ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ СПОСОБИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗАДОВОЛЕННЯ ВІД ВОДІННЯ.

Системи BMW ConnectedDrive Driver Assistance в BMW 3 серії Турінг.

Чим більше Ви можете зосередитися на їзді, тим більше задоволення Ви можете отримати. Саме тому BMW 3 серії Турінг готовий великою мірою полегшити Ваше життя та виконувати велику кількість Ваших задач. Система Driving Assistant попереджає Вас про будь-які небезпеки, що наближуються. Система навігації Professional дає знати про непередбачувані неприємності навіть в незнайомій місцевості. А за допомогою вбудованих допоміжних систем паркування стає легким як ніколи раніше.

Read more

СИСТЕМА DRIVING ASSISTANT.

Система Driving Assistant включає в себе систему попередження про схід зі смуги руху і системи попередження про зіткнення і появу пішоходів з функцією автоматичного гальмування в міських умовах. Системи функціонують на основі даних, що надходять від відеокамер.
Система попередження про схід зі смуги руху розпізнає дорожню розмітку і попереджає водія про ненавмисну зміну смуги руху на швидкостях більше 70 км/год. за допомогою вібрації рульового колеса. Попереджувальний сигнал не подається, якщо ви навмисно змінили смугу руху - тобто попередньо включили відповідний вказівник повороту.


У той час як система попередження про зіткнення з функцією автоматичного гальмування в міських умовах виявляє інші автомобілі, система попередження про появу пішоходів з аналогічною функцією реагує на пішоходів. В разі виникнення небезпеки зіткнення BMW реагує миттєво, якщо система попередження про зіткнення ввімкнена. Дія системи покрокова. Спочатку з’являється попереджувальний знак, потім він починає миготіти та видається звукове попередження, а на останньому етапі система злегка пригальмовує (якщо рух відбувається на швидкості до 60 км/год). Система попередження про появу пішоходів активується за швидкісного діапазону від 10 до 60 км/год та видає одне попередження при виникненні явного ризику зіткнення. При виведенні попередження про можливе зіткнення система одночасно готує гальма для прискорення реакції. В екстрених випадках система сама здійснює гальмування. Обмеження на роботу цієї функції можуть накладатися за умов темного часу доби й туману.

АКТИВНИЙ КРУЇЗ-КОНТРОЛЬ З ФУНКЦІЄЮ STOP&GO

АКТИВНИЙ КРУЇЗ-КОНТРОЛЬ З ФУНКЦІЄЮ STOP&GO

АКТИВНИЙ КРУЇЗ-КОНТРОЛЬ З ФУНКЦІЄЮ STOP&GO

Активний круїз-контроль з функцією Stop&Go, включаючи систему попередження про зіткнення з функцією гальмування на базі радару, пропонує Вам підвищений комфорт і більш високу безпеку та ефективну підтримку в дорожніх заторах. Система підтримує швидкість, попередньо вибрану водієм і дистанцію до автомобіля, який їде попереду. Автомобіль бере на себе прискорення та гальмування та зберігає попередньо встановлену дистанцію до автомобіля попереду навіть під час повільного дорожнього руху та до повної зупинки у заторах. Якщо автомобіль наближається до транспортного засобу попереду або якщо інший транспортний засіб переміщується в його смугу руху, система точно налаштовує швидкість з врахуванням руху інших транспортних засобів. Ця система може бути активована на швидкості до 210 км/год.

Активний круїз-контроль з функцією Stop&Go не тільки автоматично регулює швидкість до повної зупинки, він також автоматично розганяє автомобіль назад до заданої швидкості без часових обмежень, з врахуванням транспортного потоку.

Якщо автомобіль попереду різко гальмує, BMW відповідає миттєво завдяки ввімкненій системі попередження про наїзд. Система діє поетапно. Спочатку буде відображено попереджувальний символ, потім попереджувальний символ почне миготіти та буде подано попереджувальний звуковий сигнал, на останньому етапі буде здійснене швидке гальмування.

Проекционный дисплей BMW

ПРОЕКЦІЙНИЙ ДИСПЛЕЙ BMW.

Повноколірний проекційний дисплей BMW забезпечує відображення інформації безпосередньо в полі зору водія, що дозволяє повністю зосередитися на водінні. В залежності від оснащення автомобіля, перелік відображуваних даних може включати в себе повідомлення системи інформування про поточну швидкість, чинне обмеження швидкості, стан телефону, перелік розважальних програм, а також інформацію та попередження систем допомоги водієві.


