Динамика и экономичность BMW 3 серии Туринг

ПРИРОДЖЕНИЙ СПОРТСМЕН. ЯКОМУ Є ЧИМ ВАС ЗДИВУВАТИ.

Динамічні характеристики та Ефективність BMW 3 серії Турінг.

ПРИРОДЖЕНИЙ СПОРТСМЕН. ЯКОМУ Є ЧИМ ВАС ЗДИВУВАТИ.

Динамічні характеристики та Ефективність BMW 3 серії Турінг.

BMW 3 серії Турінг пропонує динамічні характеристики у багатогранному виконанні. Опційна адаптивна підвіска M або рульове колесо зі змінним підсиленням гарантують швидкохідність на грані можливостей. Двигуни BMW TwinPower Turbo і опційна 8-ступінчата спортивна коробка перемикання передач Steptronic забезпечують неперевершене задоволення від водіння. Ці та інші технології BMW EfficientDynamic створюють вражаючі ходові характеристики та, в той самий час, допомагають знизити витрати пального.

ПРИРОДЖЕНИЙ СПОРТСМЕН. ЯКОМУ Є ЧИМ ВАС ЗДИВУВАТИ.Динамічні характеристики та Ефективність BMW 3 серії Турінг.

BMW 3 серії Турінг пропонує динамічні характеристики у багатогранному виконанні. Опційна адаптивна підвіска M або рульове колесо зі змінним підсиленням гарантують швидкохідність на грані можливостей. Двигуни BMW TwinPower Turbo і опційна 8-ступінчата спортивна коробка перемикання передач Steptronic забезпечують неперевершене задоволення від водіння. Ці та інші технології BMW EfficientDynamic створюють вражаючі ходові характеристики та, в той самий час, допомагають знизити витрати пального.

BMW EFFICIENT DYNAMICS.

BMW EFFICIENT DYNAMICS

BMW EFFICIENT DYNAMICS.

Отримайте більше від кожного літра пального з BMW EfficientDynamics: краща продуктивність та ефективність, високий рівень досвіду водіння. Технічні інновації, які забезпечують низькі витрати палива разом із зрозтаючим задоволенням від водіння вказують на те, що високі динамічні характеристики - ознака кожного автомобіля BMW.

Динамические характеристики BMW 3 серии Туринг

АТЛЕТ У НАЙКРАЩІЙ ФОРМІ.

Динамічні характеристики BMW 3 серії.

АТЛЕТ У НАЙКРАЩІЙ ФОРМІ.

Динамічні характеристики BMW 3 серії.

8-ступенчатая спортивная коробка передач Steptronic

8-СТУПІНЧАТА СПОРТИВНА КОРОБКА ПЕРЕМИКАННЯ ПЕРЕДАЧ STEPTRONIC.

8-ступінчата спортивна коробка перемикання передач Steptronic адаптується до індивідуального стилю водіння. Вона ідеально підходить для будь-якої поїздки – від плавного повільного руху до справжньої спортивної їзди. Передачі перемикаються автоматично, але в будь-який момент це можна зробити вручну – опційно, за допомогою індикатора оптимального перемикання передач. Водій має можливість перемикати передачі вручну за допомогою укороченого важеля перемикання передач або за допомогою перемикачів передач на шкіряному спортивному рульовому колесі.


В режимі SPORT процес переключення передач налаштований на максимальну ефективність. Переключення передач на високих обертах двигуна підвищують потужність розгону. Двигун постійно підтримує такі оберти, на яких може бути доступний високий рівень потужності в будь-який момент. Функція керування стартом з місця встановлює ідеальну пускову частоту обертання двигуна, забезпечуючи максимальний розгін з місця. На високій швидкості восьма передача дає можливість знизити оберти двигуна і витрати пального. Тут в гру вступає наша новітня розробка – муфта блокування гідротрансформатора. 8-ступінчата спортивна коробка перемикання передач Steptronic в поєднанні з двигуном забезпечують плавне перемикання передач і найвищі показники ефективності та потужності.

  • 8-ступінчата коробка перемикання передач Steptronic

    8-ступінчата коробка передач Steptronic встановлює нові стандарти динамічності і комфорту та є ключовим елементом BMW EfficientDynamics. Дуже малі кроки між окремими передачами дають можливість двигуну розвивати оптимальну потужність на всіх швидкостях. Витрата палива значно знижується, а водій отримує задоволення від свого спортивного та динамічного автомобіля. Двигун працює на більш низьких обертах, особливо на високих швидкостях, що дає можливість знизити витрати палива і рівень шуму.

