про офіційні витрати палива і офіційним питомим викидам CO2 для нових легкових автомобілів можна знайти в «Керівництві по споживанню палива і викидах CO2 в новому пасажирському транспортному засобі», які доступні безкоштовно в усіх торгових точках і від DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth -Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern, Німеччина.