Символи, які проектуються на лобове скло, відображаються у високому розширенні і насичених кольорах. Зображення, що проектується виглядає так, наче перебуває на відстані 2,3 м від капота автомобіля. У поєднанні з оптимальним розташуванням проекції це забезпечує швидкість і зручність сприйняття інформації, і дозволяє практично не відволікатися від дороги.


Яскравість проекції автоматично змінюється відповідно до умов освітленості поза автомобілем і залежить від часу доби, висота ж її розміщення теж може бути відрегульована. Більше того, водій може самостійно вказати види даних, які слід відображати крім поточної швидкості і попереджень систем допомоги водієві.

ПАРКУВАННЯ.

Для BMW 3 серії Турінг опційно доступна інтелектуальна система для полегшення маневрування під час процесу паркування. Користні асистенти, такі як камера заднього виду, система допомоги під час паркування та система кругового огляду підвищують комфорт під час процесу паркування

  • Камера заднього виду

    Завдяки камері заднього виду, під час маневрування та паркування Ви можете бачити зону позаду автомобіля на контрольному дисплеї. Під час руху назад, наприклад, під час паркування, на швидкості до 15 км/год камера заднього виду виводить на дисплей чітке зображення.

    Вказівники та обмежуючі мітки, які відображаються на дисплеї керування, показують водієві, чи підходить за розмірами вибране паркувальне місце для автомобіля, що значно полегшує процес паркування. Коли рульове колесо досягає повного кута повороту, система відображає червоні лінії радіусу повороту та зелені лінії напрямку, які підлаштовуються під рух рульового колеса.

    Камера заднього виду автоматично вимикається після проходження десяти метрів або якщо швидкість перевищить 15 км/год. В поєднанні з тягово-зчіпним пристроєм, камера заднього виду забезпечує легкий процес приєднання причепа завдяки практичній функції збільшення зображення.

  • Система допомоги під час паркування.

    Система допомоги під час паркування полегшує паралельне паркування автомобіля. Незалежно від того, активована система чи ні, вона робить заміри потенціальних місць для паркування, коли автомобіль проїжджає повз них на малій швидкості (до 35 км/год) та на максимальній відстані 1,5 м від ряду припаркованих автомобілів.

    Коли буде знайдено достатньо місця для паркування, система допомоги під час паркування виконає руління, а водію залишиться лише натискати на педаль газу або гальма. Система також подає звукові сигнали та відображає вказівки на дисплеї керування. Таким чином водій може бути спокійним та насолоджуватись підвищеною безпекою під час процесу паркування.

    Коли автомобіль повільно наближається до перешкоди, система допомоги під час паркування автоматично активується за допомогою функції "Auto PDC" (Автоматична сигналізація аварійного зближення під час паркування). Розширена функціональність системи включає допомогу під час паркування в місцях, перпендикулярних до дороги. Система PDC також видає попереджувальний сигнал, якщо автомобіль занадто близько до перешкод на іншому боці.

    Коли паркування виконується без системи допомоги під час паркування, помічник бокового паркування використовує додаткові сенсори для моніторингу зон з боків автомобіля, відображає перешкоди на дисплеї керування. Таким чином водій може залишатися спокійним та отримувати задоволення від ще більшої безпеки під час паркування.

  • Круговой обзор

    Система кругового огляду включає системи камер виду зверху, бокового огляду і заднього виду. Камери в зеркалах заднього виду, а також камера заднього виду забезпечують огляд простору навколо автомобіля на 270 градусів.

    Система виду зверху показує зони з боків автомобіля для більш зручного маневрування. Система бокового огляду охоплює сліпі зони руху автомобіля, такі як виїзди, складні перехрестя, роблячи їзду автомобіля безпечною. Дві цифрові камери з правого і лівого боків автомобіля контролюють ситуацію на дорозі з боків автомобіля. Це забезпечує раннє виявлення зустрічного руху, завдяки чому водій може реагувати відповідно до дорожної ситуації. Функція бокового огляду автоматично вимикається, коли автомобіль досягає швидкості 15 км/год. Після чого водій може вибрати, активувати задній вид, вид зверзу або боковий огляд.

    Відеокамери активуються, коли автомобіль починає рухатися назад або, коли натиснуті кнопки PDC, або кнопки бокового огляду. Зображення з камер виводяться на дисплей керування.

Навигационная система Professional
Навигационная система Professional
Навигационная система Professional
Навигационная система Professional
Навигационная система Professional

НАВІГАЦІЙНА СИСТЕМА PROFESSIONAL.