    Цьому також сприяє муфта блокування гідротрансформатора, навіть в тому випадку, якщо керування здійснюється в ручному режимі. Разом із виключно швидкою зміною обертів двигуна і точністю налаштувань коробки перемикання передач це гарантує максимально плавне переключення передач.

    Вбудовані функції прогнозування перемикання передач і неперервного контролю переміщень автомобіля та ситуації на дорозі значно впливають на схему роботи трансмісії. Незалежно від поточного режиму руху, система завжди вибирає оптимальну передачу. Блок керування коробкою перемикання передач підключений до навігаційної системи, отже в залежності від маршруту, прогнозуюча трансмісія перемикається між більш спортивними із швидшою реакцією налаштуваннями (режим SPORT) та більш комфортним налаштуваннями із меншою кількістю перемикань передач (режим COMFORT).

BMW 340i ТУРІНГ.

BMW 340i ТУРІНГ

BMW 340i ТУРІНГ.

Вражаюча потужність і плавна робота – це відмінні характеристики рядного 6-циліндрового бензинового двигуна BMW TwinPower Turbo з лінійки двигунів BMW TwinPower Turbo. В цьому потужному двигуні з робочим об’ємом 3 літри поєднуються повністю регульований привод клапанів Valvetronic з системою Double-VANOS, безпосередній струменевий вприск і турбонагнітач TwinScroll, що забезпечує оптимальне наповнення циліндрів. В результаті максимальна потужність становить 240 кВт (326 к.с.) а крутний момент досягає 450 Нм в діапазоні 1380-5000 об/хв. Завдяки цьому бензиновий двигун Turbo розганяє BMW 3 серії Турінг від 0 до 100 км/год за вражаючі 5,1 с, досягаючи максимальної швидкості 250 км/год. Завдяки різноманітним інтелектуальним технологіям витрати пального у змішаному циклі становить всього 6,8-7 літрів на 100 км а викиди двоокису азоту всього 158-164 г/км.

Трансмісія сподобається будь-якому водієві: оптимально ефективне перемикання передач забезпечує високу продуктивність в широкому діапазоні обертів двигуна, а також швидку реакцію навіть на низьких обертах двигуна – іншими словами, це традиційний двигун BMW.

BMW 320d туринг Efficient Dynamics edition

BMW 320d ТУРІНГ EFFICIENT DYNAMICS EDITION.

BMW 320d Турінг EfficientDynamics Edition із чотирьохциліндровим дизельним двигуном BMW TwinPower Turbo об’ємом 2 літри гарантує вражаючу економію пального. Двигун забезпечує потужність 120 кВт (163 к.с.) на 4000 об/хв та максимальний крутний момент 400 Нм на обертах двигуна від 1750 до 2250 об/хв. Це забезпечує розгін від 0 до 100 кмЇгод для BMW 320d Турінг EfficientDynamics Edition за час в діапазоні від 8,2 до 8,1 с. Витрати пального в комбінованому циклі складають від 4,5 до 4,0 літрів на 100 км та викиди СО2 на рівні від 118 до 104 г/км.


Чотирьохциліндровий дизельний двигун BMW TwinPower Turbo об’ємом 2 літри має неперевершену реакцію та обладнаний системою впорскування CommonRail нового покоління , що має вийнятково плавний хід. Турбокомпресор зі змінною геометрією турбіни підтримує високий тиск, а отже й високий крутний момент і потужну тягу в широкому діапазоні обертів двигуна.


Виняткова ефективність автомобіля стала результатом оптимізованої трансмісії, відрегульованим індикатором оптимального перемикання передач та різноманітних аеродинамічних нововведень.

Подвеска

ШАСІ.

Упродовж багатьох поколінь BMW 3-ї серії є зразком в області динаміки водіння. Подальше вдосконалення амортизаторів, оптимізація налаштувань шасі і досконаліше рульове керування дарують ще більше задоволення від водіння. Оптимізація характеристик підвіски дозволила покращити поведінку автомобіля при повздовжніх та поперечних навантаженнях. Нові налаштування отримала не тільки стандартна підвіска, але і варіанти спортивної М-підвіски та адаптивної М-підвіски. Крім цього, підвищилась точність рульового управління, зменшились крени та покращилась курсова стійкість автомобіля. BMW 3-ї серії Турінг чудово тримає дорогу, відрізняючись ідеальною керованістю та видатною маневреністю, пропонуючи, разом з тим, найвищий рівень комфорту за будь-яких умов водіння.

