BMW 6 серії Gran Turismo 640i xDrive G32 2020 у кольорі Bernina Grey, що стоїть запаркований перед будівлею, вид збоку на задню частину

THE 6

BMW 6 СЕРІЇ GRAN TURISMO: ДВИГУНИ ТА ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

Основні відомості та дані для BMW 6 серії Gran Turismo: двигуни, витрата пального, викиди CO2 та розміри. Ознайомтеся з усіма даними щодо продуктивності, такими як робочий об'єм, потужність, крутний момент і час розгону, та зрозумійте, який двигун якнайкраще відповідає вашим потребам.

Читати далі
THE 6BMW 6 СЕРІЇ GRAN TURISMO: ДВИГУНИ ТА ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

ДВИГУНИ ТА ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ BMW 6 СЕРІЇ Gran Turismo:

Вага

Маса без навантаження в кг 1860
Макс. допустима вага в кг 2450
Допустиме навантаження, кг 665
Допустиме навантаження на передню/задню вісь, кг 1230/1380
Об'єм багажника, хв. (сидіння підняті / опущений дах), л 600
Об'єм багажника, макс. (сидіння складені / піднятий дах), л 1800
Причіпне навантаження (без гальм) в кг 750
Причіпне навантаження 8% (з гальмами) в кг 2100
Причіпне навантаження 12% (з гальмами) в кг 2100

Двигун

Кількість циліндрів/клапанів 4/4
Робочий об'єм, куб. cм 1998
Хід поршня/діаметр циліндра, мм 94.6/82.0
Потужність двигуна кВт (к.с.) в 1/хв 183-190 (249-258)/4500-6500 - 5000-6500
Макс. обертальний момент, Нм при об./хв 400/1550-4200 - 1550-4400
Ступінь стиснення :1 10,2

Динамічні характеристики

Макс. швидкість, км/год 247-250
Розгін 0–100 км/год, с 6,6-6,5

Витрата палива

У місті, л/100 км 8.8
Поза містом, л/100 км 6.4
Змішаний цикл, л/100 км 7.3
Викиди CO2 у змішаному циклі, г/км 166
Об'єм паливного бака (прибл.), л 68

Колеса

Розміри передніх шин 225/60 R17 99 Y
Розміри задніх шин 225/60 R17 99 Y
Розміри та матеріал передніх колісних дисків 7.5 J x 17 дюймів, легкосплавні
Розміри та матеріал задніх колісних дисків 7.5 J x 17 дюймів, легкосплавні

ВИТРАТА ПАЛЬНОГО ТА ВИКИДИ CO2.

BMW 640i xDrive Gran Turismo:
Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл): 7,4–7,2
Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл): 170-166


Інформація про витрату пального, викиди CO2 та енергоспоживання була визначена відповідно до приписаної процедури вимірювання VO (EU) 715/2007 у версії, що діє на момент затвердження типу. Цифри стосуються автомобіля з базовою комплектацією для Німеччини, а представлений запас ходу враховує додаткове обладнання та різні розміри коліс і шин, доступних для даної моделі.

 

Додаткову інформацію про офіційну витрату пального та офіційні питомі викиди CO2 для нових легкових автомобілів можна знайти у «Посібнику з витрати пального та викидів CO2 для нових легкових автомобілів», який можна безкоштовно отримати у всіх торгових точках або у DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern, Німеччина та за посиланням https://www.dat.de/co2

 

Значення вже засновані на новому регламенті WLTP і переведені назад у значення, еквівалентні випробувального циклу NEDC, щоб забезпечити порівняння транспортних засобів. Для податків, пов'язаних з транспортними засобами, або інших зборів, заснованих (щонайменше, серед іншого) на викидах CO2, значення CO2 можуть відрізнятися від значень, вказаних тут.

Читати далі

Витрата пального та викиди CO2.

  • BMW 640i xDrive Gran Turismo:
    Витрата пального у л/100 км (змішаний цикл): 8,4
    Викиди CO2 у г/км (змішаний цикл): 192

    Інформація про витрату пального, викиди CO2 та енергоспоживання була визначена відповідно до приписаної процедури вимірювання VO (EU) 715/2007 у версії, що діє на момент затвердження типу. Цифри стосуються автомобіля з базовою комплектацією для Німеччини, а представлений запас ходу враховує додаткове обладнання та різні розміри коліс і шин, доступних для даної моделі.

    Додаткову інформацію про офіційну витрату пального та офіційні питомі викиди CO2 для нових легкових автомобілів можна знайти у «Посібнику з витрати пального та викидів CO2 для нових легкових автомобілів», який можна безкоштовно отримати у всіх торгових точках або у DAT Deutsche Automobil Treuhand GmbH, Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern, Німеччина та за посиланням https://www.dat.de/co2

    Значення вже засновані на новому регламенті WLTP і переведені назад у значення, еквівалентні випробувального циклу NEDC, щоб забезпечити порівняння транспортних засобів. Для податків, пов'язаних з транспортними засобами, або інших зборів, заснованих (щонайменше, серед іншого) на викидах CO2, значення CO2 можуть відрізнятися від значень, вказаних тут.