Навігаційну систему Professional вирізняють витончений дизайн і вражаючий спектр функцій – до ваших послуг зручна у використанні і бездоганно інтегрована в автомобіль навігаційна система з контролером iDrive Touch, яка втілює концепцію управління iDrive. Система включає в себе гарнітуру hands-free з інтерфейсом USB і голосовим управлінням, аудіосистему BMW Professional з DVD-приводом, а також має 20 ГБ пам'яті для звукових файлів. Вона також полегшує роботу з системою надання інформації про дорожню ситуацію онлайн (RTTI). Вбудований кольоровий РК-дисплей з діагоналлю 8,8 дюймів розширенням 1280х480 з функцією розподілу (основний і додатковий екрани) забезпечує оптимальний ступінь читабельності та видимості.

  • Сенсорний контролер iDrive

    Інтуїтивно зрозуміле управління функціями здійснюється за допомогою контролера iDrive Touch з сенсорною панеллю, який підтримує рукописне введення адреси пункту призначення для навігаційної системи. Крім того, системою можна керувати за допомогою кнопок прямого доступу до меню, восьми клавіш, що мають можливість налаштовування або голосових команд. Функція тривимірного відображення карти на тлі супутникових знімків з фотореалістичним поданням вибраних пам'яток робить навігацію надзвичайно видовищним процесом.

  • Автоматичне оновлення навігаційних карт

    Трирічне безкоштовне оновлення карт можливо виконати у дилерських центрах BMW. У певних країнах Європи, в межах дії BMW ConnectedDrive, система автоматично оновлює карти до чотирьох разів на рік, впродовж трьох років.

СИСТЕМА ПОПЕРЕДЖЕННЯ ПРО ЗМІНУ СМУГИ РУХУ.

СИСТЕМА ПОПЕРЕДЖЕННЯ ПРО ЗМІНУ СМУГИ РУХУ

СИСТЕМА ПОПЕРЕДЖЕННЯ ПРО ЗМІНУ СМУГИ РУХУ.

За умови руху зі швидкістю не менше 20 км/год. система попередження про зміну смуги, що працює на основі радарних датчиків, виявляє автомобілі, що знаходяться в «мертвій зоні», а також на сусідніх смугах. Якщо, незважаючи на це, водій має намір змінити смугу руху, включивши сигнал повороту, система попереджає про небезпеку вібрацією рульового колеса і миготливим трикутником на зовнішніх дзеркалах заднього виду.

ІНДИКАТОР ОБМЕЖЕННЯ ШВИДКОСТІ З ІНДИКАЦІЄЮ ЗАБОРОНИ ОБГОНУ.

ІНДИКАТОР ОБМЕЖЕННЯ ШВИДКОСТІ З ІНДИКАЦІЄЮ ЗАБОРОНИ ОБГОНУ

ІНДИКАТОР ОБМЕЖЕННЯ ШВИДКОСТІ З ІНДИКАЦІЄЮ ЗАБОРОНИ ОБГОНУ.

Безпека на першому місці: індикатор обмеження швидкості показує поточне обмеження швидкості на панелі інструментів, а індикатор заборони обгону дає інформацію про зони заборони обгону. Ця інформація відображається на інформаційному дисплеї панелі пристроїв. Вбудована в дзеркало заднього виду камера виявляє відповідні дорожні знаки. Потім блок управління обробляє та відображає цю інформацію разом із даними з навігаційної системи. Використовуючи інші функції автомобіля, також можуть бути відображені змінні обмеження швидкості руху – наприклад, швидкість на мокрій дорозі або в певний час доби.

НЕЗАСЛІПЛЮЮЧА СИСТЕМА АВТОМАТИЧНОГО УПРАВЛІННЯ ДАЛЬНІМ СВІТЛОМ.

BMW Selective Beam

НЕЗАСЛІПЛЮЮЧА СИСТЕМА АВТОМАТИЧНОГО УПРАВЛІННЯ ДАЛЬНІМ СВІТЛОМ.

Завдяки незасліплюючій системі автоматичного управління дальнім світлом нічне водіння стає безпечнішим і комфортнішим. Система забезпечує чудову видимість в темряві, не засліплюючи при цьому інших водіїв. Розпізнаючи інших учасників руху, система вибірково змінює форму світлового потоку, щоб уникнути засліплення. Робочий діапазон понад 400 м забезпечує раннє розпізнавання небезпеки засліплення і покращує якість відстеження.

ConnectedDrive