  • Адаптивна підвіска M

    З адаптивною М-підвіскою дорожній просвіт автомобіля зменшується на 10 мм, що додатково підвищує динамічний потенціал BMW 3-ї серії. Водій може регулювати характеристики підвіски відповідно до власних вподобань за допомогою системи керування режимами водіння Driving Experience Control, обираючи налаштування від комфортабельних до екстремально спортивних. У всіх режимах керовані за допомогою електроніки амортизатори адаптивної підвіски М за лічені секунди змінюють свої характеристики, підлаштовуючись під поточні дорожні умови. Система також використовує безліч датчиків, які реєструють вібрації коліс та швидкість автомобіля, забезпечуючи оптимальні характеристики амортизації та безпеку автомобіля.

    Для неспішного спокійного водіння можна обрати режим COMFORT. В режимі SPORT амортизатори стають помітно жорсткішими, надаючи характеристикам підвіски додаткової спортивності. Режим SPORT+ призначений для екстремально динамічного водіння: в цьому режимі активується система динамічного регулювання тяги (DTC), яка допускає буксування ведучих коліс для енергійнішого водіння, яке виведе динаміку автомобіля на нову висоту. Разом з цим система динамічного контролю стійкості (DSC) не вимикається повністю, але втручається в керування автомобілем набагато пізніше. Намагаючись стабілізувати автомобіль в межах фізичних можливостей і з урахуванням вимог безпеки.

  • Спортивне рульове управління із змінним ступенем посилення.

    Спортивне рульове управління із змінним ступенем посилення і системою Servotronic забезпечує високу маневреність й інформативність без надмірного перевантаження керма. Система реагує на кут повороту рульового колеса і регулює передавальне відношення рульового механізму незалежно від швидкості руху автомобіля. Це дозволяє управляти автомобілем при значних кутах повороту легким рухом керма. Таким чином покращуються маневреність та керованість при проходженні крутих поворотів, руху вузькими дорогами чи виконання різких маневрів у спортивному режимі водіння. Система також підвищує комфортність рульового управління при паркуванні, проїзді поворотів, точному маневруванні. При невеликих кутах повороту автомобіля система забезпечує чудову курсову стійкість і високу точність рульового управління.

  • BMW xDrive

    Інтелектуальна система повного приводу BMW xDrive оптимальним чином підлаштовується під будь-які, навіть найскладніші дорожні умови, в будь-яких ситуаціях забезпечуючи максимальне зчеплення з дорогою. Завдяки системі xDrive та системі динамічного контролю курсової стійкості (DSC) автомобіль зберігає курсову стійкість і керованість. Завдяки сенсорам DSC, система xDrive динамічно перерозподіляє тягове зусилля між передньою і задньою осями з метою уникнення надмірного або недостатнього повороту і таким чином забезпечує неперевершене дотримання курсу. Крім того, ця система забезпечує швидке і безпечнене прискорення на слизькій або крутій ділянках дороги. На нерівній дорозі, втручання системи DSC не є необхідним. Таким чином, система BMW xDrive поєднує в собі переваги повного приводу (якісне зчеплення з поверхнею, курсова стійкість і безпека) з класичною маневреністю BMW.

Система регулирования динамики движения

СИСТЕМА РЕГУЛЮВАННЯ ДИНАМІКИ РУХУ З РЕЖИМОМ ECO PRO.

Система управління режимами водіння дозволяє водієві вибрати один з доступних режимів – Comfort (стандартні налаштування двигуна і трансмісії), ECO PRO (орієнтований на підвищення економічності), SPORT (забезпечує динамічне водіння) та SPORT+ (виводить динамічність водіння на небувалий рівень). Задля оптимізації рівня витрат палива економічний режим ECO PRO адаптує характеристики трансмісії Steptronic (за наявності такої), а також алгоритми роботи системи опалення / кондиціонування повітря. Режим ECO PRO дозволяє заощадити до 20 % палива. Додаткову ступінь економії забезпечують функції руху накатом та «Маршрут ECO PRO». За допомогою функції «Маршрут ECO PRO» генерується економічно оптимізований маршрут з низьким рівнем витрат пального. Побудова маршруту опирається на такі фактори, як завантаженість доріг, індивідуальні особливості манери водіння, а також місцеві умови. Функція руху накатом забезпечує рух автомобіля по інерції, якщо на швидкості до 160 км/год. водій знімає ногу з педалі газу, не натискаючи при цьому педаль гальма.

 

Режим COMFORT гарантує максимально комфортну їзду за рахунок правильного установки налаштувань елементів підвіски. В режимах SPORT та SPORT+ усі налаштування приводу і коробки перемикання передач оптимізуються для більш динамічного водіння. Відгук двигуна стає більш швидким під час різких прискорень, перемикання в автоматичній коробці передач здійснюються швидше, рекомендовані моменти перемикання передач в ручній коробці передач зміщуються вище, в цілому реакція автомобіля стає більш динамічною.

Интеллектуальное управление электропитанием

ІНТЕЛЕКТУАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ЕНЕРГОЖИВЛЕННЯМ.

У BMW 3 серії Турінг інтелектуальне управління електроживленням забезпечують стандартні системи BMW EfficientDynamics, такі як індикатор оптимального перемикання передачі, автоматична система «старт-стоп», система рекуперації енергії гальмування і електропідсилювач рульового управління. Взаємодія цих технологій дозволяє вже сьогодні втілити у реальність концепцію екологічно безпечної мобільності і максимальної ефективності.

  • Функція Автомотичний Старт/Стоп

    Завдяки автоматичній функції «старт-стоп» паливо витрачається тільки під час руху автомобіля. Коли автомобіль ненадовго зупиняється, наприклад, на світлофорі або в заторі, автоматична функція «старт-стоп» сприяє економії палива, вимикаючи двигун, як тільки автомобіль перестає рухатися.

    Коли функція автоматичної зупинки і запуску двигуна активна, на інформаційному дисплеї відображається відповідний індикатор. Щойно водій натискає на педаль зчеплення (механічна коробка передач) або знімає ногу з педалі гальма (коробка передач Steptronic), двигун заводиться автоматично.

    Функція автоматичної зупинки і запуску двигуна ніяк не впливає на комфорт та безпеку, оскільки не активується у випадку, якщо двигун не досяг оптимальної робочої температури, салон недостатньо прогрітий або охолоджений, ступінь заряду акумуляторної батареї недостатньо високий або водій обертає рульове колесо. За необхідності центральний блок управління запускає двигун, навіть якщо автомобіль нерухомий, наприклад у разі скочування автомобіля вперед або при запотіванні лобового скла. Функцію автоматичної зупинки і запуску двигуна можна відключити в будь-який момент натисненням відповідної кнопки.

  • Рекуперація енергії гальмування.

    Система рекуперації енергії гальмування знижує витрати пального і підвищує ефективність системи приводу. Коли водій відпускає педаль акселератора або натискає на педаль гальма, електродвигун перетвоює кінетичну енергію автомобіля в електричну. Вона накопичується у високовольтній батареї і може бути використана для живлення електродвигуна.

  • Рульове управління з електропідсилювачем

    Рульове керування з електропідсилювачем регулює підсилення на рульовому колесі в залежності від швидкості автомобіля. Система забезпечує чудове «відчуття керма» на високій швидкості та легкість маневрування під час процесу паркування. Система рульового керування споживає електроенергію тільки під час повороту коліс. Це дає можливість економити пальне і знизити рівень викидів.

    На заміну гідравлічному насосу використовується електродвигун. В звичайних системах насос має отримувати постійне електроживлення, тоді як електропідсилювач працює тільки під час повороту рульового колеса. Під час руху по прямій або на поворотах з великим радіусом (якщо кут повороту рульового колеса постійний) електродвигун вимкнений і не споживає електроенергію. Гнучко регулюючи ступінь підсилення у відповідності до поточної ситуації та швидкості автомобіля, система підвищує комфорт під час їзди.

  • Індикатор оптимального моменту перемикання передач

    Оптимальне, своєчасне перемикання передач підвищує паливну економічність, що особливо відчутно під час руху містом, а також в поїздках на великі відстані. Оптимальні перемикання передач і зниження витрати палива досягається за рахунок того, що електронна система двигуна визначає найбільш ефективну передачу, враховуючи дорожні умови і оберти двигуна. На інформаційному дисплеї з'являються індикатори у виді стрілок, які підказують оптимальний момент підвищення або пониження передачі. Система також розпізнає швидкий розгін і відкладає відображення підказки до моменту, коли число оборотів двигуна зросте. Порівняльні дослідження показали, що автомобілі з системою індикації моментів перемикання передач споживають приблизно на 4 % менше палива.

EfficientDynamics